هدفون‌های جدید سنهایزر از راه رسیدند؛ قدرت‌نمایی آلمانی‌ها

سه‌شنبه ۱۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۴
مطالعه 3 دقیقه
هدفون MOMENTUM Sport
سنهایزر با چند هدفون بی‌سیم جدید از جمله Momentum 4 در CES 2024 روی صحنه رفت.
تبلیغات

شرکت آلمانی سنهایزر در نمایشگاه CES 2024 نسل جدیدی از هدفون‌های پیشرفته را معرفی کرد: یک جفت ایرباد پرچمدار به اسم مومنتوم ۴ با طراحی مشابه مدل‌های قدیمی، هدفون Accentum Plus و هدفون Momentum Sport که با حسگر ضربان قلب ارائه می‌شود.

هدفون مومنتوم ۴ با پشتیبانی از فناوری AptX Lossless کوالکام و همچنین استاندارد کارآمد بلوتوث LE Audio عرضه خواهد شد. سازگاری با بلوتوث ۵٫۴ از دیگر ویژگی‌های قابل توجه این هدفون است که با پشتیبانی از Auracast امکان استفاده از اتصال چندنقطه‌ای را فراهم می‌کند.

هدفون MOMENTUM True Wireless 4

اگر با پخش صوتی Auracast آشنا نیستید، این قابلیت فرستنده‌ی صوتی اصلی مثل هدفون را قادر می‌سازد تا صدا را به تعداد نامحدودی از گیرنده‌های نزدیک از جمله بلندگوها، هدفون‌ها یا سمعک ارسال کند. این ویژگی در دستگاه‌هایی با بلوتوث ۵٫۲ و بالاتر یا LE Audio قابل استفاده است.

افزون‌بر ارتقای اتصالات، هندزفری بی‌سیم جدید Momentum True Wireless 4 از آخرین ویژگی‌های ANC انطباقی سنهایزر و بهبود عمر باتری را نیز شامل می‌شوند. طول عمر باتری ایربادها ۷٫۵ ساعت است و با کیس شارژ Qi زمان استفاده به ۳۰ ساعت خواهد رسید.

قیمت هدفون سنهایزر Momentum 4 حدوداً ۲۹۹٫۹۵ دلار است و در تاریخ ۱۵ فوریه (۲۶ بهمن) در رنگ‌های نقره‌ای، متالیک و گرافیتی برای پیش‌فروش روانه‌ی بازار می‌شود.

هدفون MOMENTUM Sport رنگ مشکی

Momentum Sport با ساختاری متمرکز بر تناسب اندام و بهره‌مندی از حسگر ضربان قلب و دمای بدن، همتای مقاوم Momentum 4 است. این محصول، به‌منظور همگام‌سازی اطلاعات تناسب اندام کاربر با هدفون اپل، هدفون گارمین، هدفون Polar و... از PPG نیز استفاده می‌کند.

از دیگر امکانات هدفون ورزشی سنهایزر، می‌توان به استاندارد IP55 که مقاومت دربرابر آب و گردوغبار را به‌ارمغان می‌آورد، طراحی نیمه‌باز و عمر باتری ۶ ساعته اشاره کرد که در صورت استفاده‌ از کیس شارژ، این مقدار دوبرابر خواهد شد.

Momentum Sport در تاریخ ۹ آوریل (۲۱ فروردین) با قیمت ۳۲۹٫۹۵ دلار به‌طور رسمی عرضه می‌شود.

هدفون ACCENTUM Plus

آخرین مورد، هدفون جدید Accentum Plus است که با صدای AptX Adaptive، اتصال بلوتوث چند نقطه‌ای، درگاه ۳٫۵ میلی‌متری برای اتصالات سیمی و ۵۰ ساعت عمر باتری ارائه شده است. ۱۰ دقیقه شارژ این هدفون از طریق کابل USB-C تا ۵ ساعت زمان استفاده را فراهم می‌کند.

قیمت هدفون سنهایزر مدل Accentum Plus حدوداً ۲۳۰ دلار خواهد بود و اواخر زمستان امسال در ۲۰ فوریه (۱ اسفند) راهی بازار می‌شود. باید منتظر ماند و دید که آیا هدفون‌های جدید سنهایزر می‌توانند خود را در لیست بهترین هدفون های بازار جای دهند یا خیر.

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات