مشخصات کامل تبلت گلکسی تب اس 4 پیش از رونمایی رسمی فاش شد

سه‌شنبه ۲۶ تیر ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
پس از دریافت گواهی FCC گلکسی تب اس ۴ از سوی سامسونگ، اکنون مشخصات فنی کامل این تبلت در دسترس است.
تبلیغات

طبق جدیدترین گزارش‌های منتشر شده، سامسونگ خود را آماده‌ی رونمایی از نسل جدید تبلت پرچمدار اندرویدی خود می‌کند. گلکسی تب اس ۴ جایگزین نسل پیشین این محصول با نام گلکسی تب اس ۳ خواهد شد که سال گذشته و در جریان رویداد MWC 2017 معرفی شد. پیش‌تر چندین تصویر مفهومی از این تبلت منتشر شده بود؛ اما اکنون و پس از ثبت رسمی تبلت جدید Samsung در FCC و دریافت گواهی آن، اطلاعات بیشتری در خصوص مشخصات فنی این محصول در دسترس است. 

همان‌طور که انتظار می‌رفت، Galaxy Tab S4 به نمایشگر ۱۰.۵ اینچی Super AMOLED با نسبت ۱۶:۱۰ و رزولوشن ۱۶۰۰ × ۲۵۶۰ مجهز خواهد بود. همچنین پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۳۵ نقش تأمین‌کننده‌ی توان پردازشی تبل را بر عهده خواهد داشت. ۴ گیگابایت حافظه‌ی رم از نوع LPDDR4X و ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی از دیگر مشخصات فنی تبلت پرچمدار سامسونگ خواهد بود.

گلکسی تب اس ۳ سامسونگ به کنترلر نسل 3.1 USB، نسخه‌ی پنجم بلوتوث، GPS و استاندارد 802.11ac وای‌فای مجهز خواهد بود. همچنین در بخش دوربین، سنسور ۱۳ مگاپیکسلی برای دوربین اصلی و نمونه‌ی ۸ مگاپیکسلی برای ثبت تصاویر سلفی در دسترس کاربران خواهد بود.

طبق اطلاعات منتشرشده، تبلت جدید سامسونگ با نسخه‌ی ۸.۱ اندروید عرضه خواهد شد و باتری ۷۳۰۰ میلی‌آمپر ساعتی نیز وظیفه‌ی تامین توان مورد نظر دستگاه را برعهده خواهد داشت. سال گذشته سامسونگ برای اولین بار و با همکاری AKG، فناوری صوتی این شرکت را به تبلت خود افزود تا تجربه‌ی صوتی جذابی برای کاربران به ارمغان آورد. این روند، امسال نیز برای نسخه‌ی جدید گلکسی تب اس ادامه خواهد داشت تا شاهد اسپیکر‌های توانمندی در آن باشیم. هم‌چنین گلکسی تب اس ۴ اولین تبلت سامسونگ خواهد بود که به‌واسطه‌ی پشتیبانی از DeX، قابلیت اتصال به مانیتور، ماوس و کیبورد را داشته و امکان استفاده به عنوان کامپیوتر رومیزی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. 

سامسونگ تصمیم گرفته است تا از سنسور اثر انگشت در گلکسی تب اس ۴ استفاده نکند و تنها از سنسور تشخیص عنبیه‌ی چشم (Iris) بهره خواهد برد. همچنین ظاهرا غول دنیای فناوری کره‌ی جنوبی نمونه‌ی بهبودیافته‌ی قلم اس‌پن خود را به همراه این تبلت عرضه خواهد کرد؛ البته هنوز مشخص نیست که آیا این قلم مشابه به نمونه‌ی توسعه‌ یافته برای گلکسی نوت ۹ خواهد بود. طبق اخبار منتشرشده، نسل جدید تبلت پرچمدار سامسونگ در رنگ‌های مشکی و خاکستری عرضه خواهد شد.

سامسونگ هنوز زمان دقیقی در خصوص رونمایی گلکسی تب اس ۴ اعلام نکرده است؛ با این حال انتظار می‌رود شاهد رونمایی از محصول یادشده در رویداد IFA 2018 شهر برلین در شهریور سال جاری باشیم. 

شما می‌توانید از بخش تبلت‌های دیتابیس زومیت برای اطلاع از قیمت تبلت، مشخصات فنی و مشاهده‌ی تصاویر آن‌ها استفاده کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات