سونی احتمالا گوشی جدید سری اکسپریا را در تاریخ ۴ آبان معرفی خواهد کرد

سه‌شنبه ۲۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۰
مطالعه 2 دقیقه
سونی اطلاعیه‌ای منتشر کرده که در آن به برگزاری یک رویداد در ۲۶ اکتبر (۴ آبان ۱۴۰۰) اشاره شده است. احتمال دارد این شرکت در این رویداد یک گوشی هوشمند از سری اکسپریا معرفی کند.
تبلیغات

بخش گوشی‌ هوشمند سونی پس از معرفی اکسپریا وان مارک ۳ در اواخر آگوست، فعالیت زیادی نداشته است. این شرکت سرانجام اکسپریا ۵ مارک ۳ را به بازار عرضه و اکسپریا ۱۰ مارک ۳ لایت را بدون سروصدا در ژاپن معرفی کرد؛ اما حالا یک نشانه‌ی خوب از معرفی احتمالی محصول جدید این شرکت در دسترس قرار گرفته است.

به گزارش جی‌اس‌ام‌آرنا، اطلاعیه‌ی سونی نشان می‌دهد این شرکت قصد دارد یک محصول از سری اکسپریا در ۲۶ اکتبر (۴ آبان ۱۴۰۰) معرفی کند. این یعنی تا دو هفته‌ی دیگر شاهد رونمایی از این دستگاه سونی خواهیم بود.

البته به‌ نظر نمی‌رسد سونی در این رویداد یکی از گوشی‌های مارک IV را معرفی کند؛ زیرا کوالکام هنوز از تراشه‌ی جدید اسنپدراگون رونمایی نکرده است. همچنین باید توجه داشته باشیم که سری اکسپریا مارک ۳ به‌تازگی روانه‌ی بازار شده است. احتمال می‌رود سونی یک محصول میان‌رده معرفی کند. البته گوشی‌های میان‌رده‌ی این شرکت که از پسوند لایت بهره می‌برند (مثل اکسپریا ۱۰ مارک ۳ لایت)، معمولا در رویدادهای پرزرق‌وبرق معرفی نمی‌شوند و این در حالی است که ظاهرا سونی خود را برای یک رویداد بزرگ آماده کرده.

رویداد ۴ آبان سونی

برای فهمیدن این موضوع، گزارش‌های مختلف قبل را بررسی کردیم؛ ولی هیچ شایعه‌ای در مورد گوشی‌های جدید سونی در دسترس نیست. این شرکت چند وقت اخیر مشغول کار روی کنسول پلی‌استیشن، هدفون و دوربین‌های بدون آینه‌‌ی جدید بوده؛ اما هیچ گزارشی مبنی ساخت گوشی هوشمند جدید منتشر نشده است.

با نزدیک‌تر شدن به زمان برگزاری رویداد سونی، احتمالا اطلاعات بیشتری در مورد آن به‌ دست خواهیم آورد. اینکه سونی بعد از مدت‌ها چه محصولی را برای معرفی آماده کرده، بسیار هیجان‌انگیز است.

نظر شما در این مورد چیست؟ سونی قصد دارد چه محصولی معرفی کند؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات