گوشی‌های میانرده سامسونگ به شارژ بی‌ سیم مجهز می‌شوند

پنج‌شنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۷ - ۰۰:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
پس از عملکرد ضعیف سامسونگ به خصوص در بخش گوشی‌های میان‌رده، این شرکت تصمیم گرفته است تا قابلیت‌ها و فناوری‌های بیشتری، همچون شارژ بی‌سیم را در محصولات ارزان‌قیمت‌ خود بگنجاند.
تبلیغات

طبق گزارش منتشر شده، به نظر می‌رسد که سامسونگ علاوه‌ بر توسعه‌ی شارژ بی‌سیم کم‌هزینه، در حال کار کرد بر روی شارژر بی‌سیم ارزان‌قیمت هم است تا کاربران و طرفداران گوشی‌های میان‌رده‌ی این شرکت، بتوانند از آن‌ها در گوشی‌های خود استفاده کنند. توجه داشته باشید که شارژرهای بی‌سیم Samsung در حال حاضر برچسب قیمتی ۷۰ و ۱۵۰ دلاری را یدک می‌کشند. چنین قیمتی برای کاربران طبقه‌ی متوسط که طرفدار گوشی‌های میان‌رده با قیمت‌های زیر ۵۰۰ دلار هستند، مبلغ بالایی به شمار می‌رود.

گلکسی ای 7 2018 سامسونگ / Samsung Galaxy A7 2018

گفته می‌شود که شارژر مقرون به صرفه جدید سامسونگ حدود ۲۰ دلار قیمت خواهد داشت و همانند همتایان گران‌قیمت خود، از شارژ سریع بهره خواهد برد. انتظار می‌رود که تکنولوژی شارژ بی‌سیم در مدل‌های اقتصادی A و J نمایان شود. البته شارژر مورد نظر با گوشی‌های پرچمدار شرکت هم سازگار خواهد بود؛ درنتیجه همه می‌توانند با هزینه کم‌تر، از این قابلیت استفاده کنند.

اگر اخبار مربوط به گوشی‌های سامسونگ را دنبال کرده باشید، احتمالا در جریان هستید که این شرکت در حال تعریف دوباره گوشی‌های میان‌رده‌‌ی خود است. از استفاده مجدد از پنل‌‌های LCD گرفته تا واگذاری تولید گوشی‌های خود به شرکت وین‌تک، استفاده از سه دوربین پشتی در گلکسی A7 جدید و بسیاری از این موارد دیگر نشان می‌دهند که این غول کره‌ای تصمیم دارد رقابت سختی با رقبای چینی‌اش آغاز کند و آن‌ها را به چالش بکشد.

ناگفته نماند که سامسونگ قرار است اواخر سال جاری یک گوشی جدید با سنسور اثر انگشت زیر صفحه نمایش معرفی کند که در حال حاضر اطلاعات چندانی از آن در دسترس نیست. باید منتظر ماند و دید شارژر بی‌سیم کم هزینه و قابلیت‌های لوکس دیگر تا چه میزان سهم از دست رفته سامسونگ در بازار میان‌رده را باز پس خواهد گرفت.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات