تصاویر واقعی گلکسی A53 5G جزئیات طراحی این گوشی را نشان می‌دهد

یک‌شنبه ۱۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
افشاگری خوش‌نام، تصاویری واقعی از نمای جلو و پشت گلکسی A53 5G را در رنگ سفید به‌ اشتراک گذاشته است.
تبلیغات

سامسونگ قصد دارد جدید‌ترین گوشی‌ از سری محبوب گلکسی A، یعنی سامسونگ A53 5G را روانه‌ی بازار کند و ظاهراً به زمان معرفی رسمی نزدیک شده‌ایم؛ زیرا تصاویر واقعی این گوشی توسط افشاگر معروفی به‌ نام رولاند کوانت در توییتر منتشر شده است.

از نظر مشخصات، گلکسی A53 ظاهراً نسبت به نسل قبلی خود ارتقای درخورتوجهی ندارد. گفته می‌شود که این گوشی به صفحه‌نمایش ۶٫۵ اینچی +FHD با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز و حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر مجهز می‌شود. قدرت سخت‌افزاری آن را احتمالاً تراشه‌ی اگزینوس ۱۲۸۰ تأمین می‌کند و گزارش‌های قبلی درباره‌ی استفاده‌ی آن از اگزینوس ۱۲۰۰ رد شده است. افزون‌براین، تراشه‌ی مذکور با ۶ یا ۸ گیگابایت رم و حداقل ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی و درگاه microSD همراه می‌شود.

در بخش دوربین، گلکسی A53 در پنل پشت ظاهراً از دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسل، دوربین فوق عریض ۱۲ مگاپیکسل و دو دوربین ۵ مگاپیکسلی عمق‌سنج و ماکرو میزبانی می‌کند. از طرفی دیگر در پنل جلو، دوربین ۳۲ مگاپیکسلی در داخل حفره وظیفه‌ی ثبت تصاویر سلفی و برقراری تماس‌های ویدئویی را برعهده خواهد گرفت.

تصویر واقعی گلکسی A53 5G‌ از نمای پشت

این گوشی میان‌رده احتمالاً توسط سیستم‌عامل اندروید ۱۲ اجرا می‌شود، از شبکه‌ی ارتباطی 5G بهره می‌برد و از باتری با ظرفیت ۵۰۰۰ میلی‌آمپر‌ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۲۵ واتی قدرت می‌گیرد.

طراحی گلکسی A53‌ آینده تقریباً بدون تغییر نسبت به گلکسی A52 به‌نظر می‌رسد. این گوشی سامسونگ احتمالاً در رنگ‌های مشکی، سفید، آبی و نارنجی به‌ بازار عرضه خواهد شد.

فهرستی از یک خرده‌فروش ایتالیایی نشان می‌دهد که گلکسی A53 احتمالاً در اروپا قیمتی معادل ۴۶۶٫۴۹ یورو خواهد داشت. به‌نظر می‌رسد این قیمت برای نسخه‌ی مجهز با ۶ گیگابایت رم و حافظه ذخیره‌سازی ۱۲۸ گیگابایتی باشد. پیش‌بینی می‌شود که قیمت نهایی فروش گوشی حدود ۴۶۹ یورو در نظر گرفته شود. بدین‌ترتیب گلکسی A53 5G احتمالاً کمی گران‌تر از سامسونگ A52s 5G خواهد بود. این گوشی در سپتامبر ۲۰۲۱ با قیمت ۴۴۹ یورو در همین پیکربندی عرضه شد. پیش‌بینی شما از قیمت گوشی جدید سامسونگ چیست؟

هنوز تاریخ رونمایی رسمی گلکسی A53 مشخص نیست. گلکسی A52 در مارس ۲۰۲۱ (اسفند ۱۳۹۹) معرفی شد؛ بنابراین این احتمال وجود دارد که گلکسی A53 نیز در همین بازه‌ی زمانی پرده‌برداری شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات