طراحی گوشی تاشدنی بعدی سامسونگ در پتنت اخیر شرکت رویت شد

دوشنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۰
مطالعه 2 دقیقه
تصاویر فاش‌شده‌ از پتنت اخیر سامسونگ، طراحی جالب و البته عجیب گوشی هوشمند تاشدنی بعدی کره‌ای‌ها را نشان می‌دهد.
تبلیغات

اول اسفندماه، گلکسی فولد، گوشی تاشدنی سامسونگ معرفی شد. به‌فاصله‌ی کمی معلوم شد سامسونگ در حال توسعه دو گوشی هوشمند تاشدنی جدید است

براساس آخرین اخبار منتشرشده از سوی بلومبرگ، یکی از این دو گوشی تاشدنی جدید کره‌ای‌ها، همانند هواوی میت ایکس به سمت بیرون تا می‌شود. اوایل اسفندماه، میت ایکس، گوشی تاشدنی هواوی با نمایشگر تمام‌صفحه و مودم 5G معرفی شد. تصاویر جدیدی از پتنت ثبت‌شده‌ی سامسونگ فاش شده است که طراحی این گوشی هوشمند را نشان می‌دهد. 

گوشی تاشدنی سامسونگ

براساس اعلام LetsGoDigital، سامسونگ در تاریخ ۲۱ سپتامبر ۲۰۱۸ میلادی برابر با ۳۰ شهریور ۱۳۹۷، پتنتی در  سازمان مالکیت معنوی WIPO برای دستگاه هوشمند تاشدنی به ثبت رسانده است که خبر از گوشی هوشمند تاشدنی با دو نمایشگر متصل به یکدیگر می‌دهد. باتوجه به تصاویر منتشرشده، وقتی دو قسمت قاب گوشی در حالت گسترده قرار می‌گیرد، دو نمایشگر در راستای یکدیگر قرار می‌گیرند و کاربر می‌تواند با نمایشگر بزرگ‌تری کار کند.در حالت غیرگسترده نیز دو قسمت قاب نمایشگر روی یکدیگر قرار می‌گیرد و گوشی در حالت غیرگسترده قرار می‌گیرد. 

در پنل پشتی دستگاه، قسمتی به حرف A نشان داده شده است که عملکردی شبیه به قفل دارد. وقتی دستگاه به‌صورت کاملا گسترده باز می‌شود، این قفل کمک می‌کند تا در قسمت لولای محل اتصال دو نمایشگر، جابه‌جایی صورت نگیرد و کاربر بتواند از دستگاهی با نمایشگر بزرگ و گسترده بهره ببرد. 

گوشی تاشدنی سامسونگ

در تصاویر فاش‌شده از پتنت سامسونگ، اطلاعات بیشتری در اختیار علاقه‌مندان قرار داده نشده است. اما به خوبی نشان می‌دهد سامسونگ در حال توسعه‌ی گوشی هوشمندی است که نمایشگر آن به سمت بیرون قرار دارد. هرچند پیش از این طراحی دیگری برای آن در نظر گرفته شده بود. طراحی نمایش‌داده‌شده در تصاویر پتنت، طراحی دیگری از گوشی‌های هوشمند تاشدنی را نشان می‌دهد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات