گوگل پیکسل 4 در ویدئویی دیده شد

جمعه ۱۵ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
ویدئوی جدید فاش شده از گوگل پیکسل ۴، جزئیات طراحی، حاشیه‌های قطور و دریچه‌های اسپیکر این گوشی را نشان می‌دهد.
تبلیغات

نسخه‌ی جایگزین گوشی گوگل پیکسل 3 هنوز معرفی نشده است؛ ولی تا زمان رونمایی کامل از این گوشی، با ویدئویی که به‌تازگی منتشر شده است می‌توان کمی بیشتر با آن آشنا شد. به نظر می‌رسد ویدئوی منتشرشده گوگل پیکسل ۴ (یا نسخه‌ی بزرگتر XL) را از تمام زوایا نشان می‌دهد و حاشیه‌های قطور همراه‌با برش‌های نا‌آشنای اسپیکر در پایین گوشی را به‌تصویر می‌کشد.

متاسفانه ویدئو پخش‌شده در فضای مجازی، کوتاه بوده و به روش قدیمی افشای گجت‌ها، کمی تصادفی و مبهم است. در‌حالی‌که احتمال ساختگی‌بودن ویدئو وجود دارد؛ تاریخچه‌ی لو رفتن گوشی‌های پیکسل‌، احتمال واقعی بودن آن را قوت می‌بخشد. با توجه به‌گفته‌ی 9to5google، به نظر می‌رسد منتشر کننده‌ی این فیلم، خرده‌فروشی از مالزی است.

گوگل پیش‌تر تصویری از نمای پشتی پیکسل ۴ را در حساب توییتر خود منتشر کرده بود؛ ولی جلوی گوشی تا حد زیادی پنهان بود. وید‌ئوی اخیر، ظاهر گوشی را به خوبی برای ما نمایان می‌کند. حاشیه‌های واضح در اطراف صفحه‌نمایش و همچنین لبه‌ی قطور بالایی برای قرار‌گیری سنسورهای حرکتی و تشخیص چهره، قابل رویت هستند. کناره‌های گوشی قطور به نظر می‌رسند؛ اما ممکن است این موضوع به‌دلیل خمیدگی اندک نمایشگر باشد.

سال گذشته پیکسل ۳ قبل از رونمایی، بارها و بارها دیده شد؛ به‌طوری که چندین ویدئوی نگاه نزدیک یا بررسی از آن منتشر شد. امسال گوگل گوشی جدیدش را کمی بیشتر پنهان نگه داشته است؛ اما افشاگری‌های اجتناب‌ناپذیری وجود دارند که گوشی را بهتر و واضح‌تر نشان می‌دهند.

گوگل تاکنون در کنار تصویر پنل پشتی پیکسل ۴، تعدادی از ویژگی‌‌های کلیدی آن، نظیر سیستم تشخیص چهره موسوم به Soli را نیز به‌اشتراک گذاشته است. با توجه به اینکه یک ماه تا زمان رونمایی پیکسل ۴ باقی‌ مانده و ما ویدئویی فاش شده داریم، احتمالا اطلاعات بیشتری نیز طی روزهای آتی فاش خواهد شد. گوشی جدید گوگل اوایل ماه اکتبر (اواسط مهر ماه) از راه خواهد رسید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات