شارژر ۱۵۰ وات پیشرفته GaN با بدنه نیمه‌شفاف و پورت‌های متنوع رونمایی شد

پنج‌شنبه ۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۰
مطالعه 3 دقیقه
شارژر جدید گالیم نیترید dao 150w ردمجیک با ماژول مبدل رومیزی
برند ردمجیک شارژر GaN جدیدی با ظاهر جذاب و توان خروجی ۱۵۰ وات رونمایی کرد.
تبلیغات

برند ردمجیک که به تولید محصولات منحصربه‌فرد شهرت دارد در بیانیه‌ای مطبوعاتی، شارژر جدید گالیم نیترید (GaN) خود را معرفی کرد. شارژر گالیم نیترید DAO ردمجیک، حداکثر توان خروجی ۱۵۰ وات و ظاهر نیمه‌شفاف دارد و می‌توان آن را از جالب‌ترین محصولات تاریخ ردمجیک دانست.

ظاهر نیمه‌شفاف شارژر ردمجیک، این امکان را می‌دهد تا برخی از اجزای داخلی را از کناره‌ها و پنجره‌ی موجود در بخش بالای شارژر مشاهده کنیم. جزئیات کوچک و منظم به گونه‌ای طراحی شده‌اند که زیبایی دوچندان به محصول می‌دهند.

شارژر گالیم نیترید dao 150w ردمجیک با قاب شفاف به‌همراه دوشاخه اتصال به پریز برق
نمای شارژر گالیم نیترید dao 150w ردمجیک با قاب شفاف

چیزی که شارژر جدید ردمجیک را از رقبا متمایز می‌کند، طراحی دوگانه آن است. این محصول با کاربرد یک شارژر رومیزی نیز طراحی شده و دارای ماژول قابل تعویض در قسمت پشتی است.

شارژر گالیم نیترید ردمجیک دارای دو ماژول است، یک ماژول شاخک‌های تاشو که امکان اتصال مستقیم شارژر را به پریز می‌دهد و ماژول دیگری که این شارژر را به یک ایستگاه شارژ رومیزی تبدیل می‌کند.

نمای پورت‌های شارژر گالیم نیترید dao 150w ردمجیک
نمای شارژر گالیم نیترید dao 150w ردمجیک با قاب شفافبه همراه ماژول مبدل رومیزی

شارژر جدید ردمجیک از چهار پورت خروجی بهره می‌برد: یک پورت DC، دو پورت USB-C و یک پورت USB-A. پورت DC تنها درگاهی است که خروجی ۱۵۰ واتی دارد و برای دستگاه‌هایی مانند بهترین لپ تاپ های گیمینگ طراحی شده است.

دو پورت USB-C دارای خروجی ۱۴۰ واتی برای شارژ سریع دستگاه‌های کوچک‌تر از لپ تاپ هستند. این شارژر از یک پورت USB-A با توان خروجی ۳۰ وات نیز پشتیبانی می‌کند.

از دیگر ویژگی جذاب شارژر جدید ردمجیک می‌توان به نمایشگر LCD کوچکی در بخش جلویی اشاره‌ کرد که اطلاعات مربوط به وضعیت شارژ را برای هر پورت نمایش می‌دهد. قیمت شارژر DAO ردمجیک ۱۹۹ دلار است و از اول ماه مارس (۱۱ اسفند) برای خرید دردسترس خواهد بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات