لوگو اینستاگرام تردز / Instagram Threads روی گوشی اندروید

آموزش دی اکتیو تردز ؛ دیلیت اکانت تردز ممکن است؟

دوشنبه ۱۹ تیر ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۰مطالعه 5 دقیقه
اگر پس از کار با تردز تصمیم گرفته‌اید این شبکه‌ی اجتماعی را حذف کنید، آموزش دی اکتیو و دیلیت اکانت Threads را در زومیت بخوانید.
تبلیغات

تردز، شبکه‌ی اجتماعی متنی اینستاگرام که عملکردی مشابه توییتر دارد، به‌صورت رسمی در دسترس قرار گرفته است. این شبکه‌ی اجتماعی در زمانی سریع به ده‌ها میلیون کاربر دست پیدا کرد و فعلاً روزهای درخشانی سپری می‌کند.

Instagram Threads در روزهای اولیه به سر می‌برد و قطعاً در گذر زمان پیشرفت‌های بیشتری تجربه می‌کند. در حال حاضر نبود بخش دایرکت در تردز آزاردهنده است. مورد مهم دیگر این است که تردز وابستگی شدیدی به اینستاگرام دارد و بدون داشتن حساب اینستاگرام نمی‌توانید از آن استفاده کنید.

بسیاری از کاربران پس از انتشار تردز وارد این شبکه‌ی اجتماعی شدند؛ با این‌ حال برخی از افراد پس از برخورد اولیه با تردز ترجیح می‌دهند که این شبکه‌ی اجتماعی را حذف کنند.

لوگو اینستاگرام تردز / Instagram Threads در پشت موبایل متا

غیرفعال کردن تردز

اگر صرفاً برای مشاهده‌ی تردز در این شبکه‌ی اجتماعی ثبت‌نام کرده‌اید و اکنون می‌خواهید حساب خود را به‌طور کامل پاک کنید، خبر بدی برای شما داریم؛ پاک‌سازی کامل تردز صرفاً با دیلیت اکانت اینستاگرام امکان‌پذیر است.

متا در بخش سیاست‌های حریم خصوصی تردز نوشته است: «در هر زمان که خواستید می‌توانید پروفایل تردز را غیرفعال کنید، اما پروفایل تردز شما صرفاً ازطریق حذف حساب اینستاگرام قابل‌حذف است.»

اگر برای دیلیت اکانت اینستاگرام آماده نیستید، می‌توانید سراغ غیرفعال کردن تردز بروید. به‌منظور غیرفعال کردن تردز کار سختی در پیش ندارید.

در نظر داشته باشید که با غیرفعال کردن تردز، پست‌های خودتان و تعاملات شما با پست‌های افراد دیگر قابل‌مشاهده نخواهد بود. هر نوع تعاملی که با پست‌ها داشته‌اید، پس از فعال‌سازی مجدد تردز در دسترس قرار خواهد گرفت.

حتی با وجود غیرفعال کردن تردز، تمام پست‌های شما روی سرورهای متا باقی می‌ماند؛ مگر اینکه تک‌تک پست‌ها را به‌صورت دستی حذف کنید. در صورت دیلیت اکانت اینستاگرام، داده‌های تردز به‌مدت ۹۰ روز در سرورهای متا باقی می‌ماند.

به‌منظور غیرفعال کردن تردز مراحل زیر را دنبال کنید:

۱. در اپلیکیشن تردز، روی آیکون پروفایل در سمت راست پایین صفحه ضربه بزنید.

۲. روی منوی دوخط در سمت راست بالای صفحه ضربه بزنید.

۳. روی گزینه‌ی Account ضربه بزنید.

۴. گزینه‌ی Deactivate Profile را انتخاب کنید.

۵. روی گزینه‌ی Deactivate Threads Profile ضربه بزنید.

۶. در مرحله‌ی پایانی پیامی شناور روی صفحه نقش می‌بندد؛ روی گزینه‌ی قرمزرنگ Deactivate ضربه بزنید تا فرایند غیرفعال کردن تردز به سرانجام برسد.

اگر نظرتان درباره‌ی تردز تغییر کرد، می‌توانید در هر زمان که خواستید حساب خود را مجدداً فعال کنید. فراموش نکنید که در طول هر هفته صرفاً یک بار می‌توان حساب تردز را غیرفعال کرد.

مرد با گوشی در سایه دربرابر لوگو اینستاگرام تردز / Instagram Threads

دیلیت اکانت تردز

دیلیت اکانت تردز فقط با دیلیت اکانت اینستاگرام امکان‌پذیر است؛ بدین ترتیب تا زمانی که اکانت اینستاگرام را به‌طور کامل پاک نکنید، امکان پاک‌سازی تردز وجود ندارد.

اگر آماده‌ی خداحافظی با اینستاگرام هستید و دیگر تمایلی به استفاده از این شبکه‌ی اجتماعی ندارید و تصمیم خود را برای خداحافظی با تردز گرفته‌اید، می‌توانید این کار را در چند مرحله‌ی ساده انجام دهید.

توجه کنید که با دیلیت اکانت اینستاگرام و تردز، تمامی داده‌های شما به‌صورت دائمی حذف می‌شود و امکان بازگردانی آن‌ها وجود ندارد.

برای دیلیت اکانت تردز مراحل زیر را دنبال کنید:

۱. در اپلیکیشن تردز وارد پروفایل خود شوید و روی منوی دوخط در بالای صفحه ضربه بزنید.

۲. در منوی تنظیمات روی Account ضربه بزنید.

۳. در صفحه‌ی Account لازم است روی گزینه‌ی Other Account Settings ضربه بزنید. با ضربه روی این گزینه، به اینستاگرام منتقل می‌شوید.

۴. پس از ورود به صفحه‌ی تنظیمات اینستاگرام، روی گزینه‌ی Account Center ضربه بزنید تا وارد ابزار مدیریت حساب‌های کاربری متا شوید.

۵. روی Personal Details ضربه بزنید.

۶. روی گزینه‌ی Account Ownership and Control ضربه بزنید.

۷. روی گزینه‌ی Deactivation or Deletion ضربه بزنید.

۸. پروفایلی را که به‌دنبال حذف آن هستید، انتخاب کنید.

۹. گزینه‌ی دوم (Delete Account) را فعال کنید و روی گزینه‌ی Continue ضربه بزنید.

۱۰. در مرحله‌ی دهم یکی از گزینه‌ها را به‌عنوان دلیل دیلیت اکانت انتخاب کنید و روی Continue ضربه بزنید.

۱۱. متا در صفحه‌ی بعد با نمایش یک‌سری اطلاعات تلاش می‌کند شما را از دیلیت اکانت اینستاگرام و تردز منصرف کند. برای ادامه، روی گزینه‌ی Continue ضربه بزنید.

۱۲. در انتها رمز عبور حساب اینستاگرام را وارد کنید و روی Continue بزنید تا دیلیت اکانت اینستاگرام و دیلیت اکانت تردز به‌طور کامل انجام شود.

سوالات متداول زومیت

  • دیلیت اکانت تردز چگونه است؟

    تردز بسیار به اینستاگرام وابسته است و دیلیت اکانت تردز Threads فقط با دیلیت اکانت اینستاگرام انجام می‌شود که روش را در این مقاله شرح داده‌ایم.

  • چگونه اکانت تردز را غیرفعال کنیم؟

    غیرفعال کردن تردز Threads ازطریق بخش تنظیمات امکان‌پذیر است و آموزش کامل دی اکتیو تردز را می‌توانید در زومیت بخوانید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات