تخفیف شدید یخچال های سامسونگ؛ قیمت یک مدل ۶۰ میلیون افت کرد

دوشنبه ۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
یخچال هوشمند بسپوک سامسونگ در آشپزخانه رنگ سفید
سامسونگ برخی از یخچال‌‌های هوشمند سری Family Hub را با تخفیف چشمگیر عرضه می‌کند.
تبلیغات

یخچال‌های سری Family Hub سامسونگ به‌عنوان شماری از بهترین یخچال‌ های بازار شناخته می‌شوند. این یخچال‌ها امکان دیدن مواد غذایی داخل یخچال را به کاربران می‌دهند. کاربران می‌توانند از تقویم خانوادگی و امکان پخش موسیقی یخچال‌های سامسونگ نیز استفاده کنند.

فروشگاه اینترنتی سامسونگ تخفیف‌های باورنکردنی برای یخچال‌های این شرکت می‌دهد و امکان شخصی‌سازی تعداد در و رنگ یخچال‌ها در وبسایت سامسونگ برای خریدارها فراهم است.

یخچال چهار در بسپوک سامسونگ که با قیمت ۴٬۲۰۰ دلار به‌فروش می‌رسید، هم‌اکنون با تخفیف ۱٬۲۰۰ دلاری و با قیمت ۳٬۰۰۰ دلار از وب‌سایت این شرکت در دسترس قرار دارد. با این یخچال سامسونگ، دسترسی به آب خنک و تصفیه‌شده آسان‌تر است و خریداران می‌توانند از قابلیت پر کردن خودکار پارچ آب بسپوک بهره‌مند شوند.

یخچال ۴ در بسپوک سامسونگ رنگ سفید پس زمینه سفید
یخچال چهار در بسپوک سامسونگ
یخچال ساید بای ساید سامسونگ رنگ طوسی پس زمینه سفید
یخچال‌ ساید بای ساید سامسونگ
یخچال سه در سامسونگ رنگ طوسی پس زمینه سفید
یخچال سه در سامسونگ

یخچال‌ ساید بای ساید سامسونگ با ظرفیت بزرگ‌تر و دو در با قابلیت تنظیم قفسه‌ی بالای یخچال و اتصال به گوشی سامسونگ توسط SmartThings Hub، با قیمت ۲٬۳۳۲ دلار عرضه می‌شد که با تخفیف ویژه‌ قیمت آن به ۱٬۸۰۰ دلار کاهش پیدا کرده است.

قیمت یخچال‌ سامسونگ مدل سه‌ در، به ۳٬۶۰۰ دلار می‌رسد و غول کره‌ای قیمت یخچال مورد بحث را با تخفیف ویژه‌ی هزار دلاری، ۲٬۶۰۰ دلار اعلام کرده است. این یخچال‌ از روکش فولاد ضدزنگ مقاوم در برابر اثر انگشت بهره می‌برد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات