تاریخ عرضه‌ گوشی آنر V30 با پشتیبانی از فناوری 5G مشخص شد

سه‌شنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
آنر گوشی هوشمند V30 را در تاریخ ۲۶ نوامبر (۵ آذر) با فناوری 5G به بازار عرضه می‌کند که اولین مدل تجاری با پشتیبانی از فناوری 5G این شرکت است.
تبلیغات

آنر آخرین پرچم‌دار سری V خود را هر سال در ماه دسامبر معرفی می‌کند. این شرکت امروز اعلام کرده که به‌زودی در ۲۶ نوامبر، گوشی هوشمند V30 را به‌طور رسمی عرضه خواهد کرد و آخرین پرچم‌دار تقویم امسال را ارائه می‌دهد.

گوشی هواوی Honor V30 از طراحی مدل قبلی خود یعنی طراحی Honor V20 بهره برده، با این تفاوت که اکنون به‌جای برش دایره‌ای برای دوربین، برشی بیضی شکل خواهد داشت. این نمایشگر به احتمال زیاد با یک LCD مسطح ارائه شده و از یک حسگر اثر انگشت نیز بهره خواهد برد. این گوشی یک دوربین سلفی دوگانه دارد که در قسمت بالای صفحه قرار گرفته است.

V30 دارای فناوری 5G خواهد بود. گذشته از 5G و دوربین دوگانه‌ی سلفی گوشی، از جزییات دیگر این محصول خبری منتشر نشده است. احتمالا در گوشی موردبحث از پردازنده‌ی کرین 990 استفاده خواهد شد و شایعاتی درباره سیستم چهارگانه‌ی دوربین در پشت وجود دارد. اما چیزی که کاربران را کنجکاو کرده، قیمت این محصول است. آنر گوشی‌های بسیار مناسب و معقولی را تولید می‌کند و احتمالا با وجود فناوری 5G و پردازنده کرین 990، شاهد یکی از رقابتی‌ترین گوشی‌های هوشمند 5G موجود خواهیم بود.

آنر V30

همچنین شاید دور از انتظار نباشد که در هفته‌های اول سال آینده‌ی میلادی در یک رویداد جداگانه با گوشی View 30 رو‌به‌رو شویم، اما احتمالا این گوشی جدید با نام Vera 30 عرضه خواهد شد به این معنی که آنر سری View را کنار خواهد گذاشت. تاریخ عرضه‌ی این گوشی در ۲۶ نوامبر، احتمالاً فقط برای چین خواهد بود و به‌نظر می‌رسد که عرضه‌ی نسخه‌ی بین‌المللی آن در تاریخ دیگری صورت گیرد. ممکن است این گوشی هوشمند به سرویس‌های گوگل مجهز نشده باشد، مگر اینکه اختلافات اخیر برطرف شود. از سوی دیگر نام این محصول ممکن است تغییر کند و شاید آنر برای انتشار جهانی خود این محصول را View 30 بنامد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات