این مانیتور ۱۱ میلیونی نمایشگر ۲۷ اینچ 4K دارد

پنج‌شنبه ۲ آذر ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۱
مطالعه 3 دقیقه
نمایشگر مانیتور AOC U27N10R همراه با تجهیزات کامپیوتر روی یک میز
ای او سی مانیتور اداری جدید خود را با طراحی ارگونومیک و نمایشگر ۲۷ اینچی 4K معرفی کرد.
تبلیغات

AOC یکی از برندهای معتبر تجهیزات الکترونیکی است. این برند بیش از همه به مانیتورهای اقتصادی‌اش که کیفیت ساخت بالایی دارند، شهره است. مانیتور AOC برای رفع نیاز انواع کاربران از جمله گیمرها، متخصصان و کاربران عمومی طراحی شده و طیف وسیعی از مشتریان را به خود جذب کرده است.

ای او سی به‌تازگی مانیتور جدیدی را با شماره‌مدل U27N10R برای کاربران حرفه‌ای و اداری با قیمت پایه‌ی ۱۵۹۹ یوان (۲۲۳ دلار) معرفی کرده است.

بر اساس وب‌سایت رسمی AOC، مانیتور U27N10R دارای نمایشگر ۲۷ اینچی 4K با پنل IPS و وضوح ۳۸۴۰×۲۱۶۰ پیکسل است. این صفحه‌نمایش همچنین از رفرش ریت (نرخ‌ نوسازی نمایشگر) ۶۰ هرتز و فناوری HDR 400 پشتیبانی می‌کند.

نمایشگر مانیتور AOC

این مانیتور دارای دقت رنگ و پوشش رنگی بالایی است که در طراحی گرافیکی و ویرایش ویدیو از اهمیت زیادی برخوردار است و آن را از دیگر مانیتورها متمایز می‌کند. نمایشگر آن ۱۰۰ درصد از طیف رنگی sRGB و ۹۵ درصد از طیف رنگی DCI-P3 را با دقت رنگ Delta E<2 پوشش می‌دهد. همچنین کالیبراسیون حرفه‌ای رنگ به‌صورت پیش‌فرض انجام می‌شود تا از بازتولید دقیق رنگ‌ها و رفع مشکلات احتمالی اطمینان حاصل شود.

طراحی قاب و پایه‌ی مانیتور AOC از بغل

از نظر طراحی، این مانیتور دارای حاشیه‌ای باریک در سه طرف است که ظاهری مدرن به آن بخشیده است. مانیتور جدید ای او سی به پورت‌های متنوعی از جمله درگاه‌های دوگانه‌ی HDMI 2.0 و USB 3.2 Gen1، درگاه‌ DP 1.4، جک ۳٫۵ میلی‌متری صدا و یک پورت USB-C با امکانات کامل و پشتیبانی از انتقال انرژی ۶۵ وات مجهز شده است.

سیستم مدیریت کابل به شما امکان می‌دهد دستگاه‌های جانبی مختلف مثل هارد اکسترنال و کیبورد را به‌راحتی به سیستم متصل کنید و فضای کاری منسجم و بدون شلوغی داشته باشید.

پنل پشت مانیتور AOC

U27N10R از نظر ارگونومی نیز در سطح بالایی قرار دارد. این دستگاه دارای یک پایه‌ی قابل‌چرخش مربعی با قابلیت تنظیم ارتفاع است که به کاربران امکان می‌دهد مانیتور را مطابق با راحتی خود تنظیم کنند. مانیتور AOS همچنین از فناوری Flicker-Free و نور آبی کم استفاده می‌کند که برای کاهش فشار چشم هنگام کار طولانی‌مدت بسیار کارآمد و ضروری است.

این مانیتور به‌کمک سوئیچ KVM به کاربران امکان می‌دهد با استفاده از یک مجموعه از مانیتور، کیبورد و موس، بین کامپیوترهای مختلف جابه‌جا شوند. مانیتور ای او سی از طریق سایت JD.com در چین قابل‌خریداری است.

طی هفته‌های گذشته، AOC دو مانیتور گیمینگ جدید را نیز معرفی کرد: مدل AOC Q27G10E با پنل 2K IPS و نرخ نوسازی ۱۸۰ هرتز که ۳۴۹۹ یوان (۴۸۰ دلار) قیمت دارد و مدل AOC U27G3XM با پنل QD-MiniLED دارای وضوح 4K و نرخ نوسازی ۱۶۰ هرتز.

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات