تماشا کنید: اولین ویدئوی جعبه‌گشایی گلکسی S21 FE سامسونگ پیش از معرفی رسمی

جمعه ۳ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۵
مطالعه 2 دقیقه
در این ویدئو، نسخه‌ای از گلکسی S21 FE با تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۸۸ و رنگ خاکستری نمایش داده شده است. این گوشی با هندزفری و شارژر درون جعبه عرضه نمی‌شود.
تبلیغات

به‌نقل از اندرویدسنترال، کانال HDblog در یوتیوب، اولین ویدئوی جعبه‌گشایی گلکسی S21 FE سامسونگ را منتشر کرده است که تقریباً همه چیز را درباره‌‌ی قاتل پرچم‌دار آینده‌ی باارزش سامسونگ نشان می‌دهد.

این ویدئو تأیید می‌کند که گلکسی S21 FE همراه جعبه‌ای سازگار با محیط زیست تنها با یک کابل USB-C و اسناد معمول عرضه می‌شود. مانند سایر گوشی‌های سری گلکسی اس ۲۱، هندزفری و شارژر داخل جعبه وجود نخواهد داشت.

در ادامه می‌توانید این ویدئو را تماشا کنید:

تماشا در آپارات

ویدئوی مذکور علاوه‌بر‌اینکه تقریباً‌ گوشی را از هر زوایه نشان می‌دهد، برخی از مشخصات کلیدی آن را نیز تأیید می‌کند. بااین‌تفاسیر، گلکسی S21 FE از صفحه‌نمایش ۶٫۴ اینچی Dynamic AMOLED با رزولوشن +FHD و همان نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز موجود در بهترین گوشی‌های سامسونگ بهره می‌برد.

نسخه‌ای که در این ویدئو نشان داده شده است، از تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۸۸ پشتیبانی می‌کند؛ درحالی‌که بنابرشایعات، گلکسی S21 FE در برخی بازارها با تراشه‌ی اگزینوس ۲۱۰۰ سامسونگ عرضه خواهد شد. برخی دیگر از مشخصات شایعه‌شده گوشی مذکور شامل دوربین سه‌گانه با حسگر اصلی ۱۲ مگاپیکسلی، دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی، باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ‌ساعت با شارژ سریع ۲۵ واتی و گواهی IP67 است. این گوشی علاوه‌بر رنگ خاکستری، در رنگ‌های بنفش کم‌رنگ، سفید و سبز زیتونی نیز دردسترس خواهد بود.

گلکسی S21 FE احتمالاً به‌طور کامل پیش‌از رویداد CES سامسونگ که در تاریخ ۴ ژانویه ۲۰۲۲ ( ۱۴ دی‌ماه) آغاز می‌شود، معرفی خواهد شد. طبق توییت اخیر افشاگر قابل اعتماد ایوان بلس، این گوشی از ۱۱ ژانویه ۲۰۲۲ (۲۱ دی) برای خرید دردسترس قرار می‌گیرد.

درحالی‌که اخیراً تعدادی از شرکت‌های فناوری به‌دلیل نگرانی‌های مربوط به کووید-۱۹ از نمایشگاه CES ۲۰۲۲ انصراف داده‌اند، گفته می‌شود که سامسونگ وضعیت سلامت فعلی را به دقت زیر نظر دارد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات