خدمات رایگان +Care به کاربران ایرانی خانواده گلکسی S24 ارائه می‌شود

یک‌شنبه ۲۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۱
مطالعه 2 دقیقه
صفحه نمایش همیشه روشن در گلکسی اس ۲۴ اولترا
خریداران ایرانی گلکسی S24 می‌توانند از خدمات رایگان +Care برای مواردی همچون شکستگی و ضربه‌خوردگی گوشی استفاده کنند.
تبلیغات

کهکشانی‌های جدید سامسونگ اواخر دی‌ماه به‌صورت رسمی رونمایی شدند و پس از مدت کوتاهی در بازار ایران نیز در دسترس عموم قرار گرفتند؛ اما با در نظر گرفتن قیمت گوشی سامسونگ در بازار کشور به‌ویژه برای مدل‌های پرچمداری همچون گلکسی S24 اولترا، وجود خدمات پس‌ از فروش کارآمد بسیار حائز اهمیت است.

شرکت همراه سرویس خاورمیانه، نماینده‌ی خدمات پس‌از فروش سامسونگ در ایران، با علم به وضعیت قیمت گوشی در ایران، سرویس ویژه‌ای را برای خریداران گوشی‌های سری گلکسی S24 ارائه می‌کند. این خدمات مواردی همچون شکستگی، ضربه‌خوردگی، آب‌خوردگی، آتش‌سوزی، انفجار و نوسانات برق را پوشش می‌دهد. کلیه‌ی کاربرانی که سرویس جدید را فعال کنند، می‌توانند در طول دوره‌ی سه‌ماهه‌ی آن، برای یک‌بار از چنین خدماتی استفاده کنند.

براساس اعلام شرکت همراه سرویس خاورمیانه، خدمات جدید مختص گوشی‌های گلکسی S24، گلکسی S24 پلاس و گلکسی S24 اولترا است و همه‌ی دستگاه‌های تحت گارانتی تمامی شرکت‌ها را نیز شامل می‌شود.

طرح Care+ برای کاربران گوشی S24

کاربرانی که دستگاه خود را تا تاریخ ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ خریداری کرده، در سامانه‌ی همتا و همچنین در وب‌سایت شرکت همراه سرویس خاورمیانه ثبت کرده باشند، می‌توانند از خدمات ویژه‌ی رایگان این شرکت بهره ببرند.

برای استفاده از سرویس ویژه‌ی همراه سرویس خاورمیانه، حداکثر تا ۱۰ روز پس‌ از فعال‌سازی گوشی هوشمندتان فرصت دارید که با مراجعه به این لینک، مراحل ثبت‌نام را انجام دهید. پس‌ از تکمیل ثبت‌نام، سرویس ویژه‌ی رایگان +Care به‌مدت ۳ ماه برای گوشی شما فعال می‌شود. در طول همین مدت، چنانچه حوادث تحت پوشش سرویس +Care برای دستگاهتان رخ داد، برای حل مشکل کافی است تا به نزدیک‌ترین مرکز خدمات همراه سرویس خاورمیانه مراجعه کنید.

توجه داشته باشید که در طول مدت‌زمان ۳ماهه‌ی سرویس +Care می‌توانید برای یک‌بار از خدمات ویژه‌ی این سرویس استفاده کنید.

امکان افزایش مدت‌زمان پوشش +Care به ۱۵ ماه نیز وجود دارد؛ در چنین شرایطی کاربرانی که پیش‌تر در این سرویس کرده باشند و گوشی هوشمندشان نیز دارای گارانتی شرکت همراه سرویس خاورمیانه باشد، تخفیف ویژه‌ای برای افزایش مدت‌زمان سرویس به ۱۵ ماه از تاریخ‌فعال‌سازی دریافت خواهند کرد. توجه داشته باشید که خرید سرویس فقط تا قبل از پایان دوره‌ی سه‌ماهه از تاریخ فعال‌سازی امکان‌پذیر خواهد بود و کاربران نیز باید قبلاً در سرویس +Care ثبت‌نام کرده باشند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات