اکسپریا وان مارک ۴ از دوربینی قدرتمند بهره خواهد برد

چهارشنبه ۲۱ مهر ۱۴۰۰ - ۲۳:۱۵
مطالعه 2 دقیقه
وضوح دوربین سونی اکسپریا وان مارک ۴ احتمالا درمقایسه‌با نسل قبل این محصول به میزان درخورتوجهی ارتقا خواهد یافت.
تبلیغات

در دنیای گوشی‌های هوشمند، افزایش وضوح دوربین جذابیت زیادی به این بازار بخشیده است. امروزه، معرفی گوشی‌هایی با دوربین ۱۰۰ مگاپیکسلی و حتی بیشتر را شاهد هستیم؛ اما همه شرکت‌های تولیدکننده گوشی از این روند پیروی نمی‌کنند؛ از‌جمله اپل و سونی. باوجوداین، ظاهرا این دو شرکت نیز تصمیم گرفته‌اند سال آینده از دوربین‌هایی با مگاپیکسل بیشتر در گوشی‌های خود بهره ببرند.

به‌گزارش گیزچاینا، سونی اکسپریا وان مارک ۴ از چهار لنز با وضوح بیشتر بهره خواهد برد و به یک سنسور ۴۸ مگاپیکسلی و یک دوربین ۵۰ مگاپیکسلی مجهز خواهد شد. استفاده از این لنزها در‌مقایسه‌با دوربین‌های اکسپریا وان مارک ۳ که از ماژول سه‌گانه ۱۲ مگاپیکسلی برخوردار است، جهش بزرگی محسوب می‌شود.

یکی از منابع نزدیک به سونی اعلام کرده است که دوربین ۵۰ مگاپیکسلی اکسپریا وان مارک ۴ سنسور IMX766 خواهد بود که ابعادش ۱/۱.۵۶ است. افزون‌براین، سنسور ۴۸ مگاپیکسلی گوشی یادشده IMX 789 یا IMX 689 خواهد بود. این محصول به لنز ۴۸ مگاپیکسلی دیگری از نوع IMX582 یا IMX586 نیز مجهز خواهد بود.

سونی قصد دارد ۴ آبان مدلی از سری اکسپریا را رونمایی کند

سونی در سال جاری گوشی‌های اکسپریا وان مارک ۳، اکسپریا ۱۰ مارک ۳ لایت، اکسپریا ۵ مارک ۳ و اکسپریا ۱۰ مارک ۳ را معرفی کرده است. حال در کمال تعجب، این شرکت ژاپنی همه را غافل‌گیر کرد و در توییتر خود از معرفی محصول جدید سری اکسپریا در ۲۶ اکتبر (۴ آبان ۱۴۰۰) خبر داد.

تاکنون اطلاعات دیگری از محصول آینده سونی گزارش نشده است. با‌این‌حال با در‌نظر‌گرفتن این موضوع که برند اکسپریا برای گوشی‌های هوشمند و تبلت‌های این شرکت است، می‌توان گفت سونی قصد دارد در رویداد ۲۶ اکتبر گوشی یا تبلت جدیدی معرفی کند. در پوستر تبلیغاتی منتشر‌شده سونی اشاره‌ای به نوع یا نام دستگاه نشده است. این احتمال وجود دارد که سونی با انتشار تیزرهای جدید، جزئیات بیشتری از محصول جدیدش ارائه دهد. شما می‌توانید رویداد سونی را ازطریق کانال رسمی اکسپریا در یوتیوب تماشا کنید.

از دیدگاه شما کاربران زومیت، سونی در رویداد خود چه محصولی رونمایی خواهد کرد؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات