شارژر GaN جدید یوگرین با توان ۱۶۰ وات و قیمت ۳ میلیونی رونمایی شد

دوشنبه ۲۰ آذر ۱۴۰۲ - ۰۰:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
شارژر یوگرین نکسود پرو نما از پشت به همراه دو کابل شارژ
شارژر جدید یوگرین موسوم به نکسود پرو با امکان شارژ همزمان چند دستگاه و توان خروجی ۱۶۰ وات رونمایی شد.
تبلیغات

Ugreen شارژر جدید گالیم نیترید (GaN) نکسود پرو ۱۶۰ وات خود را معرفی کرده، شارژری بسیار کارآمد و کوچک که برای تأمین نیازهای شارژ سریع انواع دستگاه‌ها طراحی شده است.

شارژر جدید یوگرین گامی مهم نسبت‌ به مدل قبلی‌اش یعنی شارژر یوگرین CD224 با حداکثر توان ۱۴۰ وات است، زیرا این شارژر ویژگی‌ها و قابلیت‌های بهبود یافته‌ای را به همراه دارد.

به نقل از گیزموچاینا، شارژر نکسود پرو دارای تراشه‌ی پیشرفته‌ی گالیم نیترید GaNInfinity است. این تراشه چند مزیت دارد، از جمله کاهش ابعاد و بهبود‌های قابل توجهی در کنترل دما و کارآیی انرژی که باعث می‌شود به بازدهی ۹۵ درصد برسد.

نمای پردازنده گالیم نیترید برای شارژر نکسود پرو با عدد ۹۵ درصد

شارژر یوگرین نکسود پرو دارای چهار پورت 3C1A است که شامل سه پورت USB-C و یک پورت USB-A می‌شود. این طراحی امکان شارژ همزمان چند دستگاه را فراهم می‌کند. اولین درگاه USB-C از شارژ سریع ۱۴۰ واتی پشتیبانی می‌کند، در حالی که دومین درگاه می‌تواند تا ۱۰۰ وات توان ارائه دهد.

توان کلی خروجی شارژر به ۱۶۰ وات می‌رسد که باعث می‌شود برای تغذیه‌ی دستگاه‌های مختلفی از لپ‌تاپ‌ها تا گوشی‌ها بسیار کارآمد باشد.

شارژر ۱۶۰ واتی نکسود پرو با مجموعه‌ای گسترده از دستگاه‌های برندهای مختلف از جمله اپل، لنوو، شیائومی، هواوی، دل، ایسوس، اچ‌پی، سامسونگ، ویوو، وان‌پلاس و اوپو سازگار است و از محصولات محبوبی مانند مک‌ بوک ایر، مک‌ بوک پرو، لپ تاپ هواوی میت بوک، لپ تاپ شیائومی و بسیاری دیگر پشتیبانی می‌کند.

دو تا مک بوک که به شارژر یوگرین نکسود پرو متصل شده‌اند و یک عدد ۲ انگلیسی بزرگ در وسط آن‌ها

سازگاری شارژر نکسود پرو از لپ‌تاپ‌ها و گوشی‌ها فراتر می‌رود و به انواع تبلت‌، پهپاد، دوربین‌، کنسول‌های بازی مانند نینتندو سوییچ و لوازم جانبی مانند ایرپاد و ساعت‌‌های هوشمند نیز گسترش می‌یابد.

شارژر نکسود پرو همچنین از فناوری انباشت‌پذیری AirPyra یوگرین بهره می‌برد که منجر به کاهش ۲۱ درصدی در ابعاد آن نسبت‌ به شارژر ۱۴۰ وات نسل اول می‌شود. بنابراین برای کاربرانی که زیاد جابه‌جا می‌شوند مناسب‌تر شده است. این شارژر از محدوده‌ی ولتاژ ۱۰۰ تا ۲۴۰ ولت پشتیبانی می‌کند که باعث می‌شود برای استفاده‌ی جهانی و سفر مناسب باشد.

شارژر دارای یک کابل شارژ سریع ۲۴۰ وات قدرتمند است که اجرای بهینه‌ی شارژ را تضمین می‌کند. این دستگاه همچنین به فناوری USC SmartCharge مجهز شده که به‌طور هوشمند دستگاه‌های متصل‌شده را شناسایی می‌کند و به‌منظور اطمینان از شارژ ایمن و کارآمد، توان مناسب را به هریک اختصاص می‌دهد.

قیمت شارژر ۱۶۰ واتی نکسود پرو یوگرین ۴۲۹ یوان (۶۰ دلار) تعیین شده و اکنون در چین از سایت JD.com قابل خرید است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات