مانیتور گیمینگ جدید AOC نمایشگر ۱۶۰ هرتز 4K دارد

شنبه ۲۵ آذر ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
مانیتور گیمینگ AOC U27G10
مانیتور گیمینگ جدید AOC با نمایشگر ۲۷ اینچی 4K و نرخ نوسازی ۱۶۰ هرتز از راه رسید.
تبلیغات

AOC به‌عنوان برندی برجسته در فناوری ساخت صفحه‌نمایش شناخته می‌شود و اولویت آن تمرکز بر مانیتور گیمینگ و حرفه‌ای است. این شرکت تجهیزات جانبی کامپیوتر مانند کیبورد و موس و هدست نیز تولید می‌کند.

به‌گزارش وب‌سایت رسمی ای او سی، این برند مانیتور گیمینگ جدید خود با نام U27G10 را رونمایی کرده که برای پاسخ‌گویی به نیازهای حرفه‌ای و بازی طراحی شده است.

مانیتور ای او سی به نمایشگر ۲۷ اینچی IPS LCD با نام تجاری Fast IPS مجهز است که از وضوح 4K و نرخ نوسازی ۱۶۰ هرتزی استفاده می‌کند.

مانیتور گیمینگ U27G10 عملکرد رنگی چشمگیری دارد و ۱۰۰ درصد از طیف رنگی sRGB و ۹۵ درصد از فضای رنگی DCI-P3 را پوشش می‌دهد تا رنگ‌های زنده و دقیق را تضمین کند. این نمایشگر دقت رنگ Delta E<2 را نیز در حالت sRGB حفظ می‌کند و برای طراحان گرافیک و عکاسانی ایدئال است که به دقت رنگ اهمیت می‌دهند.

نمایشگر مانیتور گیمینگ AOC U27G10
پنل پشتی مانیتور گیمینگ AOC U27G10

مانیتور جدید AOC از فناوری HDR400 پشتیبانی می‌کند و کنتراست و محدوده‌ی رنگ را برای تصاویر پویاتر و واقعی‌تر بهبود می‌بخشد.

ای او سی بر طراحی ارگونومیک و عملکرد U27G10 نیز تمرکز کرده است. این مانیتور از پایه‌‌ی قابل‌تنظیم بهره می‌برد که حرکات مختلفی از‌جمله تنظیم ارتفاع و شیب و چرخش را ارائه و این امکان را فراهم می‌کند تا با انواع محیط‌ها و تنظیمات میز سازگار باشد. این طراحی ارگونومیک با مکانیزم آزادسازی سریع تکمیل می‌شود و تنظیم یا حرکت مانیتور را آسان می‌کند.

ازنظر اتصال، U27G10 به پورت‌های جدید ازجمله HDMI 2.1 و DisplayPort 1.4 مجهز شده است که امکان انتقال سریع داده‌ها و سازگاری با جدیدترین کنسول بازی سونی و کنسول ایکس باکس و کامپیوترهای پیشرفته را فراهم می‌کند.

پنل پشتی مانیتور گیمینگ AOC U27G10
مانیتور گیمینگ AOC U27G10

علاوه‌بر‌این، زمان پاسخ‌گویی GtG مانیتور جدید AOC تنها یک میلی‌ثانیه است که باعث کاهش تاری تصویر با حرکت سریع می‌شودو همچنین، از قابلیت Adaptive-Sync برای تجربه‌ی بازی روان‌تر و جلوگیری از بریده‌بریده‌شدن صفحه پشتیبانی می‌کند.

این مانیتور از ویژگی‌های گیمینگ از‌جمله E-Sports Fury Mode نیز برخوردار است که دامنه‌ی دید و زمان پاسخ‌گویی را در طول بازی‌های رقابتی بهبود می‌بخشد.

مانیتور گیمینگ U27G10 از حالت‌های تصویر کنار تصویر و تصویر در تصویر پشتیبانی می‌کند و به کاربران امکان می‌دهد تا محتوا را از دو منبع مختلف به‌طور هم‌زمان نمایش دهند. این قابلیت به‌ویژه برای کاربران حرفه‌ای کاربردی است که به مقایسه‌ی هم‌زمان محتوا یا مدیریت چندین کار نیاز دارند.

مانیتور ای او سی به حالت نور آبی کم برای کاهش فشار و خستگی چشم در استفاده‌ی طولانی‌مدت نیز مجهز است. در‌حال‌حاضر، قیمت مانیتور ای او سی در فروشگاه آنلاین چینی JD، حدود ۲,۴۹۹ یوان (۳۵۲ دلار) است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات