بلندگوی هوشمند اختصاصی سامسونگ به‌زودی معرفی خواهد شد

جمعه ۳ شهریور ۱۳۹۶ - ۰۰:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
رئیس بخش موبایل سامسونگ، به‌صورت رسمی تأیید کرد که این شرکت در حال طراحی یک بلندگوی هوشمند با دستیار صوتی بیکسبی است.
تبلیغات

دی‌جی کو، رئیس بخش موبایل سامسونگ، همراه با عرضه فبلت گلکسی نوت ۸ تأیید کرد که این شرکت بلندگوی هوشمندی برای رقابت با محصولات سری اکو آمازون، گوگل هوم و هوم‌پاد اپل توسعه می‎دهد. بلندگوی هوشمند جدید سامسونگ از دستیار صوتی بیکسبی استفاده خواهد کرد که همراه با گوشی‌های پرچم‌دار گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس، قابلیت‌های آن به نمایش گذاشته شد.

 CNBC گزارش می‌دهد که این محصول در حال طراحی و توسعه است و دی‌جی کو اعلام کرد که شاید بلندگوی هوشمند جدید سامسونگ، به‌زودی معرفی شود. دی‌جی کو در این رابطه گفت: «شاید به‌زودی آن‌ را معرفی کنیم. در حال‌ حاضر، مشغول توسعه این بلندگو هستیم.». 

بلندگوی هوشمند سامسونگ که گمان می‌رفت توسعه آن متوقف شده باشد، با گوشی‌های گلکسی و ساعت‌ هوشمند سامسونگ با سیستم‌عامل تایزن سازگاری دارد. هم‌چنین می‌توانید از آن برای کنترل تلویزیون و یخچال‏‏‌های هوشمند سامسونگ استفاده کنید. بهتر است این‌گونه در نظر بگیرید که بلندگوی هوشمند سامسونگ با تمامی محصولات اکوسیستم اسمارت‌تینگز (SmartThings) سامسونگ سازگاری خواهد داشت.

دی‏‌جی کو در حالی اعلام کرد که سامسونگ روی بلندگوی هوشمند جدید خود کار می‌کند؛ که پیش‌تر شنیده بودیم این شرکت به دلیل محبوبیت بلندگوی هوشمند اکو و هم‌چنین کمبود نیروی انسانی به دلیل تلاش سامسونگ برای ارتقاء قابلیت‌های بیکسبی، از عرضه بلندگوی هوشمندی با دستیار صوتی بیکسبی صرف ‎نظر کرده است.

با این‌حال، باید منتظر ماند و دید بلندگوی هوشمند سامسونگ چه ویژگی‌های متفاوتی در مقایسه با رقبا دارد؛ زیرا بازار در حال‌ حاضر، در اختیار بلندگوهای هوشمند اکو آمازون و گوگل هوم است و سامسونگ، تنها با عرضه یک محصول متفاوت می‌تواند سهمی از بازار را به بلندگوی هوشمند جدیدش اختصاص دهد.

آیا مایل هستید که سامسونگ، بلندگوی هوشمند جدیدی معرفی کند؟ تا چه اندازه نسبت به موفقیت این محصول خوش‌بین هستید؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات