اپل iOS و iPadOS نسخه 13.3 را منتشر کرد

چهارشنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۰
مطالعه 2 دقیقه
اپل دیشب به‌روزرسانی 13.3 را برای iOS و iPadOS با رفع برخی مشکلات و افزودن چند قابلیت جدید منتشر کرد.
تبلیغات

اپل هم‌اکنون در حال انتشار iOS و iPadOS نسخه‌ی 13.3 برای دستگاه‌های سازگار با این به‌روزرسانی است. حجم به‌روزرسانی OTA برای آیفون XR حدود ۶۹۵ مگابایت بوده اما مقدار آن برای دستگاه‌های مختلف متفاوت است.

ios و ipados 13.3

مانند اکثر به‌روزرسانی‌هایی که از زمان عرضه‌ی iOS 13 از دو ماه پیش تاکنون منتشر شده است، نسخه‌ی 13.3 نیز در درجه‌ی اول تمام ایراداتی که سیستم‌عامل را درگیر می‌کند برطرف خواهد کرد. فهرست از این ایرادات وجود دارد که نمی‌توان به تمام آن‌ها اشاره کرد؛ اما می‌توانید برخی از آن‌ها را در صفحه‌ی به‌روزرسانی که در تصاویر زیر نشان داده شده است، ببینید.

ios و ipados 13.3
ios و ipados 13.3

برای مشاهده تصاویر در ابعاد اصلی روی عکس کلیک کنید

غیرازاین موارد، به‌روزرسانی جدید گزینه‌های دیگری برای کنترل والدین در منوی اسکرین تایم (Screen Time) ایجاد می‌کند که به والدین اجازه می‌دهد تا بتوانند تعیین کنند فرزندشان به چه کسی تماس بگیرد و می‌توانند فیس تایم یا پیام‌ها را کنترل کنند؛ همچنین می‌توانند مدیریت دقیق روی مخاطبان دستگاه فرزندشان داشته باشند. همچنین گزینه‌های لایه‌بندی جدید و لایک و دیسلایک استوری‌ها در نرم‌افزار اپل نیوز و استوری نرم‌افزار مذکور از موارد اضافه شده به نسخه‌ی 13.3 iOS هستند.

اپل امروز WatchOS 6.1.1، tvOS 13.3، HomePod OS 13.3 و macOS 10.15.2 را نیز منتشر کرده است. تمامی این به‌روزرسانی‌ها هم‌اکنون برای دستگاه‌های سازگار قابل دریافت هستند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات