نمایش دیدنی دریفت با بی‌ ام و M4 CS

جمعه ۱۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۰
مطالعه 3 دقیقه
پنزاویل ویدئوی جدیدی از توانایی های دریفت کوپه اسپرت بی‌ام‌و M4 CS با رانندگی ستاره دریفت دنیا ریس میلن منتشر کرده است که تماشای آن خالی از لطف نیست.
تبلیغات

به نظر می‌رسد پنزاویل (Pennzoil) دو چیز را بسیار دوست دارد؛ اول خودروهای زرد رنگ و دوم جاده‌های فرعی بیرون شهری. ایده‌ی خوبی است و این احساسات مشتاقانه هنگامی هیجان‌انگیزتر می‌شود که یک ستاره دریفت جهان در پیست جنگلی نوربرگ‌رینگ آلمان به هنرنمایی بپردازد. آخرین نمایش ۳ دقیقه‌ای پنزویل این‌ بار به کنترل ترمز دستی و نمایش فوق‌العاده دریفت اختصاص دارد و یکی از بهترین خودروهای اسپرت تولیدی در آن به عنوان عنصر اصلی شرکت می‌کند: بی‌ام‌و M4 CS. امروزه بی‌ام‌و M4 CS به عنوان یکی از بهترین کوپه‌های اسپرت دنیا شناخته می‌شود که با توانایی فنی مناسب و قیمت منطقی، می‌تواند چهار سرنشین را در خود حمل کند. در حال حاضر بی‌ام‌و M4 محبوبیت زیادی دارد و به عنوان یکی از خودروهای لوکس در سبد محصولات بیمر جا خوش کرده است.

ابتدای داستان از جایی شروع می‌شود که پیامی رمزی برای راننده معروف دریفت ریس میلن فرستاده می‌شود؛ پیامی متنی که به میلن دستور می‌دهد "آن را پیدا کن". در دست راننده نیز کدی قرار دارد که عدد ۸۶ نوشته شده است و به نظر می‌رسد که محل قرارگیری خودروی گم شده باشد. با این حال خودروی اسپرت بی‌ام‌و M4 CS میلن در نقطه ۹۸ قرار دارد و زمان زیادی سپری نمی‌شود که با سرعت زیاد برای انجام ماموریت راهی می‌شود.

BMW M4 CS / بی‌ام‌و M4 CS
BMW M4 CS / بی‌ام‌و M4 CS
BMW M4 CS / بی‌ام‌و M4 CS
BMW M4 CS / بی‌ام‌و M4 CS
BMW M4 CS / بی‌ام‌و M4 CS
BMW M4 CS / بی‌ام‌و M4 CS
BMW M4 CS / بی‌ام‌و M4 CS
BMW M4 CS / بی‌ام‌و M4 CS

در حالت معمولی ویدئوهای پنزویل الهام گرفته از فیلم سینمایی سریع و خشن است؛ حرکت سریع خودروی اسپرت بی‌ام‌و در اطراف جهنم سبز نوربرگ‌رینگ بسیار دیدنی است و هنگام طی کردن مسیر از بخش‌های قابل توجهی مانند کاروسل، جاده مخصوص مسابقات جایزه بزرگ (گرندپری)، خیابان‌های خارج از پیست، اتوبان و مناطق چشم‌نوازی از طبیعت زیبای آلمان عبور می‌کند. 

بی‌ام‌و M4 CS از پیشرانه ۳ لیتری توربوی دوگانه ردیفی ۶ سیلندر بهره می‌برد که قادر است ۶۰۰ نیوتن‌متر گشتاور تولید کند. همان‌طور که می‌دانید خودروی اسپرت بی‌ام‌و M4 CS جعبه دنده دستی ارائه نمی‌دهد. ۴۶۰ اسب بخار قدرت تولیدی پیشرانه از طریق جعبه دنده نیمه اتوماتیک دوکلاچه ۷ سرعته با امکان تعویض دنده دستی روی فرمان به چرخ‌های عقب هدایت می‌شود. البته چون هنگام دریفت به جعبه دنده دستی نیاز است، به جای دسته دنده از اهرم تعویض دنده شبیه جعبه‌ دنده‌های معمولی استفاده می‌شود تا سرعت و مهارت راننده با مانعی روبرو نشود. 

دریفت تماشایی ریس میلن با کوپه اسپرت بی‌ام‌و M4 CS

دانلود

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات