ایرانسل جزئیاتی از عملکرد گروه اسنپ ارائه کرد

دوشنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۶
مطالعه 2 دقیقه
ایرانسل در جریان رویداد خود، جزئیات بیشتری از همکاری با اسنپ ارائه کرد که به‌موجب سرمایه‌گذاری این اپراتور در شرکت مادر اسنپ محقق شده است.
تبلیغات

ایرانسل در جریان رویدادی که به‌منظور گرامی‌داشت ورود به چهاردهمین سال فعالیتش در حال برگزاری است، آمار و اطلاعات بیشتری درباره‌ی همکاری با گروه اسنپ ارائه داد. همان‌طورکه می‌دانید، ایرانسل نزدیک به سه سال پیش در گروه مادر اسنپ سرمایه‌گذاری کرد. حال این اپراتور اطلاعات بسیاری درباره‌ی جنبه‌های مختلف فعالیت اسنپ ارائه کرد. این اطلاعات شامل سرویس‌های مختلف اسنپ نظیر اسنپ‌فود، اسنپ‌باکس، اسنپ‌مارکت، اسنپ‌کیو، اسنپ‌روم، اسنپ‌تریپ و سرویس تاکسی اینترنتی اسنپ می‌شود. 

طبق اطلاعات ارائه‌شده در قالب تصویری که درادامه مشاهده می‌کنید، اسنپ روزانه پذیرای بیش از دومیلیون درخواست سفر در سراسر کشور است که بیش از ۶۰۰ هزار راننده‌ی فعال آن‌ها را انجام می‌دهند. همچنین، باید به بیش از ۹۰ هزار سفارش روزانه‌ی غذا اشاره کرد که ازطریق همکاری اسنپ‌فود با ۱۳ هزار رستوران در سراسر کشور تأمین می‌شود. اسنپ‌باکس نیز به‌عنوان یکی از پرکاربردترین سرویس‌های این گروه، روزانه پذیرای بیش از ۸۵ هزار درخواست است. 

ایرانسل اسنپ

ایرانسل همچنین آماری از سرویس مالی آپ نیز ارائه‌ کرد. بنابر اطلاعات ایرانسل، اپلیکیشن پرداخت آنلاین آپ بیش از ۴۰ میلیون بار دانلود شده و این سرویس روزانه پذیرای بیش از سه‌میلیون تراکنش است. 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات