هرآنچه درباره‌ی گلکسی S21 FE سامسونگ می‌دانیم

جمعه ۲۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۰
مطالعه 3 دقیقه
تاکنون شایعات مختلفی درباره‌ی مشخصات احتمالی و قابلیت‌های گلکسی S21 FE منتشر شده است. در این مقاله به تمام موارد ارائه‌شده درباره‌ی نسخه‌ی فن ادیشن گلکسی S21 می‌پردازیم.
تبلیغات

گلکسی S21 FE دوباره به سرخط خبرها بازگشته و تا این‌لحظه تقریباً تمام اطلاعات قابل تصور درباره‌‌ی این گوشی افشا شده است. در ادامه به تمام مواردی که باید قبل از رسمی‌شدن گلکسی S21 FE در نمایشگاه CES در ژانویه ۲۰۲۲ بدانیم، می‌پردازیم.

به‌نقل از سام‌موبایل، غول کره‌ای از تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۸۸ برای گلکسی S21 FE و صفحه‌نمایش تخت ۶٫۴ اینچی Dynamic AMOLED 2X اینفینیتی-O با رزولوشن ۲۳۴۰ در ۱۰۸۰ پیکسل و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز استفاده می‌کند. پنل نیز توسط شیشه گوریلا گلس ویکتوس محافظت می‌شود.

گلکسی S21 FE‌ فاقد حافظه قابل افزایش است

براساس گزارش‌ها، گلکسی S21 FE در دو نسخه مجهز به ۶ گیگابایت رم با ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی و ۸ گیگابایت با ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی عرضه خواهد شد. متأسفانه، در این گوشی فضای ذخیره‌سازی قابل ارتقا حذف شده است؛ بنابراین کاربران به حافظه ذخیره‌سازی ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت محدود خواهند شد.

گلکسی S21 FE فریم آلومینیومی و پنل پشتی پلی کربنات خواهد داشت و برای مقاومت دربرابر گردوغبار و آب از استاندارد IP68 پشتیبانی خواهد کرد. افزون‌براین، به حسگر اثر انگشت اولتراسونیک زیر صفحه‌نمایش و باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپرساعت مجهز خواهد شد.

از دیگر مشخصات گلکسی S21‌ FE می‌توان به پشتیبانی از شبکه ارتباطی 5G، وای فای ۶، بلوتوث ۵.۰، پورت NFC، USB-C و سازگاری با Samsung DEX اشاره کرد. ابعاد این گوشی ۱۵۵٫۷ در ۷۴٫۵ در ۷٫۹ میلی‌متر و وزن آن ۱۷۰ گرم خواهد بود. ناگفته نماند گوشی مذکور فاقد پورت هدفون ۳٫۵ میلی‌متری است.

دوربین گلکسی S21 FE

بریدگی صفحه‌نمایش اینفینیتی-O از دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسل با فوکوس ثابت و دیافراگم f/2.2 بهره خواهد برد. گفته می‌شود گوشی مذکور در پنل پشت، دوربین اصلی ۱۲ مگاپیکسل با فوکوس خودکار dual pixel، لرزشگیر اپتیکال (OIS) و دیافراگم f/1.8، دوربین فوق عریض ۱۲ مگاپیکسل با دیافراگم f/2.2، لنز تله‌فوتو ۸ مگاپیکسلی با فوکوس خودکار، OIS، دیافراگم f/2.4 و زوم ۳ برابری را میزبانی خواهد کرد.

مشخصات فوق در واقع همان تنظیمات دوربین نسل قبل است. گلکسی S20 FE مطمئناً ترکیب دوربین مناسب نسبت به قیمت دارد و S21 FE نیز چنین خواهد بود.

رنگ‌‌بندی، قیمت‌ و رندرهای مطبوعاتی گلکسی S21 FE

گفته می‌شود سامسونگ قصد دارد گلکسی S21 FE را در اروپا در چهار رنگ خاکستری، سبز روشن، بنفش روشن و سفید عرضه کند؛ هرچند احتمالاً مثل همیشه، دسترسی به رنگ‌ها براساس منطقه متفاوت خواهد بود.

گفته می‌شود قیمت گوشی سامسونگ در مدل ۱۲۸ گیگابایتی حدود ۷۴۹ یورو و مدل ۲۵۶ گیگابایتی آن ۸۱۹ یورو خواهد بود. باوجوداین، هنوز قیمت‌ها‌ی مذکور تأیید نشده‌اند و احتمال تغییر آن وجود دارد.

در مجموع تا این‌لحظه طراحی بیرونی گوشی نیز مشخص است. در ادامه نیز مجموعه تصاویر جدیدی از رندرهای مطبوعاتی که سامسونگ قصد استفاده از آن را دارد، فاش شده است.

رندر گلکسی اس ۲۱ اف ای-۸
رندر گلکسی اس ۲۱ اف ای-۷
رندر گلکسی اس ۲۱ اف ای-۶
رندر گلکسی اس ۲۱ اف ای-۵
رندر گلکسی اس ۲۱ اف ای-۱۲
رندر گلکسی اس ۲۱ اف ای-۱۱
رندر گلکسی اس ۲۱ اف ای-۱۰
رندر گلکسی اس ۲۱ اف ای-۹
رندر گلکسی اس ۲۱ اف ای-۴
رندر گلکسی اس ۲۱ اف ای-۳
رندر گلکسی اس ۲۱ اف ای-۱
رندر گلکسی اس ۲۱ اف ای-۲
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات