گوشی وان پلاس ۱۳ احتمالاً با «طراحی دراماتیک جدید» رونمایی می‌شود

شنبه ۱۸ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۰
مطالعه 1 دقیقه
دختر کوچک در حال بازی با گوشی وان پلاس ۱۲ / OnePlus 12
افشاگری نسبتاً خوش‌سابقه ادعا می‌کند وان پلاس ۱۳ با تغییرات قابل توجهی در طراحی از راه خواهد رسید.
تبلیغات

وان پلاس با گوشی پرچمدار وان پلاس ۱۲ بازگشتی قدرتمند به بازار داشت و توانست فروش خوبی برای خود ثبت کند. حالا شایعاتی به گوشی می‌رسند مبنی‌بر اینکه وان پلاس ۱۳ قرار است میزبان تغییرات چشمگیر شود.

یکی از افشاگران نسبتاً خوش‌سابقه با انتشار پستی در ایکس اعلام کرد جدیدترین گوشی وان پلاس همچون گوشی اوپو مدل فایند X8 اولترا از نمایشگر Micro Quad-Curved (نمایشگری با خمیدگی در چهار طرف) بهره خواهد برد.

حاشیه‌ی نمایشگرهایی که در چهار طرف خمیده هستند، کمتر از نمایشگرهایی است که در دو طرف راست و چپ گوشی خمیدگی دارند. به‌لطف خمیدگی چهارطرفه، گوشی ظاهر یکپارچه‌تر پیدا می‌کند؛ هرچند به‌نظر می‌رسد این مشخصه بیشتر جنبه‌ی زیبایی خواهد داشت تا کاربردی.

هواوی جزو اولین برندهایی بود که از نمایشگری با خمیدگی چهارگانه در برخی از گوشی‌هایش استفاده کرد. شیائومی ۱۴ اولترا نیز با نمایشگر منحنی مشابهی با نام تجاری All Around Liquid Display عرضه شد.

به نظر می‌رسد که Micro Quad-Curved نام تجاری مخصوص اوپو و وان پلاس باشد. سازندگان گوشی‌های هوشمند علاقه دارند ویژگی‌های جدید محصولات خود را با نام‌های پرزرق‌وبرق از یکدیگر متمایز کنند.

طراحی جدید ممکن است افرون‌بر بهترین گوشی جدید وان پلاس و اوپو در برخی از بهترین گوشی های میان رده این شرکت‌ها مانند وان پلاس 13R نیز استفاده شود.

هنوز چیزی قطعی نیست و فاصله‌ی زیادی تا رونمایی از وان پلاس ۱۳ داریم. بعید نیست استفاده از نمایشگر جدید روی قیمت گوشی تأثیر بگذارد.

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات