آیفون و گلکسی را فراموش کنید؛ جذاب‌ترین گوشی ۲۰۲۴ را گوگل می‌سازد

چهارشنبه ۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۰
مطالعه 2 دقیقه
پیکسل ۹ گوگل رندر غیررسمی نمای پشت و جلو سه رخ
رندرهای منتسب‌ به پیکسل ۹ نشان می‌دهند جدیدترین گوشی گوگل تغییرات مهمی در طراحی تجربه می‌کند.
تبلیغات

یک روز پس از افشای رندرهای پیکسل ۹ پرو، حالا نوبت پیکسل ۹ است که رخ‌نمایی کند. تصاویر منتسب‌ به Google Pixel 9 نشان می‌دهند که جدیدترین گوشی گوگل بازطراحی گسترده تجربه می‌کند و در پنل پشتی دوربین سه‌گانه دارد. طراحی پیکسل ۹ در نگاه اول بسیار چشمگیر و هیجان‌انگیز است.

اولین رندرهای گوشی جدید گوگل این محصول را در رنگ زیبای آبی به‌تصویر می‌کشند و نشان می‌دهند که پیکسل ۹ درزمینه‌ی طراحی ظاهری تقریباً هیچ تفاوتی با پیکسل ۹ پرو ندارد و می‌تواند وارد فهرست بهترین گوشی شود.

پیکسل ۹ گوگل رندر غیررسمی مدل آبی
پیکسل ۹ گوگل رندر غیررسمی نمای پشت و جلو سه رخ
پیکسل ۹ گوگل رندر غیررسمی پنل پشتی و جلویی آبی

پیکسل ۹ بدنه‌ای با ابعاد ۱۵۲٫۸ در ۷۱٫۹ در ۸٫۵ میلی‌متر خواهد داشت (کمی بزرگ‌تر از پیکسل ۸) و همچون نسل قبل به نمایشگر ۶٫۲ اینچ مجهز خواهد بود. بدنه‌ی این دستگاه همچون مدل‌های جدید گوشی آیفون و گوشی سامسونگ لبه‌ی تخت دارد.

مهم‌ترین تغییر پیکسل ۹ در پنل پشتی دیده می‌شود؛ جایی که شاهد سه دوربین مجزا هستیم. مشخصاً یکی از دوربین‌ها لنز تله‌فوتو پریسکوپی دارد. در پنل پشتی پیکسل ۹، حفره‌ای برای حسگر دما هم دیده می‌شود.

فعلاً مشخص نیست که قیمت گوشی گوگل پیکسل ۹ چقدر خواهد بود. ممکن است گوگل تصمیم بگیرد که قیمت گوشی هایش را در نسل جدید افزایش دهد.

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات