ایرباد ۲۰۲۴ آدیو تکنیکا با طراحی ارگونومیک و سیستم ANC رونمایی شد

سه‌شنبه ۱۹ دی ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۴
مطالعه 2 دقیقه
ایرباد بی سیم آدیو تکنیکا ATH-TWX7 رنگ سفید در کیس
ایرباد ارگونومیک آدیو تکنیکا ATH-TWX7 با عمر باتری ۲۰ ساعته و قابلیت حذف نویز فعال (ANC) عرضه می‌شود.
تبلیغات

برند آدیو تکنیکا یکی از شرکت‌های پیشرو در زمینه‌ی تولید ایرباد است که امسال در نمایشگاه CES 2024 از ایرباد خوش‌قیمت خود با نام ATH-TWX7 پرده برداشت. این ایرباد قابلیت‌های مشابهی با مدل پرچمدار (ATH-TWX9) دارد؛ اما قیمت هدفون آدیو تکنیکا ATH-TWX7 مقرون‌به‌صرفه‌تر از مدل پرچمدار است.

رندر رسمی ایرباد بی سیم آدیو تکنیکا ATH-TWX7 رنگ مشکی پس زمینه سفید
رندر رسمی ایرباد بی سیم آدیو تکنیکا ATH-TWX7 رنگ سفید پس زمینه سفید
رندر رسمی ایرباد بی سیم آدیو تکنیکا ATH-TWX7 رنگ خاکستری پس زمینه سفید

ایرباد TWX7 از قابلیت حذف نویز فعال (ANC) پشتیبانی می‌کند. به‌لطف طراحی ارگونومیک و دکمه‌های فیزیکی این ایرباد، تغییر بین سه حالت حذف نویز فعال (ANC)، صدای شفاف (Transparency) و وضوح بالا امکان‌پذیر است.

بر اساس بیانیه‌ی مطبوعاتی آدیو تکنیکا، این برند قابلیت بلوتوث مولتی‌پوینت برای اتصال همزمان ATH-TWX7 به دو دستگاه را در این ایرباد فراهم کرده است. ایرباد جدید آدیو تکنیکا از گواهی IPX4 برای مقاومت در برابر عرق و باران بهره می‌برد.

رنگ بندی ایرباد بی سیم آدیو تکنیکا ATH-TWX7 در کیس های خود

تفاوت ایرباد TWX7 و TWX9 در پخش صدا با وضوح بالا، کدک آن‌ها است. آدیو تکنیکا از کدک کوالکام aptX در ایرباد پرچمدار خود استفاده کرده است؛ اما مدل TWX7 از کدک صوتی LDAC سونی استفاده می‌کند.

عمر باتری ایرباد جدید آدیو تکنیکا به ۶٫۵ ساعت با استفاده‌ی مداوم و ۱۳٫۵ ساعت با استفاده‌ی طولانی مدل همراه با کیس شارژر می‌رسد که در مجموع با شارژ کامل ایرباد و کیس آن می‌توان ۲۰ ساعت از شارژ مجدد بی‌نیاز بود.

قیمت هدفون آدیو تکنیکا ATH-TWX7 در بازار جهانی ۱۹۹ دلار است که در سه رنگ مشکی، سفید و خاکستری عرضه می‌شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات