بهترین سشوارهای بازار از برندهای بابیلیس تا شیائومی [اسفند ۱۴۰۲]

یک‌شنبه ۲۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۰
مطالعه 11 دقیقه
راهنمای خرید بهترین سشوار خانگی، چرخشی و حرفه‌ای در رده٬های مختلف
برای خرید بهترین سشوار خانگی، حرفه‌ای و چرخشی به چه نکاتی باید توجه کرد؟ بهترین برند سشوار کدام است؟ با راهنمای خرید بهترین سشوارها همراه زومیت باشید.
تبلیغات

افرادی که به ظاهر خود اهمیت بیشتری می‌دهند، به‌خوبی می‌دانند که یک روز عالی با موهای آراسته آغاز می‌شود. موها همواره موردتوجه هستند و مرتب‌بودن و آراستگی‌شان علاوه‌بر تأثیر مثبت بر اطرافیان، بر اعتمادبه‌نفس انسان بسیار مؤثر است. حالا با درنظر‌گرفتن این نکات، بهتر نیست روی وسیله‌ای سرمایه‌گذاری کنید که تأثیر بسزایی روی روال زندگی‌تان می‌گذارد؟

بهترین سشوارها می‌توانند ضمن صرفه‌جویی در زمان گران‌بهای شما، موخوره را صاف و با تنظیم حرارت باد خروجی، از آسیب‌رسیدن به موهای شما جلوگیری کنند. سشوارهای سنتی به این دلیل که در کنترل حرارات و جریان هوا کارآمد نبودند، باعث آسیب‌‌دیدن جدی و وز‌شدن موها می‌شدند؛ اما سشوارهای مدرن یونی و سرامیکی با قابلیت کنترل شدت و سرعت حرارت نه‌تنها آسیبی نمی‌رسانند که در لطافت و نرمی موهای شما تأثیر مستقیمی خواهند گذاشت.

بد نیست بدانید که تقریباً تمام سشوارهای جدید خانگی یا حرفه‌ای زمان کم‌وبیش یکسانی برای خشک‌کردن مو نیاز دارند. همچنین، بسیاری از افراد معتقدند که برای خشک‌کردن موها سشوار آن‌ها فقط باید گرم و سریع باشد؛ اما به‌نظر شما این‌ها به‌تنهایی کافی خواهد بود؟

در مطلب پیش‌رو، با معرفی بهترین سشوارهای خانگی و حرفه‌ای و چرخشی از بهترین برندها همراه زومیت باشید.

فهرست مطالب

بهترین مارک سشوار

خوشبختانه بهترین مارک یا برندهای سشوار جهان در بازار ایران تقریباً حضور کاملی دارند و می‌توان برای خرید سشوار مناسب، از بین بهترین‌های دنیا انتخاب کرد. بازار جهانی سشوار باتوجه‌به هر کشور متفاوت است؛ اما از بهترین برندهای سشوار موجود در بازار ایران می‌توان بابیلیس (BaByliss)، رمینگتون (Remington)، فیلیپس (Philips)، دایسون (Dyson)، پاناسونیک (Panasonic) و پرومکس (Promax) را نام برد.

بهترین مارک سشوار چرخشی

سشوارهای چرخشی برای کاربران حرفه‌ای‌تر طراحی شده‌اند و معمولاً بهترین مارک‌ها یا سازنده‌های سشوار در تولید بهترین سشوارها با برس چرخشی دست دارند. از بهترین برندها و مارک‌های سشوار چرخشی نیز می‌توان به بابیلیس (BaByliss)، رولون (Revlon)، کونر (CONAIR) و رمینگتون (Remington) اشاره کرد.

بهترین سشوار خانگی

سشوار پرومکس مدل 7200

سشوار پرومکس مدل 7200

یکی از ارزان‌ترین و درعین‌حال بهترین سشوارهای خانگی، سشوار پرومکس مدل 7200 است که سه متمرکزکننده هوا در اندازه‌های متفاوت دارد. این محصول از موتور AC با توان مصرفی ۲۰۰۰ وات بهره می‌برد که باعث می‌شود در سالن‌ها نیز بتوانید از آن استفاده کنید.

سشوار پرومکس 7200 دارای وزنی ۷۰۰ گرمی است و سه درجه‌ی تنظیم حرارت و سرعت دارد. بهره‌مندی از فناوری تولید یون منفی و محافظت در‌برابر حرارت زیاد خروجی نیز از دیگر ویژگی‌های سشوار مقرون‌به‌صرفه‌ پرومکس هستند.

سشوار پرومکس 7200 را می‌توانید با بودجه‌ای ۲ میلیون تومانی خریداری کنید.

سشوار میجیا مدل Water Ion H500

راهنمای خرید بهترین سشوار - میجیا مدل Water Ion H500

سشوار میجیا مدل H500 یکی از سشوارهای خانگی با طراحی زیبا و متفاوت از زیربرند محبوب شیائومی است. این محصول با استفاده از فناوری یون آب دوگانه، توانایی آب‌رسانی بیشتری از سایر محصولات مشابه دارد و ضمن مراقبت از موها، می‌تواند موهای شما را هیدراته‌تر و نرم‌ترو براق‌تر کند. درواقع، چگالنده‌ای داخلی وظیفه‌ی متراکم‌کردن رطوبت هوا را دارد که رطوبت از‌طریق موتورهای سوزنی دوگانه به‌شکل یون‌های منفی کوچک آب نهایتاً به موها و پوست سر می‌رسد.

طراحی جمع‌وجور این محصول باعث شده است تا برای هر اندازه‌ی دستی مناسب باشد. استفاده از حسگر تشخیص دمای خروجی، چراغ LED حساس به حرارت باد سشوار، بدنه‌ی فلزی با لایه‌ی محافظ دوگانه و مقاومت در‌برابر آلودگی و خراش، از دیگر امکانات سشوار شیائومی میجیا مدل H500 محسوب می‌شوند.

قیمت سشوار میجیا مدل Water Ion H500 حدوداً ۲ میلیون تومان است.

سشوار پرومکس مدل 7230R

سشوار پرومکس مدل 7230R

سشوار پرومکس مدل 7230R با بهره‌مندی از موتور AC و توان مصرفی ۲۳۰۰ وات یکی از بهترین سشوارهای خانگی محسوب می‌شود که با پشتیبانی از فناوری تولید یون علاوه‌بر اینکه از وز شدن موها جلوگیری می‌کند، باعث می‌شود مدت‌زمان کمتری را صرف خشک‌کردن مو کنید.

المنت سرامیکی به‌کاررفته در سشوار پرومکس مدل 7230R افزون‌بر اینکه فرایند خشک‌شدن را تسریع می‌بخشد، مانع آسیب‌رسیدن به موها می‌شود و لطافت و نرمی مو را حفظ می‌کند. این دستگاه دارای سه سری متمرکزکننده در اندازه‌های مختلف است و با وزنی ۷۰۰ گرمی روانه‌ی بازار شده است.

قیمت سشوار پرومکس مدل 7230R درحال‌حاضر حدوداً بین بازه‌ی ۲ تا ۲٫۵ میلیون تومان قرار دارد.

سشوار بابیلیس پرو مدل BAB6990IE

سشوار بابیلیس مدل BAB6990IE

سشوار بابیلیس پرو مدل BAB6990IE سشوار با موتور قدرتمند AC به‌همراه توان مصرفی بیش از ۲۴۰۰ یکی از بهترین سشوارهای خانگی و نیمه‌حرفه‌ای به حساب می‌آید که با بهره‌مندی از قابلیت یونیزه‌کردن، نرمی و لطافت را برای موی شما به ارمغان می‌آورد.

وزن سشوار خانگی بابیلیس، تنها ۵۵۰ گرم است و از دو سری متمرکزکننده‌ی باد بهره می‌برد. روی بدنه‌ی پلاستیکی و باکیفیت این سشوار دو حالت برای تنظیم درجه حرارت و دو حالت برای تنظیم سرعت به‌همراه دکمه‌ی باد سرد دیده می‌شوند.

سشوار بابیلیس پرو مدل BAB6990IE با قیمت حدودیِ ۴ میلیون تومان به‌فروش می‌رسد.

بهترین سشوار چرخشی

سشوار بابیلیس مدل 2736E

سشوار چرخشی بابیلیس مدل 2736E

سشوارهایی مجهز‌ به برس‌های چرخشی عموماً جزو محصولات حرفه‌ای و نیمه‌حرفه‌ای محسوب می‌شوند، ازاین‌رو، سشوارهای چرخشی اکثراً در سالن‌ها و آرایشگاه‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند. سشوار چرخشی بابیلیس پرو مدل 2736E از وزن ۲۰۰ گرمی و موتور AC با توان ۱۰۰۰ وات بهره می‌برد.

سشوار چرخشی بابیلیس 2736E، یک سری ۵۰ میلی‌متری چرخان و یک سری ۲۰ میلی‌متری دارد که برای حالت‌دهندگی مو می‌توانید بسته به نیاز خود از آن‌ها استفاده کنید. همچنین دو سری مختلف صاف و دندانه‌دار برای صاف‌کردن موها همراه محصول ارائه می‌شود. پشتیبانی از فناوری تولید یون منفی نیز از دیگر ویژگی‌های سشوار چرخشی بابیلیس پرو 2736E به شمار می‌آید.

سشوار چرخشی بابیلیس 2736E با قیمت ۳ میلیون تومان در بازار ایران به‌فروش می‌رسد.

سشوار برس‌دار چرخشی رمینگتون مدل AS8810

راهنمای خرید بهترین سشوار - رمینگتون مدل AS8810

سشوار چرخشی رمینگتون AS8810 با عملکرد مناسب خود موجب دادن جلوه‌ی براق و حجیم برای موهای شما خواهد شد. قابلیت دو تنظیم حالت برای سرعت و حرارت به‌همراه باد سرد نیز در بین قابلیت‌های این سشوار رمینگتون دیده می‌شود.

از دیگر امکانات AS8810 می‌توان به توان ۱۰۰۰ وات، ویژگی روت بوست برای خشک‌کردن ریشه‌ی مو و دادن حجم بیشتر، دو برس حرارتی ۴۰ و ۵۰ میلی‌متری و سیم گردان ۳ متری اشاره کرد.

سشوار چرخشی رمینگتون AS8810 را می‌توانید با بودجه‌ای ۳ تا ۴ میلیون تومانی تهیه کنید.

سشوار برس دار چرخشی فیلیپس مدل BHA710

سشوار فیلیپس مدل BHA710

سشوار برس دار چرخشی فیلیپس مدل BHA710 با دو سری مختلف، به شما کمک می‌کند موهایی صاف، براق و بدون وز داشته باشید. سری ۵۰ میلی‌متری این سشوار حالت چرخشی دارد و برس ۳۰ میلی‌متری آن ثابت است.

فناوری تولید یون منفی سشوار فلیپس مدل BHA710 افزون‌بر از بین‌بردن موخوره‌ی مو، درخشندگی مو را هم تشدید می‌کند. این دستگاه ۴۰۰ گرمی، دارای سه حالت تنظیم سرعت است و با بهره‌مندی از فناوری تورمالین، موها را در زمان سریع‌تری خشک کرده و مانع وزشدن موها می‌شود.

سشوار برس دار چرخشی فیلیپس مدل BHA710 را می‌توانید با قیمت حدودیِ ۴٫۵ میلیون تومان خریداری کنید.

سشوار برس دار چرخشی پرینسلی مدل PR306AT

سشوار پرینسلی PR306AT

سشوار چرخشی پرینسلی PR306AT با بهره‌مندی از چند سری مختلف و قابلیت تنظیم دما گزینه‌ای مناسب برای حالت‌دهندگی و صاف‌کردن موها به‌حساب می‌آید. هردو برس سشوار قابلیت چرخش را دارند و به‌نوعی طراحی شده‌اند که هنگام استفاده، موهایتان بین دندانه‌های آن‌ها گیر نکند.

از دیگر ویژگی‌های سشوار می‌توان به وزن ۵۰۰ گرمی و موتور ۱۰۰۰ واتی از نوع AC اشاره کرد که درمقایسه‌با موتورهای DC به تعمیر و نگه‌داری کمتری نیاز دارد.

برای خرید سشوار چرخشی پرینسلی PR306AT به بودجه‌ای ۵ تا ۶ میلیون تومانی نیاز دارید.

بهترین سشوار سالنی

سشوار پرومکس مدل 7250

سشوار حرفه‌ای پرومکس مدل 7250

سشوار پرومکس مدل 7250 با توان مصرفی ۲۲۰۰ وات یکی دیگر از سشوارهای حرفه‌ای و قدرتمند موجود در بازار است که باتوجه‌به وزن ۱۰۰۰ گرمی، بیشتر در سالن‌های آرایشگری مورد استفاده قرار می‌گیرد. بااین‌حال، اگر با وزن محصول مشکلی ندارید، برای مصرف خانگی نیز بسیاری کاربردی خواهد بود.

سشوار پرومکس مدل 7250 با بهره‌گیری از فرایند تولید یون منفی، الکتریسیته‌ی ساکن را کاهش می‌دهد و مدت‌زمان خشک‌کردن مو را به حداقل می‌رساند. المنت سرامیکی به‌کاررفته در این دستگاه نیز علاوه‌بر جلوگیری از آسیب‌رسیدن به مو، درخشندگی طبیعی مو حفظ شود. این محصول با سه سری در سایزهای مختلف روانه‌ی بازار شده است.

سشوار پرومکس مدل 7250 با قیمت ۲ میلیون و ۷۰۰ هزارتومان به‌فروش می‌رسد.

سشوار حرفه‌ای رمینگتون مدل AC5999

سشوار رمینگتون AC5999

سشوار رمینگتون مدل AC5999 از قابلیت تولید یون منفی به‌همراه تمام مزیت‌های این فناوری، یعنی خشک‌شدن زودتر مو، حفظ نرمی و لطافت و محافظت از چربی داخل مو و درنتیجه، آسیب‌نرسیدن به موها هنگام سشوارکشیدن بهره می‌برد. موتور AC این سشوار برای استفاده‌ی بلندمدت و روشن‌ماندن برای زمان طولانی طراحی شده که آن را به گزینه‌ای مناسب برای موهای بلند یا استفاده در سالن‌ها تبدیل می‌کند.

قابلیت تنظیم سرعت باد، سه حالت تنظیم حرارت، تولید باد سرد، توان موتور ۲۲۰۰ وات، عرضه‌ی محصول به‌همراه متمرکزکننده و دیسپانسر، از دیگر ویژگی‌های سشوار حرفه‌ای رمینگتون محسوب می‌شوند.

سشوار حرفه‌ای رمینگتون مدل AC5999 را می‌توانید با قیمت حدودیِ ۳ میلیون تومان خریداری کنید.

سشوار حرفه ای رمینگتون مدل AC8901

سشوار رمینگتون مدل AC8901

سشوار رمینگتون AC8901 با امکاناتی نظیر موتور AC با توان ۲۴۰۰ وات، فناوری تولید یون، امکان تنظیم سرعت و دمای باد خروجی انتخابی هوشمندانه برای حرفه‌ای‌ها محسوب می‌شود.

سشوار حرفه‌ای رمینگتون AC8901 حدوداً ۳۰۰ گرم وزن دارد و به‌لطف کابل سه‌متری، برای استفاده در سالن‌های آرایشگری بسیار مناسب خواهد بود. این سشوار از یک سری دیسپانسر برای خشک‌کردن موهای فر و دو سری متمرکز‌کننده‌ی باد بهره می‌برد.

سشوار حرفه‌ای رمینگتون AC8901 تقریباً با قیمت ۴ میلیون تومان در بازار ایران به‌فروش می‌رسد.

سشوار پرینسلی مدل PR200AT

سشوار پرینسلی مدل PR200AT

سشوار پرنسلی PR260AT محصولی باکیفیت و بسیار زیبا برای استفاده در منزل و به‌خصوص سالن بسیار مناسب است. سشوار حرفه‌ای پرنسلی از امکاناتی مانند موتور AC با توان مصرفی ۲۶۵۰ وات، فناوری تولید یون، وزن ۸۰۰ گرم، قابلیت تنظیم سرعت و دمای هوای خروجی و دو سری متمرکزکننده به‌همراه محصول بهره می‌برد.

سشوار حرفه‌ای پرنسلی مدل PR260AT را می‌توانید با قیمت ۴ میلیون خریداری کنید.

سشوار بابیلیس مدل BAB7000 ie

راهنمای خرید بهترین سشوار - بابیلیس مدل BAB7000 ie

موتور AC مجهز به فناوری EDM با بازده رضایت‌بخش و توان مصرفی ۲۰۰۰ وات، دو حالت تنظیم برای سرعت و سه حالت تنظیم برای حرارت به‌همراه دکمه‌ی سرد‌کردن باد از ویژگی‌های کاربردی و اصلی سشوار حرفه‌ای ابیلیس مدل BAB7000isde به‌حساب می‌آیند.

وجود فناوری تولید یون منفی، طراحی ارگونومیک، توزیع وزن متعادل برای استفاده‌ی بلندمدت و بهره‌مندی از سه متمرکزکننده و یک دیسپانسر برای حالت‌دادن و خشک‌کردن موها قابلیت‌هایی هستند که ارزش خرید سشوار حرفه‌ای بابیلیس را درکنار قیمت گران آن توجیه می‌کنند.

سشوار بابیلیس مدل BAB7000 ie حدوداً بین بازه‌ی ۵ تا ۶ میلیون تومان قابل خرید است.

سشوار حرفه ای بابیلیس مدل D665E

سشوار بابیلیس D665E

سشوار حرفه‌ای بابیلیس مدل D665E مانند دیگر مدل‌هایی که معرفی کردیم، از موتور AC با توان مصرفی ۲۲۰۰ وات، سری متمرکزکننده و سری دیسپانسر بهره‌مند شده است و از دیگر امکانات آن می‌توان به طول سیم ۳ متر، فناوری تولید یون منفی و وزن ۵۰۰ گرمی اشاره کرد.

سشوار حرفه ای بابیلیس مدل D665E را می‌توان با قیمت حدودیِ ۵ میلیون تومان خریداری کرد.

سوالات متداول زومیت

  • بهترین مارک سشوار کدام است؟

    بابیلیس (BaByliss)، رمینگتون (Remington)، فیلیپس (Philips)، دایسون (Dyson) و پاناسونیک (Panasonic) را می‌توان بهترین مارک‌ها یا برندهای سشوار بازار عنوان کرد.

  • بهترین سشوار مناسب برای سالن کدام است؟

    اگر سشوار را برای استفاده در سالن می‌خواهید، سشوار حرفه‌ای بابیلیس مدل D665E و سشوار رمینگتون مدل BAC8901 گزینه‌های مناسبی هستند.

  • آیا سشوار شیائومی برای خرید مناسب است؟

    شیائومی مانند برخی از محصولاتش، برای ساخت سشوار سراغ میجیا و شوسی رفته است که برخی از مدل‌های آن‌ها ازجمله میجیا H500 از کیفیت ساخت مناسب و امکانات خوبی بهره می‌برند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات