اپل اسپیکر هوشمند هوم پاد را برای رقابت با گوگل هوم و آمازون اکو معرفی کرد

دوشنبه ۱۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۳:۵۸
مطالعه 3 دقیقه
اپل لحظاتی پیش اسپیکر مبتنی بر سیری HomePod را در جریان کنفرانس WWDC 2017 معرفی کرد.
تبلیغات

اپل سرانجام امروز از اسپیکر هوم‌پاد رونمایی کرد؛ دستگاهی که طبق ادعای این کمپانی، همانند آیپاد که تجربه‌ی موسیقی در حرکت را دگرگون کرد،‌ تجربه‌ی موسیقی در خانه را از نو خلق خواهد کرد.

هوم پاد / homepod

اسپیکر هوشمند اپل مجموعه‌ای از هفت توییتر را در برگرفته است و این توییترها را یک ساب‌ووفر ۴ اینچی همراهی می‌کند؛ ساب‌ووفری که صدا را به سمت بالا پخش می‌کند. اما قلب تپنده‌ی اسپیکر هوم‌پاد اپل تراشه‌ی A8 این کمپانی است. این اسپیکر از قابلیتی موسوم به آگاهی لحظه‌ای بهره می‌برد که به‌ لطف آن، صدای اسپیکر به‌صورت خودکار، بسته به محیطی که در آن قرار دارد، تنظیم می‌شود. اپل همچنین دو اسپیکر هوم‌پاد را به‌نمایش گذاشت که با هدف بهبود صدا، با هم کار می‌کردند.

هوم پاد / homepod

هوم‌پاد با اپل میوزیک سازگار است و به‌صورت خودکار می‌تواند به تمام کتابخانه‌ی موسیقی اپل میوزیک دسترسی داشته باشد. اپل مجموعه‌ای از ۶ میکروفون برای دسترسی به سیری در نظر گرفته است؛ در حالی که این دستیار صوتی نیز به‌روزرسانی شده است تا عملکرد بهتری در ارتباط با درخواست‌‌های مرتبط با موسیقی از خود به نمایش بگذارد. سیری اکنون می‌تواند سؤالاتی مانند «نوازنده‌ی درام این قطعه چه کسی است؟» یا «برترین موسیقی در روز ۵ می ۲۰۱۶ چه قطعه‌ای بود؟» را پاسخ دهد.

هوم پاد / homepod

در کنار موسیقی، هوم‌پاد می‌تواند نقش یک دستیار خانگی را نیز ایفا کند؛ بنابراین شما می‌توانید از سیری سؤالاتی در زمینه‌هایی مانند تبدیل واحد، اخبار، آب‌وهوا، ترافیک، ورزش و یادآورها بپرسید. اپل امکان استفاده از سرویس‌های خود را نیز به هوم‌پاد آورده است؛ به‌عنوان مثال شما می‌توانید پیام‌های iMessage را از طریق هوم‌پاد ارسال کنید یا دستگاه‌‌های HomeKit را کنترل کنید. هوم‌پاد می‌تواند نقش هاب هوم‌کیت را نیز ایفا کند و به شما امکان کنترل دستگاه‌های هوشمند خانه را هنگام دور بودن از منزل بدهد.

هوم پاد / homepod

اسپیکر هوم‌پاد ظاهری شبیه به استوانه‌ای دارد که روی آن را پوششی پارچه‌ای پوشانده است؛ ظاهری که شما را به یاد طراحی UE Boom لاجیتک می‌اندازد. این اسپیکر از ماه دسامبر در دو رنگ سفید و خاکستری و با برچسب قیمتی ۳۴۹ دلار در کشورهای آمریکا، انگلستان و استرالیا در دسترس خواهد بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات