گوشی اسرارآمیز گوگل با پردازنده تنسور G4 رؤیت شد

شنبه ۲۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۸
مطالعه 2 دقیقه
کار با پیکسل ۸ پرو
گوشی جدید و ناشناخته‌ی گوگل با پردازنده‌ی تنسور G4 در گیک‌بنچ ظاهر شده است.
تبلیغات

هم‌زمان با شروع انتشار شایعات درباره‌ی گوشی‌های پیکسل ۹ و پیکسل فولد ۲ که پاییز امسال با تراشه‌ی جدید تنسور G4 عرضه خواهند شد، گوشی مرموز جدیدی در گیک‌بنچ ظاهر شده که ممکن است یکی از این دو دستگاه باشد.

دستگاه جدید اسم رمز Tokay دارد که از نام مارمولک بزرگ بومی آسیایی گرفته شده است. این گوشی مجهز به ۸ گیگابایت رم است و جدیدترین نسخه‌ی اندروید ۱۴ را اجرا می‌کند.

گیک‌بنچ پیکسل ۹ گوگل

به‌گزارش مای‌اسمارت‌پرایس، امتیاز گیک‌بنچ ۵ گوشی جدید گوگل چندان چشمگیر نیست؛ با‌این‌حال، پیکربندی پردازنده‌ توجه کاربران را جلب کرده است. این تراشه به CPU هشت‌هسته‌ای با سرعت کلاک حداکثر ۳٫۱۰ گیگاهرتز مجهز شده که ارتقای چشمگیری درمقایسه‌با تراشه‌ی تنسور G3 سری پیکسل ۸ است.

نام رمز «توکای» نیز در کانون توجه است. گوگل معمولاً لقب دستگاه‌هایی که از تراشه‌های مشابه استفاده می‌کنند، مطابقت می‌دهد و با‌توجه‌به اینکه سری پیکسل ۹ کد Komodo برای مدل عادی و Caiman برای پیکسل ۹ پرو دارد، این نام می‌تواند متعلق به نسخه‌ی سوم سری پیکسل ۹ باشد.

پیکسل ۹ گوگل رندر غیررسمی مدل آبی
رندر غیررسمی پیکسل ۹ گوگل
پیکسل ۹ گوگل رندر غیررسمی پنل پشتی و جلویی آبی
رندر غیررسمی پیکسل ۹ گوگل

گوگل مدت‌ها است که کدها را تغییر می‌دهد؛ بنابراین، گمانه‌زنی‌هایی وجود دارد که این دستگاه می‌تواند گوشی تاشدنی بعدی این شرکت، یعنی پیکسل فولد ۲ باشد. شایعات حاکی از آن است که مدل جدید گوشی گوگل ممکن است درکنار سری پیکسل ۹ در پاییز امسال عرضه شود و احتمالاً در فهرست بهترین گوشی تاشو قرار خواهد گرفت.

شایعه شده است این تغییر به‌گونه‌ای انجام می‌شود که هر دو مدل عادی و تاشدنی گوشی‌های جدید گوگل این‌ بار تراشه‌های مشابه و در‌نتیجه، ویژگی‌های یکسانی را ارائه دهند. مشخصات پایین سری پیکسل فولد درمقایسه‌با پیکسل ۸ و پشتیبانی‌نکردن از قابلیت‌های هوش مصنوعی موجب شد کاربران این گوشی تاشدنی نتوانند از برخی ویژگی‌های جدید بهره ببرند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات