راهنمای خرید
آخرین مطالب
انجمن تجارت الکترونیک تهران: واگذاری صدور مجوز تاکسیهای اینترنتی به شهرداریها آینده یکی از پرشتابترین حوزههای نوآوری را هدف گرفته است.
از شروع پروژه دسترسپذیری در اسنپ در آبان ۱۴۰۱ تا پایان اسفند ۱۴۰۳ مجموعا ۱۰۹ هزار و ۴۶۶ کاربر راننده و مسافر معلولیت خود را در اسنپ ثبت کردهاند.
دبیر اتحادیه میگوید اگر شرکتی، بازاری را ایجاد کرده میتواند برای مدت موقت آن را در اختیار بگیرد اما نباید این بازار را قفل کند و مانع ورود رقبا ...
به دنبال شکایت زودکس و تپسی از اسنپفود، شورای رقابت در رأی اولیهی خود عملکرد اسنپفود در حوزهی سفارش آنلاین غذا را انحصارگرایانه تشخیص داد.
طبق آخرین اطلاعات پشتیبانی اسنپ در سال ۱۴۰۳، بهطور میانگین روزانه ۳ هزار تماس مرتبط با اشیای جامانده در مرکز تماس مشتریان ثبت شده است.
بیستمین طرح نیکوکاری کلاب اسنپ با عنوان «توانافزایی تسهیلگران و سازمانهای مردمنهاد محلی» آغاز شد.
اسنپ در دهمین سال فعالیت خود رکورد جدیدی را در صنعت حملونقل هوشمند ایران ثبت کرد.
آییننامه اجرایی بند(ج) ماده۲۸ قانون برنامه هفتم با موضوع بیمه رانندگان خدمات حملونقل بار و مسافر از طریق سکوهای مجازی توسط هیئت وزیران تصویب شد.
اسنپ در طرح «چرخ زندگی به دست تو میچرخه» زنان سرپرست خانوار را از پرداخت کمیسیون معاف کرد.
سفر اشتراکی یکی از راهکارهای فناوریمحور برای رشد و توسعه تاکسیهای اینترنتی در سراسر جهان است که اسنپ آن را به سرویس خود اضافه کرده است.
بازیگر جوان فیلم «ماریا»، که در جشنواره فیلم فجر امسال حضور داشت منتخب طرح بورسیه اسنپ شد.
اسنپ میخواهد مدل هوش مصنوعی مقرونبهصرفه و کارآمد خود را به اپلیکیشن اسنپچت در گوشیهای همراه اضافه کند.
اسنپپرو، سرویس اشتراک حرفهای سوپراپ اسنپ، در بهمن ۱۴۰۳، با گذشت یک سال از آغاز فعالیتش، به رکورد ۶۲۵ هزار کاربر فعال دست پیدا کرد.
اسنپ در قوانین خود سفر افراد زیر ۱۸ سال را بدون همراهی والدین یا یک فرد بزرگسال مورد اعتماد ممنوع کرده؛ این گروه سنی اجازه ساخت حساب کاربری ندارند.
اسنپ در راستای امنیت بیشتر سفرها قابلیت «تشخیص انحراف از مسیر» را در تمام شهرهای تحتپوشش خود فعال کرد.
اسنپ همزمان با روز جهانی افراد دارای معلولیت از اقدامات خود در این حوزه گزارش میدهد.
قابلیت «گزینههای سفر» در آخرین نسخه سوپر اپلیکیشن اسنپ با امکانات بیشتری بهروز شده است.
۱۰ سال پیش، اسنپ در روزی از روزهای پاییز سفر خود را آغاز کرد و امروز به بخشی از زندگی روزمره میلیونها نفر تبدیل شده است.
پس از زودکس، تپسی هم شکایت خود از قراردادهای انحصاری اسنپفود با رستورانها و فروشگاهها را نزد شورای رقابت برده است.
همزمان با ماه آگاهیبخشی از سرطان پستان، اسنپ کمپین «آگاهیبخشی درباره سرطان پستان» اجرا کرد.