مرسدس AMG A45S با تیونینگ پوزایدون معرفی شد

سه‌شنبه ۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۲۳:۲۰
مطالعه 2 دقیقه
هاچ‌‌بک قدرتمند مرسدس بنز با تیونینگ شرکت آلمانی پوزایدون سرعت‌گیری صفر تا صد کیلومتر‌برساعت ۳/۴ ثانیه و نهایت سرعت ۳۲۲ کیلومتر‌بر‌ساعت دارد.
تبلیغات

تیونینگ آلمانی پوزایدون (Posaidon) در جدید‌ترین پروژه‌ی خود، بسته‌ی ارتقای RS 525 را برای خودرو اسپرت AMG A45 ارائه کرده است. بسته‌ی پوزایدون با ۵۱۸ اسب‌بخار می‌تواند این خودرو هاچ‌بک جذاب را به سرعت شگفت‌آور بیش از ۲۰۰ مایل‌بر‌ساعت (۳۲۲ کیلومتر‌برساعت) برساند.

پوزایدون خودرو مرسدس بنز را به توربوشارژر جدید مجهز کرده و برنامه‌ریزی جدید پیشرانه و تنظیم جعبه‌دنده‌‌ی این محصول AMG نیز بخشی از پروژه‌ی تیونینگ است. درنتیجه‌ی این تغییرات، قدرت و گشتاور موتور به‌ترتیب ۵۱۸ اسب‌بخار و ۶۰۰ نیوتن‌متر به‌دست آمده است که درمقایسه‌با خودرو AMG A45S استاندارد، ۱۰۰ اسب‌بخار قدرت و ۱۰۰ نیوتن‌متر گشتاور بیشتری دارد. مرسدس AMG A45S با بسته‌ی RS 525، سرعت‌گیری صفر تا صد کیلومتر‌برساعت ۳/۴ ثانیه دارد که ۰/۵ ثانیه از حالت استاندارد سریع‌تر است.

AMG A45 S با تیونینگ پوزایدون
AMG A45 S با تیونینگ پوزایدون
AMG A45 S با تیونینگ پوزایدون
AMG A45 S با تیونینگ پوزایدون
AMG A45 S با تیونینگ پوزایدون

پوزایدون بسته‌ی ارتقای ارزان‌تری نیز برای این خودرو مرسدس بنز ارائه می‌کند که فقط تنظیمات نرم‌افزاری خودرو را شامل می‌شود. درنتیجه، این هاچ‌بک با قدرت ۴۵۹ اسب‌بخار و گشتاور ۵۶۰ نیوتن‌متر، در ۳/۶ ثانیه از حالت سکون به سرعت صد کیلومتر‌برساعت می‌رسد و سرعت نهایی ۳۱۸ کیلومتر‌بر‌ساعت را تجربه می‌کند.

همچنین، این تیونر آلمانی مشغول کار روی نسخه‌ای قدرتمند‌تر از تیونینگ AMG A45S است. هنوز جزئیاتی از آن منتشر نشده است؛ ولی مطمئنا محصول جدید بیش از ۵۱۸ اسب‌بخار قدرت خواهد داشت و طبق گفته‌ی پوزایدون، کیت‌های پرفورمنس دیگری ازجمله سامانه‌ی اگزوز و ترمز جدید و رینگ‌های فیبر‌کربن نیز ارائه خواهد شد.

AMG A45 S

البته این اولین‌باری نیست که هاچ‌بک جذاب مرسدس‌بنز جراحی می‌شود؛ چراکه مدتی پیش، شرکت آمریکایی رِنتِک (Renntech) از تیونینگ ۵۹۲ اسب‌بخار‌ی مرسدس A45S پرده برداشت. این تیونینگ شامل کیت توربو جدید‌ و سامانه‌ی اگزوز و تغییرات نرم‌افزاری موتور می‌شد. نسخه‌ی سبک‌تر این پروژه نیز که فقط تنظیمات نرم‌افزاری را دربر داشت، ۴۶۹ اسب‌بخار ارائه می‌کرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات