این پاوربانک طراحی شفاف و ظرفیت ۲۴ هزار میلی‌آمپرساعتی دارد

یک‌شنبه ۱۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۴
مطالعه 2 دقیقه
پاوربانک شارگیک ۱۷۰ با طراحی شفاف نمای جلو و پشت در پس زمینه مشکی
پاوربانک قدرتمند قابل حمل Shargeek 170 در قالب پروژه‌ی سرمایه‌گذاری جمعی رونمایی شد.
تبلیغات

شرکت Sharge که قبلاً به‌عنوان Shargeek شناخته می‌شد، برای سرما‌یه‌گذاری پاوربانک قابل حمل شارگیک ۱۷۰ یک کمپین جمعی را افتتاح کرد. این دستگاه منشوری‌شکل با طراحی شفاف هیجان‌انگیز حالا آماده‌ی عرضه‌ی جهانی است.

این دومین کمپین سرمایه‌گذاری جمعی برای پاوربانک قابل حمل Shargeek 170 است. اولی در اکتبر ۲۰۲۳ (مهر و آبان ۱۴۰۲) در سایت کیک‌استارتر، شرکتی آمریکایی و عام‌المنفعه برای کمک به پروژه‌های نوآورانه، انجام شد. دومین کمپین در سایت ایندی‌گوگو، وب‌سایتی برای جمع‌آوری کمک‌های مالی مردمی انجام گرفت.

پاوربانک شارگیک ۱۷۰ با طراحی شفاف نمای کناری و درگاه‌های usb و دکمه‌ی پاور

پاوربانک شارگیک ۱۷۰، شارژ سریع دارد و می‌تواند به‌طور همزمان سه دستگاه را با حداکثر توان خروجی ۱۷۰ وات شارژ کند. این پاوربانک دارای دو درگاه USB-C با توان ۱۴۰ وات شارژ و یک درگاه USB-A با توان اسمی ۳۰ وات است.

پاوربانک شارگیک ۱۷۰ در حال شارژ سه دستگاه تبلت، گوشی و لپ تاب همزمان در پس‌زمینه مشکی و تاریک

هنگامی که هر دو پورت پاوربانک شارگیک ۱۷۰ USB-C استفاده می‌شود، توان خروجی به ۱۰۰ وات و ۶۵ وات کاهش می‌یابد. استفاده از سه پورت به‌طور همزمان، ۶۵ وات از پورت‌های USB-C و ۱۸ وات از پورت USB-A ارائه می‌دهد.

پاوربانک شارگیک ۱۷۰ دارای باتری ۲۴٬۰۰۰ میلی‌آمپر‌ساعتی است. این پاوربانک آیفون ۱۴ پرو را ۶ بار و مک بوک پرو یا کنسول بازی ایسوس مدل ROG Ally را یک بار شارژ می‌کند.

پاوربانک شارگیک ۱۷۰ با طراحی شفاف در زیر نورافکن با پس زمینه مشکی

در صورت استفاده از آداپتور ۱۴۰ واتی، درصد شارژ باتری پاوربانک مورد بحث در ۲۰ دقیقه از صفر به ۵۰ می‌رسد. پاوربانک، نمایشگری برای نظارت بر وضعیت باتری، توان خروجی و حالت جریان کم دارد. دستگاه از گواهی IP66 مقاومت در برابر آب بهره می‌برد. همچنین وزن آن ۶۸۰ گرم است و طول آن به ۱۶٫۵ سانتی‌متر می‌رسد.

ارزان‌ترین پیش‌پرداخت پاوربانک شارگیک ۱۷۰ در سایت ایندی‌گوگو، تعهد Super Early Bird است که تخفیف خوبی دارد و قیمت پاوربانک با آن ۱۱۹ دلار می‌شود. این محصول به چندین کشور از جمله ایالات متحده، بریتانیا، فرانسه، هلند و استرالیا ارسال خواهد شد.

حامیان جدید پاوربانک شارگیک ۱۷۰ در سایت ایندی‌گوگو تا فوریه (بهمن و اسفند) محصولات خود را دریافت خواهند کرد. بیش از هزار حامی کمپین کیک‌استارتر قبلاً پاور‌بانک خود را دریافت کرده‌اند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات