مشخصات کامل گلکسی A53 5G فاش شد

یک‌شنبه ۱۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
مشخصات کامل گوشی هوشمند سامسونگ گلکسی A53 5G فاش شد. این گوشی احتمالاً از تراشه‌ی اگزینوس ۱۲۸۰، دوربین ۶۴ مگاپیکسلی و نمایشگر ۶٫۵ اینچی امولد بهره خواهد برد.
تبلیغات

اخیراً گزارش‌هایی در مورد گلکسی A53 5G سامسونگ منتشر شده که به برخی از مشخصات این دستگاه اشاره دارد. اکنون مشخصات کامل این گوشی توسط حساب کاربری Sudhanshu1414 در توئیتر فاش شده است.

براساس اطلاعات منتشرشده توسط Sudhanshu1414، گلکسی A53 5G سامسونگ به نمایشگر ۶٫۵ اینچی AMOLED با وضوح ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ پیکسل مجهز خواهد بود. این نمایشگر از نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز پشتیبانی خواهد کرد و تراکم پیکسلی آن نیز ۴۰۷ پیکسل‌ بر اینچ خواهد بود. این صفحه‌نمایش همچنین از نسبت تصویر ۲۰ به ۹ و کنتراست ۱۰۰۰۰۰۰:۱ بهره می‌برد و از ۱۶ میلیون رنگ نیز پشتیبانی می‌کند. در نهایت باید اشاره کنیم که سطح این نمایشگر با لایه‌ای از جنس گوریلا گلس ۵ پوشانده شده است تا مقاومت آن دربرابر ضربه و خط‌وخش افزایش یابد. جنس بدنه‌ی پشتی این دستگاه نیز پلاستیکی خواهد بود.

گلکسی A53 5G از تراشه‌ی اگزینوس ۱۲۸۰ بهره خواهد برد و پردازنده‌ی گرافیکی آن نیز Mali G68 MP4 خواهد بود. مدل پایه‌ی این محصول به ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی مجهز خواهد شد و از کارت حافظه‌ی میکرو اس‌دی نیز پشتیبانی خواهد کرد.

گلکسی A53 5G

سیستم دوربین اصلی A53 5G سامسونگ شامل یک دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی با لرزش‌گیر اپتیکال تصویر (OIS)، یک دوربین ۱۲ مگاپیکسلی فوق‌عریض، یک دوربین پنج مگاپیکسلی ماکرو و یک دوربین پنج مگاپیکسلی تشخیص عمق خواهد بود. دوربین اصلی این دستگاه امکان ضبط فیلم با وضوح ۳۸۴۰ در ۲۱۶۰ پیکسل با نرخ ۶۰ فریم‌برثانیه و وضوح ۷۶۸۰ در ۴۲۲۰ با نرخ ۲۴ فریم‌برثانیه را ارائه می‌دهد. دوربین سلفی این گوشی نیز ۳۲ مگاپیکسلی در نظر گرفته شده است.

از دیگر قابلیت‌های فاش‌شده از گلکسی A53 5G می‌توان به وای‌فای ۵، بلوتوث ۵٫۱، NFC، گواهی IP67، حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر، بلندگوی دوگانه با پشتیبانی از دالبی اتموس و پشتیبانی از دو سیم‌کارت اشاره کرد.

گلکسی A53 5G از باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی بهره خواهد برد و از فناوری شارژ سریع ۲۵ وات نیز پشتیبانی خواهد کرد. این گوشی به‌طور پیش‌فرض رابط کاربری One UI 4.1 مبتنی‌بر اندروید ۱۲ را اجرا خواهد کرد. وزن این گوشی ۱۸۹ گرم و ابعاد آن نیز ۱۵۹٫۶ در ۷۴٫۸ در ۸٫۱ میلی‌متر اعلام شده است.

نکته درخورتوجه این است که ظاهراً سامسونگ تصمیم گرفته این گوشی را بدون شارژر روانه‌ی بازار کند. البته هنوز مشخص نیست که حذف شارژر فقط محدود به مناطق خاصی از جهان خواهد بود یا خیر.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات