مشخصات کامل ردمی K70E قبل از رونمایی رسمی اعلام شد

چهارشنبه ۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۰
مطالعه 2 دقیقه
ردمی K70E از نمای جلو و پشت
ویدئوی منتشر شده از ردمی K70E، طراحی، مشخصات و عملکرد این گوشی در بنچمارک را قبل از معرفی رسمی نشان می‌دهد.
تبلیغات

ویدیویی از ردمی K70E در ویبو فاش شده که طراحی جلویی این گوشی را به‌نمایش می‌گذارد. ویدئوی مذکور نگاهی دقیق به گوشی شیائومی ارائه می‌دهد و می‌توان صفحه‌ی تخت آن را با حاشیه‌های بسیار باریک و گوشه‌های گرد و برجسته مشاهده کرد.

انتظار داریم ردمی K70 پرو و ردمی K70 استاندارد نیز از طراحی مشابه K70E بهره ببرند. البته هنوز اطلاعات دقیقی از ظاهر قاب پشتی گوشی مورد انتظار ردمی دردسترس نیست.

ویدئوی ردمی K70E نشان می‌دهد این گوشی از پردازنده Dimensity 8300 Ultra استفاده می‌کند و همچنین نتیجه‌ی عملکرد دستگاه را در بنچمارک 3DMark، گیک‌بنچ و آنتوتو ارائه می‌دهد. در ادامه نگاهی اجمالی به مشخصات فنی ردمی K70E خواهیم داشت.

ردمی K70E از نمایشگر ۶٫۶۷ اینچی OLED با وضوح ۲۷۱۲ در ۱۲۲۰ پیکسل، نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز، عمق رنگ ۱۲ بیتی، حداقل روشنایی ۵۰۰ نیت و حداکثر روشنایی ۱۲۰۰ نیت بهره خواهد برد. در لبه‌ی این گوشی شاهد حسگر اثرانگشت خواهیم بود و قاب پشتی‌ نیز شیشه‌ای خواهد بود. ضخامت دستگاه مذکور ۸٫۰۹ میلی‌متر و وزن آن حدود ۱۹۸ گرم است.

ردمی K70E از دوربین جلوی ۱۶ مگاپیکسلی و دوربین پشتی اصلی ۶۴ مگاپیکسلی با پشتیبانی از لرزشگیر اپتیکال تصویر (OIS) بهره خواهد برد که در کنار آن دوربین اولتراواید ۸ مگاپیکسلی و دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی تعبیه شده است.

گوشی Redmi K70E همچنین از باتری ۵۵۰۰ میلی آمپرساعتی و شارژ سریع ۹۰ وات بهره خواهد برد. این دستگاه حداکثر از ۱۶ گیگابایت رم LPDDR5x و حافظه‌ی ذخیره‌سازی UFS 4.0 تا یک ترابایت استفاده خواهد کرد.

وضوح صفحه‌نمایش ردمی K70E از 2K در نسل قبل به 1.5K کاهش و ازطرفی سرعت شارژ آن نسبت‌به ردمی K60E از ۶۷ وات به ۹۰ وات افزایش یافته است. انتظار داریم ردمی K70E در بازارهای جهانی با نام پوکو F6 5G عرضه شود اما قیمت گوشی مذکور هنوز به‌طور رسمی اعلام نشده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات