اینستاگرام تردز / Instagram Threads روی آیفون حساب زومیت

آموزش ثبت نام در تردز؛ چگونه Threads را راه اندازی کنیم؟

این جدیدترین شبکه‌ی اجتماعی دنیا است
پنج‌شنبه ۱۵ تیر ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۰مطالعه 5 دقیقه
آموزش دانلود و ثبت نام در تردز (Threads)، شبکه‌ی اجتماعی جدید وابسته‌به اینستاگرام را در زومیت بخوانید.
تبلیغات

تردز جدیدترین شبکه‌ی اجتماعی دنیا است که از بامداد امروز به وقت تهران برای کاربرانی در بیش‌از ۱۰۰ کشور دنیا منتشر شده و طبق آمار رسمی هم‌اکنون بیش‌از ۲۵ میلیون کاربر فعال دارد. عملکرد تردز از همان ابتدا بسیار جذاب بوده و این شبکه‌ی اجتماعی توانسته است کاربران را راضی کند.

در ماه‌های اخیر به‌دنبال تصاحب توییتر به دست ایلان ماسک، شبکه‌های اجتماعی زیادی برای رقابت‌ با توییتر ظهور کرده‌اند، از بلواسکای تا ماستودون و سرویس‌های دیگر؛ اما هیچ‌یک از آن‌ها نتوانسته است در حد و اندازه‌ی Threads پرقدرت شروع کند.

صفحات مختلف اینستاگرام تردز / Instagram Threads

تردز حمایت متا و اینستاگرام را در پشت خود می‌بیند و به‌لطف همین موضوع می‌تواند جدی‌ترین رقیب حال حاضر توییتر باشد. متا افزون‌بر اینستاگرام و تردز، فیسبوک و واتساپ را نیز دارد. این پلتفرم‌ها مجموعاً از میلیاردها کاربر میزبانی می‌کنند.

تردز ارتباطات تنگاتنگی با اینستاگرام دارد؛ در حدی که می‌توانید با حساب کاربری اینستاگرام وارد تردز شوید.

آیا تردز می‌تواند شبکه‌ی اجتماعی بزرگ بعدی باشد؟ پاسخ به این سؤال در شرایط فعلی سخت است، اما شکی نداریم که تردز تا مدت‌ها بر سر زبان‌ها خواهد بود. اگر نمی‌دانید که چطور در تردز ثبت‌نام و کار با این شبکه‌ی اجتماعی را شروع کنید، آموزش جدید زومیت مخصوص شما است.

آموزش دانلود تردز

صفحه اپ استور اینستاگرام تردز / Instagram Threads با لوگو متا

اولین قدم برای عضویت در تردز، دانلود اپلیکیشن است. با این‌که امکان ورود به تردز ازطریق حساب اینستاگرام وجود دارد، همچنان برای استفاده از این شبکه‌ی اجتماعی باید اپلیکیشنی مستقل را دانلود کنید.

دانلود نسخه‌ی آیفون تردز و دانلود نسخه‌ی اندروید تردز ازطریق اپ استور و گوگل پلی امکان‌پذیر است. به‌غیر از این دو فروشگاه آنلاین، تردز را از هیچ منبع دیگری دانلود نکنید.

در صورت تمایل می‌توانید پست‌های تردز را ازطریق نسخه‌ی وب نیز مشاهده کنید؛ البته در نسخه‌ی وب امکان لایک و ری‌پست و کامنت‌گذاشتن وجود ندارد.

آموزش ثبت نام در تردز برای کاربران اینستاگرام

پس از نصب اپلیکیشن تردز روی گوشی، زمانش رسیده است که وارد این شبکه‌ی اجتماعی شوید. برای استفاده از تردز به حساب کاربری نیاز دارید. اگر پیش‌تر حساب اینستاگرام ساخته‌اید، می‌توانید به‌سادگی وارد تردز شوید.

۱. اپلیکیشن تردز را باز کنید و روی گزینه‌ی Log in with Instagram ضربه بزنید تا وارد تردز شوید.

۲. گزینه‌ی Import from Instagram را بزنید تا پروفایل اینستاگرام شما به تردز منتقل شود. همچنین امکان ویرایش بایوگرافی، لینک پروفایل و حتی تصویر به‌صورت دستی وجود دارد. برای ویرایش هر یک، روی آن‌ها ضربه بزنید. سپس Next را بزنید.

۳. در مرحله‌ی سوم باید عمومی یا خصوصی بودن حساب را انتخاب کنید. اگر می‌خواهید همه‌ی کاربران پست‌های شما را ببینند گزینه‌ی Public Profile را انتخاب کنید، در غیر این‌صورت سراغ انتخاب Private Profile بروید.

۴. در مرحله‌ی چهارم فهرست کسانی را که در اینستاگرام فالو کرده‌اید مشاهده خواهید کرد. با ضربه روی گزینه‌ی Follow All تمامی حساب‌ها فالو می‌شوند. در صورت تمایل روی گزینه‌ی Follow در کنار هر نام کاربری ضربه بزنید تا آن حساب فالو شود. سپس گزینه‌ی Next را در بالای صفحه بزنید.

۵. در نهایت روی گزینه‌ی Join Threads ضربه بزنید تا فرآیند ساخت حساب کاربری تردز به اتمام برسد.

آموزش ثبت نام در تردز بدون داشتن حساب اینستاگرام

تردز به‌شدت به اینستاگرام وابسته است و در لحظه‌ی نوشته‌شدن این مقاله هیچ راهکاری برای ثبت نام در ترندز بدون داشتن حساب اینستاگرام وجود ندارد. در صورت ارائه‌ی راهکار، مقاله را به‌روزرسانی خواهیم کرد.

آیا می‌توان در وب از تردز استفاده کرد؟

متا افزون‌بر نسخه‌ی موبایلی تردز، نسخه‌ی تحت وب این شبکه‌ی اجتماعی را در دسترس کاربران قرار داده است. برای مشاهده‌ی نسخه‌ی وب تردز باید وارد وب‌سایت Threads.net شوید.

همچنین اگر می‌خواهید پست‌های بقیه را در وب مشاهده کنید، باید آدرس Threads.net/@Username را وارد کنید. مثلا اگر به‌دنبال مشاهده‌ی پست‌های زومیت هستید، وارد آدرس Threads.net/@TheZoomit شوید.

زومیت را در تردز دنبال کنید

زومیت همزمان با سایر رسانه‌های دنیا، حساب کاربری در تردز راه‌اندازی کرده است. در این شبکه‌ی اجتماعی خبرها و موضوعات مهم را به‌صورت روزانه پوشش می‌دهیم و گاهی‌اوقات نظرسنجی برگزار می‌کنیم.

به‌منظور فالو کردن حساب زومیت در تردز از گزینه‌ی زیر استفاده کنید.

سوالات متداول زومیت

  • تردز چیست؟

    تردز نسخه‌ی متن‌محور اینستاگرام برای رقابت با توییتر است که عملکردی مشابه شبکه‌ی اجتماعی تحت مدیریت ایلان ماسک دارد.

  • دانلود تردز چگونه ممکن است؟

    برای دانلود تردز باید وارد اپ استور و گوگل پلی شوید که لینک آن‌ها را در این مقاله برای شما قرار داده‌ایم.

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات