مانیتور خوش‌قیمت ۱۸۵ هرتز ViewSonic رونمایی شد

یک‌شنبه ۲۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۰
مطالعه 2 دقیقه
مانیتور ویو سونیک VX2776-2K-PRO
مانیتور گیمینگ ویوسونیک با نمایشگر سریع ۱۸۵ هرتزی و قیمت منطقی رونمایی شد.
تبلیغات

ویوسونیک برندی تقریباً ناشناس در صنعت مانیتور محسوب می‌شود، اما طیف گسترده‌ای از محصولات را روانه‌ی بازار می‌کند. این شرکت با معرفی مانیتور جدید VX2776-2K-PRO در چین، برای دست‌یابی به کاربران بیشتر هدف‌گذاری کرده است.

مانیتور ویوسونیک دارای پنل ۲۷ اینچی LCD با نام تجاری Fast IPS و وضوح ۲٬۵۶۰ در ۱٬۴۴۰ پیکسل (2K) است. این مانیتور نرخ نوسازی ۱۸۵ هرتز برای ارائه‌ی تصاویری روان در بازی‌های سریع دارد و با زمان پاسخ‌دهی یک میلی‌ثانیه، تأخیر ورودی را کاهش می‌دهد و شبح یا هاله‌ی تصویر را به حداقل می‌رساند.

مانیتور ویوسونیک مدل VX2776-2K-PRO
ViewSonic

مانیتور جدید ویوسونیک بر بهبود تجربه‌ی کاربری نیز تمرکز دارد. این دستگاه دارای فناوری Flicker-Free برای کاهش فشار به چشم و فناوری جبران نوردهی و تیرگی تصویر برای بهبود دید در صحنه‌های تاریک است.

ویوسونیک هنوز جزئیات روشنایی مانیتور یا طیف رنگی تحت پشتیبانی را منتشر نکرده است. مانیتور گیمینگ VX2776-2K-PRO از فرمت HDR پشتیبانی می‌کند و همچنین دارای فناوری همگام‌سازی تطبیقی (Adaptive Sync Technology) ​​برای کاهش تأخیر نرخ فریم و پارگی صفحه در طول بازی است.

مانیتور ویو سونیک VX2776-2K-PRO
مانیتور ویو سونیک VX2776-2K-PRO

مانیتور ویوسونیک دارای یک جک ۳٫۵ میلی‌متری برای اتصال اسپیکرها یا هدفون‌های خارجی، دو پورت HDMI 2.0 و یک پورت DisplayPort 1.2 است.

ویوسونیک می‌گوید که برای دستیابی به نرخ نوسازی کامل ۱۸۵ هرتز، باید مانیتور را از طریق DisplayPort به دستگاه متصل کنید. پورت‌های HDMI 2.0 به حداکثر نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتز محدود شده‌اند؛ این تفاوت به‌دلیل محدودیت پهنای باند استاندارد HDMI 2.0 است.

قیمت مانیتور جدید ویوسونیک در JD.com در‌حال‌حاضر ۱٬۵۹۹ یوان (حدود ۲۲۵ دلار) است. ویوسونیک هنوز تاریخ عرضه‌ی جهانی این محصول را اعلام نکرده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات