مانیتور ۲۰۲۴ ویوسونیک با پنل ۱۶۵ هرتز خمیده ۴۴٫۵ اینچی رونمایی شد

یک‌شنبه ۲۶ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۹:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
نمای جلوی مانیتور ویوسونیک مدل VX4518
مانیتور گیمینگ جدید ویوسونیک با پنل فوق‌عریض منحنی و نرخ نوسازی ۱۶۵ هرتز رونمایی شد.
تبلیغات

شرکت ویوسونیک در بیانیه‌ای رسمی مانیتور گیمینگ VX4518 را با پنل فوق‌عریض خمیده رونمایی کرد. مانیتور ویوسونیک مدل VX4518 از پنل ۴۴٫۵ اینچی LCD VA با وضوح ۵٬۱۲۰ در ۱٬۴۴۰ پیکسل بهره می‌برد.

مانیتور VX4518 نسبت تصویر ۳۲:۹ و انحنای ۱٬۵۰۰ رادیان دارد و با بهره‌مندی از نرخ نوسازی ۱۶۵ هرتز با زمان پاسخ‌دهی یک میلی‌ثانیه‌ای، تأخیر ورودی را کاهش می‌دهد و شبح یا هاله‌ی تصویر را به‌حداقل می‌رساند.

مانیتور جدید ویوسونیک با پشتیبانی از استاندارد HDR10 و پوشش‌دهی ۹۹ درصدی از طیف رنگی sRGB و ۹۰ درصدی طیف رنگی DCI-P3، بازتولید رنگ‌های دقیق‌تر را برای ویرایش عکس و ویدئو تضمین می‌کند.

نمای پنل پشتی مانیتور ویوسونیک مدل VX4518
نمای جلوی مانیتور ویوسونیک مدل VX4518

مانیتور گیمینگ VX4518 از هر دو فناوری AMD FreeSync و NVIDIA G-Sync پشتیبانی می‌کند که بریده‌شدن صفحه (Screen Tearing) را کاهش می‌دهد تا بازی‌ها روان‌تر اجرا شوند. علاوه‌بر‌این، قابلیت تثبیت‌کنندگی رنگ مشکی مانیتور جزئیات بیشتری را در نمایش مناطق تاریک ارائه می‌دهد.

مانیتور ویوسونیک با نمایشگر عظیم خود، انتخابی عالی برای کاربرانی است که به عملکرد چندوظیفگی علاقه‌ دارند و با بهره‌مندی از سوئیچ داخلی KVM، قابلیت کنترل دو کامپیوتر مختلف را با کیبورد و ماوس ارائه می‌دهد.

مانیتور مذکور در بخش اتصال از دو پورت HDMI 2.1، یک پورت DisplayPort 1.4، یک پورت USB-B آپ‌استریم، یک پورت USB-C با پشتیبانی از توان ۶۵ وات برای تأمین انرژی و سه پورت USB-A 3.2 داون‌استریم بهره می‌برد.

مانیتور گیمینگ ویوسونیک درکنار اسپیکر‌های داخلی، از جک ۳٫۵ میلی‌متری برای اتصال اسپیکر و هدفون‌های خارجی نیز بهره می‌برد. این مانیتور با پشتیبانی از فناوری تعدیل نور، فشار وارده بر چشم در طول جلسات کاری طولانی‌مدت را کاهش می‌دهد. همچنین، با پشتیبانی از فناوری کاهش نور آبی مبتنی‌بر سخت‌افزار از چشم مراقبت می‌کند.

قیمت مانیتور جدید ویوسونیک در فروشگاه JD.com در‌حال‌حاضر ۴٫۹۹۹ یوان (حدود ۷۰۳ دلار) است. با‌توجه‌به مشخصات فنی، مانیتور گفته‌شده بی‌شک در دسته‌ی بهترین مانیتور های گیمینگ بازار قرار می‌گیرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات