گوشی ردمی K70E با هوش مصنوعی از راه می‌رسد

سه‌شنبه ۳۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
رندر نمای پشتی گوشی ردمی K70E
گوشی ردمی K70e با تراشه‌ی دیمنسیتی ۸۳۰۰ اولترا، ویژگی‌های مبتنی‌بر هوش مصنوعی مثل تولید عکس با دستور متنی و پاسخ به سؤالات را ارائه خواهد داد.
تبلیغات

ردمی با انتشار چند تیزر در ویبو، اطلاعاتی از گوشی ردمی K70E به‌اشتراک گذاشت که برای علاقه‌مندان به دستگاه‌های میان‌رده جذاب به‌نظر می‌رسد.

تیزر ردمی K70E نشان می‌دهد این مدل از گوشی شیائومی به تراشه‌ی Dimensity 8300 Ultra مجهز خواهد شد. مدیاتک امروز Dimensity 8300 را معرفی کرد؛ اما به‌دلیل اینکه ردمی K70E از نسخه‌ی اولترا سیستم-روی-چیپ مذکور بهره خواهد برد، انتظار داریم گرافیک و سی پی یو قدرتمندتری داشته باشد.

ردمی امتیاز بنچمارک آنتوتو Redmi K70E را به‌اشتراک گذشته است که نشان می‌دهد این محصول به رکورد درخورتوجه ۱,۵۲۶,۳۲۸ رسیده است. چنین امتیازی گوشی مذکور را به یکی از محصولات میان‌رده‌ی قدرتمند بازار تبدیل می‌کند.

ردمی نتایج آزمون گیمینگ یک‌ساعته روی گوشی ردمی K70E را نیز به‌اشتراک گذاشت؛ جایی‌ که این دستگاه موفق شد بازی‌ سنگینی را با سرعت متوسط ۵۸٫۸۶ فریم‌برثانیه اجرا کند. جالب اینکه دمای بدنه‌ی گوشی در فرایند اجرای بازی روی ۲۵ درجه ثابت باقی ماند.

نتیجه تست گیمینگ ردمی K70E
قابلیت های هوش مصنوعی ردمی K70E
امتیاز بنچمارک آنتوتو ردمی K70E

فراتر از عملکرد، انتظار داریم ردمی K70E از قابلیت‌های هوش مصنوعی گسترده‌ در Dimensity 8300 Ultra نهایت بهره را ببرد.

همان‌طور‌که ردمی در تیزرهای خود اشاره می‌کند، گوشی K70E می‌تواند پاسخ سؤالات و درخواست‌های مختلف کاربر را ارائه دهد یا عکس مدنظر او را براساس دستور متنی بسازد. این دستگاه ویژگی‌های دیگری مثل افزایش ابعاد عکس مشابه Generative Fill ادوبی و تولید زیرنویس و جست‌وجوی بهبودیافته در آلبوم تصاویر ازطریق هوش مصنوعی را نیز ارائه خواهد داد.

انتظار داریم سری ردمی K70 در سه نسخه‌ی استاندارد، ردمی K70 پرو و ردمی K70E منتشر شود. شرکت چینی تأیید کرده است که این گوشی‌ها اواخر ماه جاری عرضه خواهند شد؛ اما تاریخ دقیق رویداد مذکور را نمی‌دانیم. ناگفته نماند که قیمت گوشی جدید ردمی رسماً اعلام نشده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات