پردازنده گوشی پیکسل ۹ چه قابلیت‌هایی خواهد داشت؟

شنبه ۲۲ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۴
مطالعه 1 دقیقه
پیکسل ۸ پرو در درست کاربر
ظاهراً گوگل پیکسل ۹ را با سه ویژگی جدید که پیش‌تر قرار بود در پیکسل ۸ ارائه دهد، عرضه می‌کند.
تبلیغات

برخی اطلاعات فاش‌شده درمورد ویژگی‌های پیکسل ۸ نادرست بود و به‌عنوان مثال گفته می‌شد جدیدترین گوشی گوگل به حسگر دوربین ISOCELL GN2 مجهز خواهد شد اما اکنون می‌دانیم از GNV بهره می‌برد که در مقایسه‌ با حسگر ISOCELL GN1 در پیکسل ۶ و پیکسل ۷ ارتقایی جزئی محسوب می‌شود.

اطلاعات فاش‌شده نشان می‌دهد گوگل برخی ویژگی‌های برنامه‌ریزی‌شده برای پیکسل ۸ و پیکسل ۸ پرو را در لحظات پایانی کنار گذاشته است.

یکی از امکانات مورد انتظار برای سری پیکسل ۸، حالت دسکتاپ بود که نشانه‌های آن از سال‌ها قبل در کدهای اندروید شناسایی شده بود و بارها به‌تعویق افتاد. پس‌از معرفی جدیدترین گوشی‌های گوگل مشخص شد ویژگی مذکور همچنان آماده نبوده است. بدین‌ترتیب انتظار می‌رود قابلیت موردبحث که عملکردی شبیه DeX سامسونگ دارد سرانجام سال ۲۰۲۴ با پیکسل ۹ دردسترس کاربران قرار گیرد.

به‌نوشته‌ی Androidauthority، یکی دیگر از قابلیت‌هایی که انتظار داشتیم به خانواده‌ی پیکسل ۸ اضافه شود، پشتیبانی از فیلمبرداری 8K بود؛ ویژگی جذابی که در مدل‌های پرچمدار گوشی سامسونگ وجود دارد. حسگرهای دوربین سری پیکسل ۸ و پردازنده تنسور G3 هردو از ضبط ویدیو 8K پشتیبانی می‌کنند؛ اما به‌نظر می‌رسد بخش نرم‌افزاری گوگل موفق نشده است چنین امکانی را به پرچمداران جدید این شرکت اضافه کند.

درواقع سری پیکسل ۸ همچنان امکان فیلمبرداری با وضوح 4K و سرعت ۶۰ فریم‌برثانیه را ارا‌ئه می‌دهند. علاوه‌براین انتظار می‌رفت این گوشی‌ها از ضبط ویدیوهای صحنه‌ آهسته تا ۴۸۰ فریم‌برثانیه با وضوح 720p پشتیبانی کنند اما درنهایت چنین اتفاقی رخ نداد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات