تاریخ برگزاری رویداد مایکروسافت بیلد ۲۰۲۱ مشخص شد

شنبه ۱۴ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۰
مطالعه 2 دقیقه
مایکروسافت اعلام کرد که رویداد بیلد ۲۰۲۱ در تاریخ ۴ تا ۶ خردادماه برگزار خواهد شد. این رویداد کاملا آنلاین خواهد بود و به‌صورت مجازی برگزار می‌شود.
تبلیغات

بنا به اعلام مایکروسافت، رویداد بیلید ۲۰۲۱ در خردادماه و به‌صورت مجازی برگزار خواهد شد. سخنگوی مایکروسافت در گفت‌وگو با  ورج اعلام کرد که اطلاعات بیشتر درباره این رویداد به‌زودی منتشر خواهد شد. به گفته‌ی مایکروسافت، این رویداد مکانی برای توسعه‌دهندگان، معماران، استارتاپ‌ها، دانش‌آموزان، برنامه‌نویسان و افرادی خواهد بود که به‌دنبال به اشتراک گذاشتن اطلاعات هستند تا مسیرهای جدیدی برای خلق نوآوری‌های آینده به وجود بیاورند.

در حال حاضر صفحه مربوط به رویداد بیلد در وب‌سایت مایکروسافت اطلاعات جدیدی پیش روی کاربران قرار نمی‌دهد و اطلاعات آن مربوط به رویداد سال گذشته است. در صفحه بیلد ۲۰۲۱ تنها به تاریخ برگزاری این رویداد اشاره شده است و باید منتظر اخبار جدید باشیم.

رویداد بیلد ۲۰۲۰ هم به‌صورت آنلاین برگزار شده بود. یک رویداد ۴۸ ساعته کاملا رایگان که از ورکشاپ‌ها و سخنرانی‌های مختلف تشکیل شده بود و تمام آن‌ها به‌صورت آنلاین پخش شدند.

مایکروسافت بیلد به شکل خاص توسعه‌دهندگان را هدف قرار می‌دهد و در آن، مایکروسافت تغییرات ویندوز، آفیس، اج و سرویس‌های مختلف را به اشتراک می‌گذارد. در رویداد سال گذشته Fluid Framework، لانچر PowerToys Run و Project Reunion به نمایش درآمدند.

زمان برگزاری این رویداد در حالی اعلام شد که همچنان روند شیوع کرونا در آمریکا بالا است و تا این لحظه ۳۰ درصد از جمعیت این کشور واکسینه شده‌اند. البته مرکز کنترل و پیشگیری بیماری این کشور اعلام کرده که مردم بهتر است در تجمعات بزرگ شرکت نکنند و این موضوع شامل افرادی که واکسن دریافت کرده‌اند هم می‌شود.

سخنگوی مایکروسافت اعلام کرد که حفاظت از مخاطبان این شرکت یکی از اهداف آن‌ها است و به همین دلیل بیلد امسال هم به‌صورت مجازی برگزار می‌شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات