این شارژر ۳۵ وات شبیه مکینتاش اپل است

یک‌شنبه ۲۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
شارژر ۳۵ واتی Sharge به شکل مکینتاش کلاسیک
شارژر جدید شرکت Sharge با الهام از مکینتاش، کاربران را به دهه‌ی ۹۰ میلادی می‌برد.
تبلیغات

شرکت Sharge که قبل‌تر با نام Shargeek شناخته می‌شد و به تولید محصولات شیک و نوآورانه مشهور است، از شارژر ۳۵ واتی جدیدی به‌نام Retro 35W رونمایی کرد.

طبق بیانیه‌ی رسمی Sharge، طراحی شارژر مشابه مکینتاش کلاسیک است؛ نسخه‌ی اول همان چیزی که امروزه به‌صورت انواع آل این وان اپل شاهد آن هستیم. مکینتاش کلاسیک در دهه‌ی ۹۰ میلادی معرفی شده بود.

شارژر Retro 35W از شاخک‌های تاشو بهره می‌برد و برچسب‌هایی دارد که به کاربران امکان می‌دهد تا ظاهر شارژر را مطابق میل خود سفارشی‌سازی کنند. علاوه‌بر موارد گفته‌شده، در ساخت شارژر موردبحث از فرایند قالب‌گیری تزریقی استفاده شده است تا دوام آن به بالاترین حد برسد.

شارژر ۳۵ واتی شرکت Sharge با طراحی مشابه میکنتاش کلاسیک و طرح سیاه و سفید
شارژر ۳۵ واتی شرکت Sharge با طراحی مشابه میکنتاش کلاسیک در حال شارژ آیفون
شارژر ۳۵ واتی شرکت Sharge با طراحی مشابه میکنتاش کلاسیک در پریز
دور شارژر ۳۵ واتی شرکت Sharge یا طراحی مشابه مکینتاش کلاسک

طراحی جمع‌وجور Retro 35W قابلیت حمل‌ونقل آسان آن را تضمین می‌کند. توان ۳۵ واتی شارژر یادشده برای لپ‌تاپ‌ها و گوشی‌هایی نظیر انواع گوشی اپل و گوشی هواوی مناسب است. جدیدترین شارژر شرکت Sharge از پروتکل‌هایی نظیر FCP ،SCP ،PD3.0 ،PD2.0 و QC4 پشتیبانی می‌کند.

صفحه‌نمایش LCD شارژر مذکور توانایی نشان دادن سطوح مختلف توان را دارد و رنگ‌های سفید، زرد، آبی و سبز آن به‌ترتیب نشان‌دهنده‌ی نبود جریان، توان ۰٫۳ تا ۱۲ واتی، توان ۱۳ تا ۲۰ واتی و توان ۲۱ تا ۳۵ واتی هستند. صفحه‌نمایش در صورت اتمام فرایند شارژ یا عدم ورود جریان به شارژر به‌مدت پنج دقیقه، به‌طور خودکار خاموش می‌شود.

شارژر Retro 35W حدود ۵۵ گرم وزن دارد و از یک درگاه USB-C بهره می‌برد. شارژر نام‌برده با طراحی خاص خود طرفداران اپل را مورد هدف قرار می‌دهد. قیمت شارژر جدید Sharge در بازار چین چیزی حدود ۱۸ دلار اعلام شده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات