همکاری سونی و میزو برای ارائه اپلیکیشن‌های Flyme در نسخه چینی گوشی‌های اکسپریا

جمعه ۲۳ مهر ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
سونی با همکاری شرکت چینی میزو قصد دارد اپلیکیشن‌ها و برخی قابلیت‌های رابط کاربری Flyme را روی نسخه‌ی چینی دستگاه‌های اکسپریا ارائه دهد.
تبلیغات

همان‌طور که احتمالا می‌دانید، سونی قصد دارد در ۲۶ اکتبر (۴ آبان ۱۴۰۰) محصول جدیدی از خانواده‌ی اکسپریا معرفی کند. اگرچه هنوز دقیقا مشخص نیست که این شرکت ژاپنی در رویداد پیش‌رو چه دستگاهی را رونمایی خواهد کرد، اما امروز شعبه‌ی سونی در چین اعلام کرد برای یک همکاری استراتژیک با شرکت میزو به توافق رسیده است. هدف از این همکاری این است که گوشی‌های سری اکسپریا بتوانند نیازهای بازار چین را بهتر تأمین کنند و این درحالی است که شرکت چینی طرف قرارداد هم‌اکنون بیش از ۱۰۰ میلیون کاربر در بازار داخلی دارد.

به گزارش جی‌اس‌ام آرنا، سونی به‌زودی ارائه‌ی اپلیکیشن‌های از پیش‌ نصب‌شده‌ی منتخب میزو را روی گوشی‌ هوشمند اکسپریا وان مارک ۳ و محصولات بعدی خود آغاز خواهد کرد. دارندگان فعلی اکسپریا وان مارک ۳ می‌توانند پس از دریافت آخرین به‌روزرسانی ارائه‌شده برای دستگاه خود که ماه جاری منتشر شده است، این اپلیکیشن‌ها را دانلود و نصب کنند. این اپلیکیشن‌ها شامل یک فروشگاه اپ (جایگزینی برای فروشگاه پلی‌استور که در چین وجود ندارد)، ایمیل، آب‌وهوا، اخبار و برنامه‌های دیگر می‌شود.

اما سونی و میزو به‌دنبال روشی هستند تا برخی از ویژگی‌های Flyme را به گوشی‌های اکسپریا اضافه کنند. Flyme نسخه‌ی سفارشی‌شده‌ میزو از اندروید است که روی گوشی‌های این شرکت اجرا می‌شود.

اکسپریا ۵ مارک ۳ باوجود تفاوت‌هایی در سیستم‌عامل، در واقع همان اکسپریا وان مارک ۳ است که البته هنوز در چین عرضه نشده است. حال باید دید سونی در رویداد ۲۶ اکتبر چه محصولی را معرفی خواهد کرد.

دیدگاه شما کاربران زومیت در این مورد چیست؟ آیا همکاری سونی با میزو می‌تواند به گسترش فعالیت‌های سونی در بازار چین کمک کند؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات