سامسونگ ویژگی Astro Hyperlapse دوربین گلکسی S23‌ را در One UI 5.1 برای گوشی‌های پرچم‌دار قبلی ارائه نمی‌دهد

چهارشنبه ۲۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۰:۱۰
مطالعه 2 دقیقه
قابلیت Astro Hyperlapse گلکسی اس ۲۳ اولترا برای ثبت ویدیوهای تایم‌لپس در آسمان شب
خانواده گلکسی اس ۲۳ در به‌روزرسانی One UI 5.1 از ویژگی Astro Hyperlapse بهره می‌برند که می‌توانند ویدئوهای تایم‌لپس چشمگیری از آسمان شب ثبت کنند.
تبلیغات

سری گلکسی S23 ویژگی‌های جدید دوربین را به‌همراه دارد که از آن‌جمله می‌توان به ویدئوهای 8K ۳۰ فریم‌برثانیه، ویدئوهای پرتره 4K و وضوح QHD برای حالت Super Steady اشاره کرد. همچنین، این شرکت ویژگی دوربین Astro Hyperlapse را معرفی کرد که به کاربر اجازه می‌دهد ویدئوهای تایم‌لپس خیره‌کننده‌ای از آسمان شب ثبت کند که رد ستارگان و دیگر اشیاء را در فضا نشان می‌دهد. بااین‌حال، به‌نظر می‌رسد که این ویژگی به خانواده‌ی گلکسی اس ۲۳ محدود شده است.

بسیاری انتظار داشتند که سامسونگ ویژگی Astro Hyperlapse گلکسی اس ۲۳ را با به‌روز‌رسانی One UI 5.1 به گوشی‌های پرچم‌دار قدیمی مانند گلکسی اس ۲۱ و گلکسی اس ۲۲ و گلکسی زد فولد ۴ بیاورد؛ اما این اتفاق رخ نداد. سری گلکسی اس ۲۲ و سری گلکسی اس ۲۳ از Astro Photo ازطریق اپلیکیشن Expert RAW پشتیبانی می‌کنند؛ اما فقط گلکسی S23 می‌تواند ویدیوهای Astro Hyperlapse را ضبط کند.

تصویر ثبت‌شده با قابلیت Astro Hyperlapse گلکسی اس ۲۳ اولترا در آسمان شب

در همین‌ حال، سایر پرچم‌داران مانند گلکسی اس ۲۰، گلکسی نوت ۲۰، گلکسی زد فولد ۳ یا گلکسی زد فولد ۴ از ویژگی Astro پشتیبانی نمی‌کنند و به‌روز‌رسانی One UI 5.1 تغییری در آن ایجاد نمی‌کند. درواقع، سامسونگ اکنون ویژگی عکاسی نجومی را به دستگاه‌های دیگری به‌جز سری گلکسی اس ۲۲ و سری اس ۲۳ ارائه نمی‌کند و ایجاد ویدئو با ویژگی مذکور از آسمان و ستارگان حتی انحصاری‌تر است و اکنون فقط در گلکسی S23 و گلکسی S23‌ پلاس و گلکسی S23 اولترا وجود دارد.

در‌ادامه، می‌توانید ویدئو رسمی سامسونگ درباره‌ی حالت Astro Hyperlapse را تماشا کنید تا ببینید چه‌ چیزی می‌تواند با شرایط نوری مناسب و در مکان مناسب تولید کند.

رسانه‌ی Sammobile با استفاده از گلکسی اس ۲۳ اولترا Hyperlapse کوتاهی ایجاد کرده است. این ویدئو Hyperlapse به‌هیچ‌وجه به آنچه در مطالب بازاریابی سامسونگ می‌بینید، نزدیک نیست؛ اگرچه نتایج براساس منطقه و داشتن یا نداشتن نورهای مصنوعی زیاد در اطراف متفاوت خواهد بود. درضمن، عکاسی نجومی در مناطق تاریک بهتر عمل می کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات