بهترین یخچال فریزر ایرانی و خارجی [فروردین ۱۴۰۳]

سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۰
مطالعه 18 دقیقه
راهنمای خرید یخچال فریزر
در مقاله‌ی پیش‌رو، پس‌ از ارزیابی مدل‌های موجود در بازار، بهترین یخچال‌‌فریزرها از برندهای خارجی و ایرانی را معرفی می‌کنیم.
تبلیغات

از گذشته‌های دور، زمانی‌که انسان‌ها از روش‌های طبیعی برای نگه‌داری غذا استفاده می‌کردند تا همین حالا که یخچال‌های مدرن پا به میدان گذاشته‌اند، یخچال فریزر یکی از نیازهای ضروری انسان بوده است؛ شاید بتوان بدون مایکروفر و ماشین لباسشویی سپری کرد؛ اما بدون دستگاهی که مواد غذایی را برای مدت طولانی، سالم نگه دارد، هرگز!

امروزه تنوع مدل‌های یخچال فریزر به‌قدری زیاد است که انتخاب یکی از میان صدها گزینه‌ی پیش‌رو، کار دشواری خواهد بود. بااین‌حال، اگر بودجه‌ی کافی داشته باشید، برندهایی مانند ال جی و سامسونگ نه‌تنها در تولید یخچال که در زمینه‌ی دیگر لوازم خانگی مثل بهترین تلویزیون بازار و بهترین ماشین لباسشویی نیز حرف اول را می‌زنند و طبعاً تصمیم‌گیری راحت‌تر خواهد بود.

درکنار برندهای خارجی، تولیدکننده‌های ایرانی را هم نمی‌توان نادیده گرفت. برای افرادی که در پی خریدی مقرون‌به‌صرفه هستند، شاید خرید یخچال فریزر ایرانی انتخاب معقولانه‌تری باشد.

درادامه فهرستی از بهترین یخچال فریزرهای موجود در بازار با قیمت‌ و ظرفیت‌های مختلف را معرفی می‌کنیم. پیش از شروع، برای آگاهی هرچه بیشتر درمورد یخچال و کارکرد آن، مطالعه‌ی راهنمای خرید یخچال فریزر خالی از لطف نیست.

فهرست مطالب

بهترین یخچال‌فریزر بازار بدون در نظر گرفتن قیمت

یخچال فریزر ال جی مدل X267

یخچال فریزر X267 ال جی

اگر به‌دنبال بهترین یخچال فریزر موجود در بازار هستید، یخچال فریزر ساید بای ساید ال جی مدل X267 یکی از بهترین گزینه‌های موجود در بازار است و تمام آنچه را که از یک یخچال فریزر انتظار دارید در اختیارتان قرار می‌دهد.

یخچال فریزر X267 که در سال ۲۰۲۲ روانه‌ی بازار شده است، با بهره‌مندی از قابلیت InstaView Door-in-Door به شما امکان می‌دهد تنها با ضربه‌زدن روی در یخچال، بخشی از اقلام درون یخچال را بررسی کنید و راحت‌تر به موارد دلخواه دسترسی داشته باشید؛ بدین‌ترتیب، تا ۴۲ درصد از هدررفتن هوای سرد پیشگیری خواهید کرد.

ال جی برای تنظیم رطوبت لازم برای میوه‌ها و سبزیجات، قابلیت FRESHBalancer را درنظر گرفته است که تنها با یک سوئیچ ساده، رطوبت مناسب برای میوه یا سبزی فراهم شود. از طرفی با استفاده از Smart ThinQ می‌توانید دمای کلی یخچال را حتی زمانی‌که در خانه نیستید، با موبایل خود تنظیم کنید.

ال جی بهترین یخچال‌های خود را به کمپرسور اینورتر خطی مجهز می‌کند؛ یخچال X267 نیز با بهره‌گیری از این کمپرسور، افزون‌بر کاهش ۳۲ درصدی مصرف انرژی، به تازه‌تر ماندن مواد غذایی برای مدت طولانی کمک کرده و صدای یخچال را به حداقل می‌رساند.

علاوه‌بر موارد که عنوان شد، یکی از قابلیت‌هایی که یخچال فریزر ال جی J267 را از دیگر مدل‌ها متمایز می‌کند، پشتیبانی از فناوری Craft Ice برای ایجاد یخ‌های کروی‌ شکل است که در مقایسه با یخ‌های مکعبی آهسته‌تر ذوب می‌شوند و بدین‌ترتیب طعم نوشیدنی حفظ می‌شود.

از دیگر ویژگی‌های یخچال ال جی X267 می‌توان، سیستم یخ‌ریز با امکان اتصال به آب شهری، سیستم No Frost، فضای Utility Box برای نگه‌داری اقلام کوچک و پشتیبانی از فناوری +Hygiene Fresh را نام برد که علاوه‌بر از بین‌بردن ۹۹/۹ درصد باکتری‌ها، بوی درون یخچال را تاحد امکان کاهش می‌دهد.

قیمت یخچال فریزر ال جی X267 چیزی حدود ۱۱۵ تا ۱۳۰ میلیون تومان است.

بهترین یخچال فریزر خارجی

در بخش پیش‌رو، با بهترین یخچال‌ فریزرهای خارجی در دسته‌بندی‌های مختلف آشنا می‌شویم. از آنجا که در بازار ایران، عمدتا برندهای خارجی ال‌جی و سامسونگ به‌فروش می‌رسند، برهمین اساس تمرکز ما در بخش یخچال‌های خارجی، روی همین دو برند معطوف است.

بهترین یخچال فریزر ال جی

در ادامه فهرستی از بهترین یخچال های فریزر برند نام‌آشنای ال جی را در دسته‌بندی ساید‌بای‌ساید، دوقلو و دوطبقه یا بالا و پایین معرفی می‌کنیم.

بهترین یخچال ساید بای ساید ال جی

یخچال ساید بای ساید ال جی X39

یخچال فریزر ال جی X39

یخچال فریزر X39 از چهار در مجزا بهره می‌برد و سازماندهی بیشتری را برایتان به ارمغان می‌آورد. ال جی در طراحی این یخچال، دقت و ظرافت خاصی به خرج داده است. درواقع هیچ محدودیتی در جای دادن ظروف یا بطری‌های حجیم در یخچال نخواهید داشت؛ چراکه درصورت لزوم می‌توانید قفسه‌ را تا کنید و آن را به‌اندازه‌ی دلخواهتان برسانید. همچنین فضایی مازاد برای ژامبون ورقه‌شده، پنیر و کره و استفاده‌ی روزمره وجود دارد.

ال جی در یخچال X39 از فناوری InstaView Door-in-Door بهره گرفته است که با دوبار ضربه‌ زدن روی در یخچال، می‌توانید محتویات آن را مشاهده کنید و بدون بازکردن درهای دیگر یخچال و اتلاف سرما، به محتویات دلخواهتان دسترسی داشته باشید.

پشتیبانی از وای‌فای و برنامه‌ی LG ThinQ برای کنترل محتویات درون یخچال از راه دور، فناوری +Hygiene Fresh به‌همراه فیلتر پنج‌مرحله‌ای، کمپرسور اینورتر خطی با دوام بالای ۲۰ سال، یخ‌ساز خودکار، یخ‌ریز و آب‌ریز بدون مخزن با قابلیت اتصال به آب شهری و سیستم تصفیه‌ی آب دیگر امکانات این یخچال را تشکیل می‌دهند.

یخچال فریزر ال جی مدل X39 یکی از بهترین یخچال‌های موجود در بازار است که درحال‌حاضر حدود ۱۸۰ تا ۱۹۰ میلیون تومان قیمت دارد.

یخچال فریزر ال جی مدل X24

یخچال فریزر ال‌جی مدل X24 از نمای جلو

یخچال فریزر ال جی مدل GR-X24FTKHL یا به‌اختصار X24، یخچالی تمام‌عیار با ظرفیت کلی ۷۰۵ لیتر (۲۵ فوت) است که از قابلیت InstaView Door-in-Door بهره می‌برد. فقط کافی است دوبار روی در یخچال ضربه بزنید تا محتویات داخل آن نمایان شود و بدون باز کردن در اصلی، به محتویات دلخواهتان دسترسی پیدا کنید.

یخچال X24 نیز مانند دیگر یخچال‌های ال جی از موتور اینورتر خطی استفاده می‌کند که در مقایسه با موتورهای معمولی کارایی بیشتری دارد. همچنین با حداکثر میزان نویز ۴۰ دسی‌بل، صدای بسیار ناچیزی تولید می‌کند و مصرف انرژی را به حداقل می‌رساند.

یخچال فریزر ال‌جی از فناوری +Hygiene FRESH برای از بین‌بردن باکتری‌ها و بوی بد مواد غذایی بهره می‌برد تا میوه‌ها و سبزیجات مدت‌زمان بیشتری تازه بمانند. کنترل مواد غذایی درون یخچال از راه دور با برنامه‌ی SmartThinQ، سیستم عیب‌یاب هوشمند، قابلیت انجماد سریع و قفسه‌ی تاشو از دیگر امکانات این یخچال فریزر هستند.

یخچال فریزر ال جی مدل X24 در حال حاضر با قیمت ۱۳۵ تا ۱۴۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

یخچال فریزر ال جی مدل J267

یخچال فریزر ال جی مدل J267

یخچال فریزر ال جی مدل GC-J267SLSS که در بازار بیشتر با نام J267 شناخته می‌شود، ظرفیتی ۶۷۴ لیتری دارد، از قابلیت Door-in-Door بهره می‌برد و درواقع مدل اقتصادی‌تر یخچال X267 به‌حساب می‌آید؛ بنابراین، خبری از ویژگی اینستاویو نیست؛ ولی می‌توانید از طریق اتصال به اپلیکیشن LG ThinQ مواد غذایی را دورادور تحت‌نظر داشته باشید.

ال جی J267 را می‌توانید به آب شهری متصل کنید تا دغدغه‌ی پرکردن مخزن آب را نداشته باشید. یکی از دیگر ویژگی‌های این یخچال بهره‌مندی از کشوی قابل‌ تنظیم است که افزون‌بر نگه‌داری میوه و سبزیجات، به شما امکان می‌دهد به‌عنوان فریزر نیز از آن استفاده کنید.

موتور اینورتر خطی با ضمانت ۱۰ ساله‌ی ال‌جی، سیستم No Frost، فناوری +Door Cooling برای خنک‌کردن مواد غذایی درون در یخچال، سیستم عیب‌یابی هوشمند و یخ‌ساز اتوماتیک از دیگر ویژگی‌های یخچال فریزر J267 به شمار می‌آیند.

یخچال فریزر ال جی مدل J267 را می‌توانید با قیمت حدوداً ۱۰۰ تا ۱۰۵ میلیون تومان در رنگ‌بندی نقره‌ای و سفید تهیه کنید.

بهترین یخچال دوقلو ال جی

یخچال فریزر ال جی مدل F411 و B414

یخچال دو قلوی ال جی مدل F411 و B414

ال‌جی در تولید یخچال و فریزر F411 و B414 یا به‌طور دقیق‌تر، GC-F411EQDM و GC-B414EQFM، ظرافت بسیاری به خرج داده و برای راحتی هرچه بیشتر کاربران، ۳۲۴ لیتر را برای بخش فریزر و ۳۲۳ لیتر را برای یخچال اختصاص درنظر گرفته است.

سیستم NoFrost یا بدون برفک از ایجاد یخ‌زدگی و برفک جلوگیری می‌کند و دیگر دردسرهای یخ‌زدایی دستی را نخواهید داشت. فناوری Frostless صدای یخچال را تاحد امکان کاهش می‌دهد و سیستم Express Freeze درصورت لزوم مواد غذایی را به دمای انجماد می‌رساند.

دیگر قابلیت‌های یخچال فریزر ال‌جی F411 و B414 را می‌توان در پشتیبانی از فناوری +DoorCooling، اینورتر هوشمند با ۱۰ سال ضمانت ال‌جی، خنک‌‌کننده‌ی خطی و جریان هوای چندگانه خلاصه کرد. گفتنی است که این یخچال از مخزن بهره می‌برد و قابلیت اتصال به آب شهری را ندارد.

یخچال فریزر دوقلوی ال جی در محدوده‌ی قیمت ۹۰ تا ۱۰۰ میلیون تومان قابل خرید است.

بهترین یخچال دو طبقه ال جی

یخچال فریزر ال جی مدل F882

یخچال فریزر ال جی مدل F882

اگر به‌دلیل کمبود فضا ترجیحتان خرید یکی از یخچال‌های بالا و پایین ال‌جی است، یخچال فریزر ال جی F882 یکی از بهترین گزینه‌های موجود در بازار محسوب می‌شود.

ال‌جی یخچال فریزر F882 را یه ظرفیتی ۶۳۱ لیتری مجهز کرده که معادل ۲۲ فوت است؛ اما برخی از سایت‌ها به اشتباه ظرفیت آن را ۳۰ فوت عنوان کرده‌اند که با حساب کتابی سرانگشتی می‌توان پی برد که ظرفیت اصلی یخچال به همان ۲۲ فوت می‌رسد.

فریزر در قسمت بالای یخچال مدل F882 قرار دارد و از ویژگی‌هایی مثل سیستم بدون برفک و انجماد سریع بهره می‌برد. این محصول نیز مانند دیگر یخچال‌های ال‌جی که در بخش‌های قبل معرفی کردیم، از کمپرسور اینورتر خطی استفاده می‌کند و تاحد امکان مانع مصرف بی‌رویه‌ی انرژی می‌شود.

سیستم آب‌ریز، یخ‌ساز دستی، خنک‌کننده‌ی خطی، فناوری +DoorCooling و فیلتر Hygiene Fresh سایر قابلیت‌های یخچال فریزر مدل F882 را تشکیل می‌دهند.

یخچال F882 در حال حاضر چیزی حدود ۸۵ تا ۹۰ میلیون تومان قیمت دارد و در رنگ‌های سفید و نقره‌ای در بازار ایران به فروش می‌رسد.

یخچال فریزر ال جی مدل F682

یخچال فریزر ال جی مدل F682

اصلی‌ترین تفاوت یخچال فریزر ال‌جی مدل F682 با مدل قبل، میزان ظرفیت پایین‌تر و البته قیمت آن است؛ بنابراین، اگر قصد دارید کمتر هزینه کنید، می‌توانید با پرداخت هزینه‌ای کمتر، این یخچال را خریداری کنید.

فریزر یخچال ال‌جی مدل F682 در بخش بالایی قرار دارد و به‌لطف فناوری نوفراست، برفک نمی‌زند. در بخش پایین فریزر نیز کشوی resh Zone برای نگه‌داری میوه و سبزیجات مشاهده می‌شود.

نکته‌ی قابل توجه دیگر درمورد یخچال ال‌جی مدل F682 اتصال آن به وای‌فای و پشتیبانی از برنامه‌ی LG ThinQ برای کنترل یخچال از طریق موبایل است. پشتیبانی از فناوری +Door Cooling برای تنظیم فاصله‌ی دمای فضای داخلی و در یخچال، توزیع هوای یکنواخت و تکنولوژی +Hygiene FRESH برای از بین بردن باکتری‌ها از دیگر قابلیت‌های این یخچال به شمار می‌آیند.

یخچال فریزر ال‌جی مدل F682 را می‌توانید با مبلغ حدودی ۵۵ تا ۶۰ میلیون تومان خریداری کنید.

بهترین یخچال سامسونگ

اینکه کسی تصمیم بگیرد یخچال ساید بای ساید و دوقلو بخرد یا به خرید یخچال دوطبقه بسنده کند، به موارد بسیاری مثل بودجه، فضا و سلیقه بستگی دارد. درادامه، بهترین مدل‌های ساید بای ساید، دوقلو و دو طبقه‌ی یخچال فریزر سامسونگ را معرفی می‌کنیم.

بهترین یخچال ساید بای ساید سامسونگ

یخچال فریزر سامسونگ مدل RS80

یخچال فریزر سامسونگ مدل RS80

یخچال فریزر سامسونگ مدل RS80 یکی از بهترین یخچال‌های موجود در بازار به شمار می‌آید که با ظرفیت ۸۴۹ لیتر معادل ۳۰ فوت فضای قابل‌ توجهی را برای نگه‌داری مواد غذایی در اختیارتان قرار می‌دهد. موتور دیجیتال اینورتر استفاده‌شده در این یخچال، علاوه‌بر کاهش مصرف انرژی باعث می‌شود صدای یخچال نیز به پایین‌ترین حد خود برسد.

به‌لطف فناوری All-Around Cooling دمای خنک به‌طور یکنواخت در تمام قسمت‌های یخچال جریان پیدا می‌کند و مواد غذایی طول عمر بیشتری خواهند داشت. قابلیت سرمایش و انجماد سریع یخچال، به شما امکان می‌دهد در مواقع ضروری نوشیدنی‌ها را به‌سرعت خنک کنید و مواد غذایی را در مدت‌زمان کوتاهی به حالت انجماد در آورید.

یکی از قابلیت‌های جذاب و کاربردی یخچال RS80، بهره‌مندی از فناوری Door-in-Door است که بدون بازکردن در اصلی یخچال، می‌توانید به نوشیدنی‌ها یا مواد غذایی دلخواهتان دسترسی داشته باشید. نکته‌ی قابل توجه دیگر، به پشتیبانی از وای‌فای و اینترنت اشیا بازمی‌گردد که از طریق آن می‌توانید کنترل بیشتری بر مواد موجود در یخچال داشته باشید.

یخچال ساید بای ساید RS80 از نمایشگر مخفی با امکان نمایش وضعیت قفل در، کنترل دمای یخچال و وضعیت شبکه‌ی بی‌سیم برخوردار است و از دیگر ویژگی‌های آن می‌توان به فیلتر آب، قابلیت Door Alarm جهت اعلام هشدار هنگام بازماندن در یخچال، سیستم یخ‌ساز خودکار و موارد دیگر اشاره کرد.

یخچال فریزر سامسونگ مدل RS80 در حال حاضر با قیمت حدودیِ ۱۲۰ میلیون تومان در بازار ایران موجود است.

یخچال فریزر سامسونگ مدل RH65

یخچال فریزر سامسونگ مدل RH65

اگر خانواده‌ی کم‌جمعیتی دارید و به دنبال یخچالی با ظرفیت کمتر از ۳۰ فوت هستید، یخچال ساید بای ساید سامسونگ مدل RH65 با ظرفیت ۲۲ فوت انتخاب مناسبی خواهد بود.

سامسونگ در یخچال فریزر سامسونگ RH65 با بهره‌گیری از SpaceMax دیواره‌های یخچال را تاحد امکان نازک طراحی کرده است تا فضای ذخیره‌سازی بیشتری را فراهم کند. به‌گفته‌ی سامسونگ طول عمر کمپرسور اینورتر دیجیتال این یخچال به چیزی حدود ۲۱ سال می‌رسد و ضمانت ۱۰ ساله‌ی این شرکت را به‌همراه دارد.

یخچال فریزر RH65 سامسونگ، بوی مواد غذایی را به‌طور مداوم از فیلترهای کربن فعال عبور می‌دهد و همچنین ۹۹٫۹ درصد از باکتری‌های موجود را از بین می‌برد.

Samsung RH65 از یخ‌ریز با فضای ذخیره‌سازی زیاد بهره می‌برد و نیازی نیست محفظه‌ی آن را به‌صورت دستی از آب پر کنید و قابلیت اتصال به آب شهری این امر را برایتان آسان خواهد کرد.

فناوری Multi-Flow برای توزیع هوای سرد و تبرید و انجماد سریع از دیگر ویژگی‌های یخچال فریزر سامسونگ به حساب می‌آیند. از تفاوت‌های RH65 با یخچال RS80 که در بخش قبل به آن اشاره کردیم، می‌توان به فضای گنجایش محدودتر و پشتیبانی‌نکردن از وای‌فای و اینترنت اشیاء اشاره کرد.

یخچال فریزر سامسونگ مدل RH65 با قیمتی حدود ۷۵ تا ۸۰ میلیون تومان در بازار ایران موجود است.

بهترین یخچال دوقلو سامسونگ

یخچال فریزر سامسونگ مدل RR39 و RZ32

یخچال دوقلوی سامسونگ مدل RZ32 و RR39

یخچال‌های دوقلو تفاوت چندانی با یخچال‌های سایدبای‌ساید ندارند؛ اما آنچه که این یخچال‌ها را از ساید متمایز می‌کند، به‌راحتی جابه‌جایی آن‌ها و فضای بیشترشان باز می‌گردد. یکی از گزینه‌های پیش‌رو در میان یخچال‌های دوقلو، یخچال فریزر سامسونگ مدل RZ32 و RR39 است.

ظرفیت کلی یخچال ۶۹۰ لیتر (۲۵ فوت) است که ۳۱۵ لیتر آن به بخش فریزر و ۳۷۵ لیتر به قسمت یخچال اختصاص دارد. از موتور اینورتر دیجیتالی بهره می‌برد که سرعت خود را به‌طور خودکار در هفت سطح مختلف تنظیم می‌کند؛ بدین‌ترتیب، بااینکه برخلاف یخچال‌های دیگر، در یخچال RR39 دو موتور درحال فعالیت هستند، میزان مصرف انرژی کمتر خواهد بود.

باید توجه داشته باشید که یخچال فریزر سامسونگ RR39 و RZ32 امکان اتصال به آب شهری را ندارد و مخزن آب را باید به‌صورت دستی پر کنید. یخچال فریزر RZ32 از معدود یخچال‌های موجود در بازار ایران است و برای خرید یخچال دوقلو سامسونگ گزینه‌های چندانی پیش رو ندارید.

یخچال فریزر سامسونگ مدل RZ32 و RR39 در حال‌ حاضر با قیمتی حدود ۹۰ تا ۹۵ میلیون تومان به‌فروش می‌رسد.

بهترین یخچال دو طبقه سامسونگ

یخچال فریزر سامسونگ مدل RT62

یخچال فریزر سامسونگ مدل RT62

برای افرادی که آشپزخانه‌ی بزرگی ندارند و ترجیح می‌دهند یخچال جمع‌وجورتری را خریداری کنند، یخچال‌های دوطبقه یا بالا و پایین گزینه‌ی مناسب‌تری خواهد بود. یخچال فریزر سامسونگ مدل RT62 یکی از یخچال های دو طبقه سامسونگ است که ظرفیت خالص آن به ۷۷۱ لیتر می‌رسد.

یخچال سامسونگ RT62 دارای حالت‌های مختلف سرمایش است و به کاربر امکان می‌دهد در صورت لزوم، فریزر خود را به یخچال تبدیل کرده و بدین‌ترتیب مواد غذایی بیشتری را نگهداری کند. به‌لطف فناوری Power Cool می‌توانید با سرعت بیشتری غذاها یا نوشیدنی‌ها را خنک کنید یا از حالت Power Freeze برای منجمد کردن سریع مواد بهره ببرید.

یخچال RT62 با بهره‌مندی از کمپرسور اینورتر دیجیتال در مقایسه با موتورهای معمولی صدای بسیار کمی را تولید می‌کند و از طرفی سامسونگ طول عمر آن را به‌مدت ۲۰ سال تضمین کرده است. دیگر ویژگی‌های یخچال فریزر RT62 در عبور هوا از فیلترهای کربن، توری ضد باکتری، نورپردازی LED و برچسب مصرف انرژی +A خلاصه می‌شوند.

یخچال فریزر RT62 را می‌توانید در محدوده قیمتی ۶۵ تا ۷۰ میلیون تومان خریداری کنید.

یخچال فریزر سامسونگ مدل RT53

یخچال سامسونگ مدل RT53

اگر بودجه‌ی کمتری را برای خرید یخچال کنار گذاشته‌اید و از طرفی، به ظرفیت بیشتری نیاز دارید، می‌توانید یخچال فریزر سامسونگ مدل RT53 را به خانه ببرید.

سامسونگ RT53 دارای ظرفیتی ۵۲۶ لیتری است و با پشتیبانی از فناوری SpaceMax فضای قابل‌ توجهی را در اختیارتان قرار می‌دهد. سایر ویژگی‌ها با مدل قبل شباهت دارند.

یخچال فریزر سامسونگ RT53 با قیمت ۴۵ تا ۵۰ میلیون تومان در بازار ایران به فروش می‌رسد.

بهترین یخچال فریزر ایرانی

در میان برندهای ایرانی یخچال فریزر، گزینه‌های مختلفی را می‌توان پیدا کرد. بااین‌حال، برخی از مدل‌ها هزینه‌ی زیادی را می‌طلبند که در این صورت خرید یخچالی از برند ال‌جی یا سامسونگ منطقی‌تر به‌نظر می‌رسد. در بخش پیش‌رو مدل‌هایی را معرفی کرده‌ایم که مشابه آن‌ها از نظر قیمت در میان یخچال‌های خارجی موجود نیست. همه‌ی مدل‌های معرفی‌شده، از موتور اینورتر و فناوری نوفراست بهره می‌برند.

بهترین یخچال جی پلاس

در بخش پیش‌رو بهترین یخچال فریزر جی پلاس را از مدل‌های متنوع موجود در بازار انتخاب کرده‌ایم.

یخچال فریزر جی پلاس مدل M2515S

رنگ نقره‌ای یخچال فریزر جی پلاس مدل GRF-M2515

جی پلاس از جمله برندهای معروف ایرانی در زمینه‌ی تولید لوازم خانگی مانند ماشین لباسشویی و یخچال فریزر محسوب می‌شود. اگر به‌دنبال یخچال فریزر دوقلو با قیمتی نسبتاً پایین هستید، یخچال فریزر جی پلاس مدل M2515S با ظرفیت ۳۵۱ لیتر در بخش یخچال و ۲۵۰ لیتر در قسمت فریزر گزینه‌ی مناسبی به‌حساب می‌آید.

قابلیت‌های مهم جی پلاس M2515S را می‌توان در سیستم No Frost، کپرسور اینورتر هوشمند، فناوری Multi Air Flow، کلاس مصرف انرژی ++A، آب‌ریز و انجماد و سرمایش سریع خلاصه کرد.

یخچال فریزر جی پلاس مدل M2515S چیزی حدود ۴۵ میلیون تومان قیمت دارد.

یخچال فریزر دو طبقه جی پلاس مدل P5315

یخچال فریزر جی پلاس مدل M5317

یخچال فریزر بالا و پایین جی پلاس مدل P5315 یخچالی نسبتاً مقرون‌به‌صرفه در میان یخچال‌های ایرانی به‌شمار می‌آید که ظرفیتی ۵۲۱ لیتری دارد و از کمپرسور اینورتر دیجیتال با ضمانت ۵ ساله بهره می‌برد.

تکنولوژی بدون برفک، سیستم جریان هوای چندگانه و سرمایش و انجماد سریع را می‌توان از امکانات قابل‌ توجه جی پلاس P5315 به شمار آورد.

یخچال فریزر جی پلاس مدل P5315 را می‌توانید با قیمت ۲۵ تا ۳۰ میلیون تومان خریداری کنید.

بهترین یخچال فریزر دوو

حال نوبت آن می‌رسد تا بهترین یخچال فریزر دوو را از میان مدل‌های موجود در بازار معرفی کنیم.

یخچال فریزر دوو مدل DS-3330

یخچال فریزر دوو DS-3330 از نمای جلو

یخچال فریزر دوو مدل DS-3330 یکی از بهترین یخچال‌‌های ایرانی از نگاه کاربران است که ۶۸۰ لیتر ظرفیت دارد و برای خانواده‌های نسبتاً پرجمعیت گزینه‌ای ایدئال به‌نظر می‌رسد.

یخچال و فریزر به‌ترتیب ۴۴۰ و ۲۴۰ لیتر ظرفیت دارند و برای نگه‌داری مواد غذایی به‌اندازه‌ی کافی فضا خواهید داشت. سیستم بدون برفک، آب‌سرد کن قابل اتصال به آب شهری، یخ‌ساز اتوماتیک و موتور اینورتر همگی از مواردی هستند که باعث می‌شوند یخچال فریزر دوو مدل DS-3330 در فهرست بهترین یخچال فریزر ایرانی قرار بگیرد.

یخچال فریزر دوو DS-3330 در رنگ‌های سفید متالیک و نقره‌ای در بازار موجود است و با قیمت ۵۰ تا ۶۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

بهترین یخچال فریزر اسنوا

در بخش پیش‌رو از بین انواع یخچال فریزر اسنوا، بهترین مدل‌ها را معرفی می‌کنیم.

یخچال فریزر اسنوا مدل SN8-2034

یخچال فریزر اسنوا SN8-2034 از نمای جلو

یخچال فریزر ساید بای ساید اسنوا مدل SN8-2034 که با نام‌های SN8-2034SS و SN8-2034GW نیز شناخته می‌شود، دارای گنجایش کلی ۶۳۰ لیتر است: ۴۴۰ لیتر در قسمت یخچال و ۱۹۰ لیتر در بخش فریزر.

یخچال فریزر اسنوا مدل SN8-2034 از موتور اینورتر داخلی بهره می‌برد، میزان نویز آن ۳۸ دسی‌بل است و از سیستم ضدبرفک No Frost استفاده می‌کند. امکان اتصال به آب شهری برای استفاده از آب‌ریز و یخ‌ریز، قابلیت سرمایش و انجماد سریع، مدیریت هوشمند سرمایش یا Smart Cooling، بوگیر، بسته‌شدن خودکار در و سیستم کاهش صدا از دیگر امکانات این یخچال به حساب می‌آیند.

یخچال فریزر اسنوا مدل SN8-2034 در رنگ‌های سفید و نقره‌ای و با قیمت حدودی ۶۰ تا ۶۵ میلیون تومان قابل خرید است.

بهترین یخچال فریزر ایکس ویژن

در بخش پیش‌رو، بهترین یخچال فریزر ایکس ویژن را از میان مدل‌های موجود در بازار معرفی می‌کنیم.

یخچال فریزر ایکس ویژن مدل TS551

یخچال فریزر ایکس ویژن مدل TS551

برای افرادی که قصد خرید یخچال سایدبای‌ساید با قیمت مناسب را دارند، یخچال فریزر ایکس ویژن مدل TS551 می‌تواند انتخاب مناسبی باشد. این یخچال دارای ظرفیت ۲۰ فوت و طراحی جمع‌وجوری است که برای خانواده‌های دو تا سه نفره مناسب به‌نظر می‌رسد.

ایکس ویژن، یخچال فریزر TS551 را در دو رنگ سفید و نقره‌ای روانه‌ی بازار کرده و آن را به قابلیت‌هایی از جمله سرمایش سریع، انجماد سریع، آب‌ریز، فناوری No Frost و دریچه‌ی گردش هوای هوشمند مجهز کرده است.

باید توجه داشته باشید که یخچال‌های مقرون‌به‌صرفه معمولاً از امکاناتی مثل یخ‌ریز یا قابلیت‌های هوشمند بی‌بهره هستند و یخچال TS551 نیز از چنین امکاناتی بهره نمی‌برد.

یخچال فریزر ایکس ویژن مدل TS551 را می‌توانید با قیمت حدودی ۳۰ میلیون تومان خریداری کنید.

بهترین یخچال فریزر تی سی ال

در بخش پیش‌رو از میان مدل‌های موجود در بازار، بهترین یخچال فریزر تی سی ال را معرفی می‌کنیم. توجه داشته باشید که محصولات موجود در بازار با برندهای تی‌سی‌ال و ایکس‌ویژن عملاً یکسان هستند.

یخچال فریزر تی سی ال مدل T575

یخچال فریزر تی سی ال مدل T575

یخچال فریزر تی‌سی‌ال مدل T575 با ظرفیت کلی ۵۷۶ لیتر، یخچالی مناسب برای خانواده‌های کم‌جمعیت و متوسط محسوب می‌شود. این یخچال از کمپرسور اینورتر هوشمند، سیستم برفک زدایی اتوماتیک (No Frost)، دریچه‌ی گردش هوای چندگانه برای حفظ طراوت محتویات یخچال، ۳ طبقه شیشه‌ای و دو کشوی کریستالی بهره می‌برد.

ویژگی دیگر یخچال تی سی ال T575 پشتیبانی از قابلیت سرمایش و انجماد سریع است که در زمانی کوتاه دمای یخچال را تا ۲ درجه‌ی سانتی‌گراد پایین می‌آورد و دمای فریزر را به ۲۴- درجه‌ی سانتی‌گراد می‌رساند.

یخچال فریزر TCL T575 با قیمت حدودی ۲۰ تا ۲۵ میلیون تومان در بازار ایران به‌فروش می‌رسد.

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات