پیشنهاد سامسونگ به کاربران گلکسی نوت ۲۰: S24 اولترا بخرید

جمعه ۲۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۰
مطالعه 2 دقیقه
مقاومت گلکسی اس ۲۴ اولترا در برابر آب
سامسونگ به کاربرانی که گلکسی نوت ۲۰ دارند، توصیه می‌کند که گلکسی S24 اولترا بخرند.
تبلیغات

با‌وجود اینکه سری گلکسی نوت ۲۰ هنوز از سوی سامسونگ به‌روزرسانی‌های امنیتی را دریافت می‌کند، غول فناوری کره‌ای به دارندگان این گوشی‌ها توصیه کرده است دستگاه خود را با گلکسی S24 اولترا جایگزین کنند.

سامسونگ در بیانیه‌ای رسمی با ارائه‌ی چندین دلیل تلاش کرده است تا آخرین کاربران گوشی سامسونگ گلکسی نوت ۲۰ و گلکسی نوت ۲۰ اولترا را برای خرید گوشی گلکسی S24 اولترا قانع کند.

سامسونگ می‌گوید که قلم S Pen گلکسی S24 اولترا در مقایسه با گلکسی نوت ۲۰ اولترا ۶۸ درصد تأخیر کمتری دارد و طراحی مسطح جدیدترین پرچمدارش کار با قلم یادشده را راحت‌تر می‌کند. از طرفی، روشنایی ۲۶۰۰ نیتی مدل اولترای گلکسی S24 در مقایسه با نوت ۲۰ اولترا پیشرفت چشمگیری محسوب می‌شود.

کره‌ای‌ها اعتقاد دارند که ویژگی‌‌های مبتنی‌بر هوش مصنوعی گلکسی اس ۲۴ از جمله Note Assist، کار با برنامه‌ی Samsung Notes را در مقایسه با پرچمداران ۲۰۲۰ این شرکت ساده‌تر و هوشمند‌تر می‌کند.

ویژگی‌های مبتنی‌بر هوش مصنوعی سری گلکسی اس ۲۴ به Note Assist محدود نمی‌شوند و گزینه‌هایی از جمله Circle to Search ،Live Translate ،Chat Assist و Transcript Assist را در اختیار کاربران قرار می‌دهند. هیچ‌یک از ویژگی‌های یادشده به سری گلکسی نوت ۲۰ راه نخواهند یافت.

سامسونگ به کاربرانی که خواهان عملکرد بهتر دوربین و پردازنده هستند توصیه می‌کند که حتماً به فکر خرید گلکسی S24 اولترا باشند، زیرا اسنپدراگون ۸ نسل ۳ علاوه‌بر تضمین قدرت و پایداری، از ISP بسیار پیشرفته‌ای بهره می‌برد و باعث می‌شود گوشی عکس‌های شفاف‌تری را به کاربران تحویل دهد.

بهترین گوشی سامسونگ به‌لطف دوربین تله‌فوتو جدید ۵۰ مگاپیکسلی (زوم ۵ برابری) و قابلیت Nightography جزئیات بیشتری را نسبت به سری گلکسی نوت ۲۰ به تصویر می‌کشد. برنامه‌ی گالری اکنون از قابلیت جدیدی به‌نام Generative Edit پشتیبانی می‌کند تا ویرایش عکس‌ها به بهترین نحو انجام شود.

امکانات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری گلکسی S24 اولترا نسبت به گلکسی نوت ۲۰ اولترا پیشرفت چشمگیری داشته‌اند و آن را در بین بهترین گوشی ها قرار می‌دهند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات