دعوتنامه رویداد آنلاین سامسونگ برای ۱۰ مرداد ارسال شد

پنج‌شنبه ۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۳
مطالعه 2 دقیقه
سامسونگ ساعاتی پیش با ارسال دعوتنامه‌ای از برگزاری مراسمی در قالب استریم ویدیویی در تاریخ ۱۰ مرداد خبر داده که احتمالا مربوط به ارائه‌ی پیش نمایشی از گجت‌های آینده گلکسی است.
تبلیغات

سامسونگ ساعاتی پیش با ارسال دعوتنامه‌ای اعلام کرد مراسمی را در تاریخ ۱۰ مرداد ماه یا چهارشنبه‌ی هفته‌ی آینده برگزار خواهد کرد. نکته‌ی جالب در خصوص این مراسم، نحوه‌ی برگزاری آن است. این مراسم که بصورت استریم ویدیویی پخش خواهد شد، پذیرای مهمانان در سالن یا مکان خاص نیست و مدعوین قادرند تا از طریق استریم ویدیو این مراسم را مشاهده کنند. زومیت نیز یکی از رسانه‌هایی است که دعوتنامه‌ی این مراسم را دریافت کرده است. 

سامسونگ در حالی دعوتنامه‌ی مراسم ویدیویی خود را برای ۱۰ مرداد ارسال کرده که قرار است مراسمی را در تاریخ ۱۸ مرداد ماه برای رونمایی از گلکسی نوت ۹ برگزار کند. انتظار نمی‌رود در مراسم ۱۰ مرداد ماه شاهد رونمایی گلکسی نوت ۹ باشیم، اما شاید برخی از ویژگی‌ها و مشخصات این گوشی‌هوشمند ارائه شود. البته گلکسی نوت ۹ را نباید تنها گجتی بدانیم که در هفته‌های آینده توسط سامسونگ رونمایی می‌شود. در هفته‌های اخیر شایعات و اخبار متعددی در رابطه با محصولات دیگری از سری گلکسی سامسونگ فاش شده که از شاخص‌ترین این محصولات می‌توان به تبلت گلکسی تب اس ۴، گلکسی واچ به عنوان نسل جدید ساعت هوشمند این کمپانی و همچنین اسپیکر هوشمند مبتنی بر بیکسبی اشاره کرد. 

هرچند برخی شایعات از رونمایی گلکسی واچ همراه با گلکسی نوت ۹ حکایت می‌کنند، از این‌رو شاید در مراسم ۱۰ مرداد شاهد رونمایی از اسپیکر یا تبلت گلکسی تب اس ۴ باشیم. البته با در پیش بودن نمایشگاه ایفا ۲۰۱۸ و احتمال قوی برای برگزاری مراسمی توسط سامسونگ طی این گردهمایی، احتمال رونمایی از محصولی سخت‌افزاری را در مراسم ۱۰ مرداد، ضعیف‌تر می‌شود. با توجه به اینکه زومیت یکی از مدعوین این مراسم است، باید به انتظار بنشینیم تا ببینیم که کره‌ای‌ها چه برنامه‌ای برای مراسم چهارشنبه‌ی هفته‌ی آینده تدارک دیده‌اند. نظر شما در این خصوص چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات