مشاهده جدیدترین توییت‌ها در ابتدای صفحه‌ی توییتر ممکن می‌شود

پنج‌شنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۷ - ۲۲:۴۵
مطالعه 2 دقیقه
توییتر در حال آزمایش قابلیت جدیدی است که امکان نمایش جدیدترین پست‌ها به‌جای بهترین پست‌ها در ابتدای صفحه را ممکن می‌کند.
تبلیغات

این هفته شاهد انتشار اطلاعیه‌های متعددی از سوی توییتر بودیم. پس از انتشار خبر اضافه‌شدن قابلیت گزارش دادن ربات‌ها و گزارشی از تصمیم جک دورسی، مدیرعامل توییتر، برای حذف دکمه‌ی لایک، اکنون اطلاعیه‌ی جدیدی از سوی این شرکت منتشر ‌شده که خبر از اضافه ‌شدن یک دکمه‌ی جدید در صفحه‌ی اصلی توییتر برای غیر‌فعال کردن نمایش بهترین توییت‌ها در ابتدای صفحه می‌دهد. این قابلیت آزمایشی در ‌عوض به کاربران اجازه می‌دهد تا جدیدترین توییت‌ها را در ابتدای صفحه مشاهده ‌کنند و به آسانی این حالت را به مشاهده بهترین توییت‌ها تغییر دهند.

به‌گفته‌ی دورسی، این قابلیت از روز چهارشنبه در اختیار برخی از کاربران سیستم‌عامل iOS و همچنین کارمندان این شرکت قرار می‌گیرد.

کایون بیکپور، مدیر‌ محصول توییتر در توییتی اعلام کرد:

می‌خواهیم تغییر بین حالت‌های مشاهده بهترین و جدیدترین توییت‌ها را آسان‌تر کنیم. بنابراین در حال آزمایش این قابلیت به‌عنوان یک گزینه‌ی کاملاً در دسترس به‌ جای قابلیتی پنهانی در تنظیمات هستیم.

ماه گذشته توییتر گزینه‌ی جدیدی را معرفی کرد که امکان غیر‌فعال کردن نمایش بهترین توییت‌ها در ابتدا و درعوض نمایش معکوس توییت‌ها بر اساس تاریخ نگارش را فراهم می‌کرد. این حرکت با استقبال فراوان کاربران همراه شد ولی امکان دسترسی به آن فقط از طریق منوی تنظیمات ممکن بود. در آن زمان توییتر اعلام کرد که به دنبال روشی برای تغییر حالت نحوه‌ی نمایش توییت‌ها است.

همچنین در اطلاعیه‌ی دیگری که در روز چهارشنبه منتشر شد، توییتر از قابلیت گزارش‌ کردن ربات‌ها برای نشانه‌گذاری محتوای اسپم و آن چه که تلاش برای دستکاری در این پلتفرم خواند، پرده‌ برداشت.

این شرکت با انتشار توییتی اعلام کرد:

فعالیت‌هایی که به دنبال دستکاری یا اختلال در سرویس توییتر باشد، مجاز نیستند. ما در صورت مشاهده، آن‌ها را حذف می‌کنیم. شما از اکنون می‌توانید در هنگام گزارش دادن، نوع اسپم را نیز مشخص کنید، از جمله حساب‌های جعلی.

هر دو قابلیت ذکر شده در صورتی که تغییرات بیش از حدی را به همراه نداشته ‌باشد، قطعا مورد پسند کاربران قرار می‌گیرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات