خودنمایی طراحی کاملاً متفاوت در اولین تصویر وان پلاس ۱۳

چهارشنبه ۱۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۵
مطالعه 2 دقیقه
طراحی جدید برای گوشی وان پلاس ۱۳ شایعه
رندر اولیه‌ی وان پلاس ۱۳ طراحی به‌روز‌شده‌ی دوربین این گوشی پرچم‌دار را نشان می‌دهد.
تبلیغات

گوشی وان پلاس ۱۱ با طراحی جدید جزیره‌ی دوربین که دایره‌ی بزرگ الهام‌گرفته‌شده از ساعت‌های سوئیسی و خودروهای اسپرت کلاسیک بود، شکل پرچم‌دار این شرکت را عوض کرد. در گوشی وان پلاس ۱۲، جزیره‌ی دوربین کمی اصلاح شد و بعداً حتی ساعت وان پلاس واچ ۲ طراحی خود را از آن الهام گرفت.

گوشی موبایل وان پلاس OnePlus 11 سبز
وان پلاس ۱۱
پنل جلو و پشت گوشی موبایل وان پلاس 12 | OnePlus 12 سبز
وان پلاس ۱۲

اکنون رندری غیر رسمی از وان پلاس ۱۳ فاش شده است که طراحی کاملاً متفاوت آن را نشان می‌دهد. در این تصویر، دوربین‌ها چینش عمودی دارند و در گوشه‌ی بالا سمت چپ پنل پشتی زیر یکدیگر قرار گرفته‌اند.

دیجیتال چت استیشن، افشاگر معروف ویبو، شایعات تغییر طراحی گوشی وان پلاس ۱۳ درمقایسه‌با نسل‌های قبلی را تأیید کرده و مشخصاتی از گوشی را نیز ارائه داده است.

صفحه‌نمایش گوشی وان پلاس ۱۳ مانند نسل قبل LTPO و اولد (از نوع AMOLED) با وضوح ۳٬۱۶۸ در ۱٬۴۴۰ پیکسل است. دوربین‌های اصلی اصلاح‌شده‌ی گوشی شامل دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و دوربین‌های عمق‌سنج و تله‌فوتو خواهد بود.

انتظار می‌رود وان پلاس ۱۳ با پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸ نسل ۴ عرضه شود که طبق شایعات، در ماه اکتبر (مهر و آبان) با هسته‌ی پرقدرت Oryon معرفی خواهد شد.

گفته شده است که وان پلاس ۱۳ به اسکنر اثرانگشت اولتراسونیک در نمایشگر مجهز است که جایگزین سنسورهای اپتیکال به‌کاررفته در مدل‌های قبلی وان‌پلاس می‌شود. قیمت گوشی جدید فاش نشده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات