شیائومی ردمی K30 پرو در بنچمارک گیک بنچ رویت شد

چهارشنبه ۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۵
مطالعه 2 دقیقه
گوشی مورد انتظار شیائومی ردمی K30 پرو با دریافت امتیاز ۹۰۰ و ۳۳۰۰ برای عملکرد تک‌هسته‌ای و چندهسته‌ای، در بنچمارک گیک‌بنچ دیده شد.
تبلیغات

شیائومی نسخه‌های 4G و 5G گوشی ردمی K30 را ماه دسامبر سال گذشته معرفی کرد و فروش آن‌ها ماه جاری آغاز شد. این گوشی‌ها از نوع میان‌رده‌ی پریمیوم هستند که ردمی K30 5G تراشه‌ی اسنپدراگون 765G با 5G فعال دارد و نسخه‌ی 4G از تراشه‌ی اسنپدراگون 730G بهره می‌برد. پیش‌بینی می‌شد که ردمی نسخه‌ی پرو را با تراشه‌ی پرچم‌دار اسنپدراگون ۸۶۵ عرضه کند. شیائومی ردمی K30 پرو اکنون در وب‌سایت گیک‌بنچ ظاهر شده است.

گوشی مذکور در گیک‌بنچ 5.1 با تراشه‌ی مورد انتظار اسنپدراگون ۸۶۵ و ۸ گیگابایت حافظه رم، امتیاز ۹۰۰ و ۳۳۰۰ را به ترتیب برای عملکرد تک‌هسته‌ای و چند هسته‌ای به دست آورده است. این امتیاز نسبت به نمرات ۵۰۰ و ۲۲۰۰ اسنپدراگون ۸۵۵، افزایش قابل قبولی را نشان می‌دهد. طبیعتاً K30 پرو با اندروید ۱۰ عرضه خواهد شد.

مشخصات ردمی k30 پرو در گیک بنچ

انتظار می‌رود که ردمی K30 پرو با حفره‌ی قرصی شکل برای جای‌گیری دو دوربین سلفی و دوربین چهارگانه در عقب عرضه شود. احتمالا این گوشی با حاشیه‌های خمیده‌ی صفحه‌نمایش همراه است. ردمی K30 با نمایشگر LCD و حسگر اثر انگشت در کنار گوشی مجهز شده است؛ انتظار داریم نسخه‌ی پرو صفحه‌نمایش OLED با حسگر اثر انگشت زیر صفحه‌نمایش داشته باشد.

ردمی K30

شیائومی و ردمی نقشه‌راه شلوغی برای عرضه‌ی دستگاه‌های قدرت‌گرفته از اسنپدراگون ۸۶۵ ترسیم کرده‌اند. از یک طرف ردمی K30 پرو به‌زودی معرفی می‌شود؛ سپس پوکوفون F2 در صف معرفی است. همچنین پرچم‌داران شیائومی می ۱۰ و می ۱۰ پرو قرار است معرفی شوند.

قیمت به‌روز، مشخصات فنی و هر اطلاعاتی که برای خرید ارزان و آگاهانه‌ی انواع گوشی‌های شیائومی نیاز دارید را در بخش محصولات زومیت بیابید؛ مقایسه‌ی مشخصات فنی انواع گوشی‌های شیائومی و برند ردمی در کنار گالری تصاویر رسمی محصولات همگی در این بخش در دسترس شما خواهد بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات