مک بوک پرو 13 اینچی به‌زودی با کیبورد مجیک معرفی می‌شود

یک‌شنبه ۲۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۱
مطالعه 2 دقیقه
باتوجه به مستندات مربوط به پایگاه کمیسیون اقتصادی اوراسیا (EEC)، به‌زودی مک‌بوک پرو ۱۳ اینچی با کیبورد جادویی معرفی می‌شود.
تبلیغات

مستندات پایگاه کمیسیون اقتصادی اوراسیا (EEC) خبر از معرفی مک‌بوک پرو ۱۳ اینچی با کیبورد بازطراحی‌شده‌‌ی جدید مجیک کیبورد (Magic Keyboard) و کلیدهایی با مکانیزم قیچی می‌دهد. اواخر آبان‌ماه مک بوک پرو ۱۶ اینچی اپل با حاشیه‌های باریک‌تر و بازگشت مکانیزم قیچی معرفی شد. 

اخیرا اپل محصولات جدید خود را در کمیسیون اقتصادی اوراسیا (EEC) به ثبت رسانده است. یک روز قبل از کریسمس، محصول معرفی نشده‌ی جدیدی با شماره‌ی مدل A2289 در EEC ثبت شد. اپل در توضیحات مربوط به این دستگاه، به رایانه‌ی شخصی قابل حمل مبتنی بر MacOS 10.15 اشاره کرده است.

مک بوک پرو ۱۳ ۲۰۱۸ / Macbook Pro 13 2018

مینگ‌ چی‌کو در ماه ژوئیه (تیرماه) پیش‌بینی کرده بود که مک‌بوک پرو ۱۶ اینچی، نخستین نوت بوک اپل خواهد بود که با کیبورد بازطراحی‌شده و مکانیزم قیچی به‌جای کیبورد پروانه‌ای به بازار عرضه می‌شود. در بخش دیگری از پیش‌بینی تحلیلگر معروف اپل به این نکته اشاره شده بود که اپل قصد دارد در سال ۲۰۲۰ مکانیزم قیچی را روی مک بوک پرو ۱۳ اینچی و مک ‌بوک ایر پیاده‌سازی کند. البته اواسط آبا‌ن‌ماه گفته شده بود که کیبورد جادویی مک بوک ۱۶ اینچی اپل فرقی با نسخه سال ۲۰۱۵ ندارد

هنوز نمی‌توان با اطمینان اعلام کرد که شماره‌ی مدل A2289 مربوط به مک‌بوک پرو ۱۳ اینچی است یا خیر. اما ظاهر امر نشان می‌دهد که باید منتظر نوت‌بوک جدید اپل با کیبورد جادویی باشیم که ممکن است این دستگاه جدید مک‌بوک پرو ۱۳ اینچی یا حتی دستگاه بعدی آن باشد که پس از نسخه‌ی ۱۶ اینچی به بازار عرضه می‌شود. 

مک بوک پرو

معمولا تشکیل پرونده در ECC بدین معنی است که به‌زودی باید منتظر معرفی دستگاه ثبت ‌شده باشیم. البته معمولا از زمان ثبت پرونده تا معرفی دستگاه چند ماه طول می‌کشد. درنهایت باید منتظر باشیم ببینیم اپل برای معرفی نسخه‌ی بعدی مک بوک خود چه برنامه‌هایی را دنبال می‌کند و در فصل بهار شاهد رونمایی چه دستگاه‌هایی با چه مشخصاتی از سوی اپل خواهیم بود.  

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات