گوگل عرضه اندروید ور 2.0 را به دلیل وجود یک باگ به تاخیر انداخت

شنبه ۱۲ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۰
مطالعه 1 دقیقه
بیش از یک سال از معرفی اندروید ور ۲ می‌گذرد، با این حال عرضه‌ی گسترده‌ی این سیستم‌عامل بنا به دلایل مختلف هنوز انجام نشده است.
تبلیغات

گوگل در ماه فوریه سال گذشته میلادی سیستم‌عامل اندروید ور ۲ را معرفی کرد با این حال تا به امروز تعداد اندکی از ساعت‌های هوشمند، این سیستم‌عامل را به‌عنوان یک آپدیت دریافت کرده‌اند. گوگل تا به امروز در مورد تاخیر در عرضه اندروید ور ۲ سکوت اختیار کرده بود؛ به طوری که هیچ‌کس از علت واقعی آن اطلاعی نداشت. اما بالاخره گوگل در یک بیانیه رسمی علت این تاخیر  را اعلام کرده است.

در متن این بیانیه آمده است:

ما عرضه اندروید ور ۲.۰ را برای ساعت‌های هوشمند فاسیل کیو فاندر، تگ هویر Connected‌ و WSD-F10 کاسیو آغاز کرده‌ایم. اما عرضه بروزرسانی برای دیگر ابزار پوشیدنی به دلیل یافتن یک باگ در تست نهایی با تاخیر روبه‌رو است. ما در تلاش هستیم با برطرف کردن این مشکل، بروزرسانی را برای دیگر دستگاه‌ها شروع کنیم.

با منتشر شدن این بیانیه حداقل دلیل واقعی این تاخیر مشخص شده است؛ اما هنوز هیچ اطلاعاتی از نوع باگ در دست نیست. با توجه به این‌که باگ مذکور باعث تاخیر در عرضه آپدیت شده است، بزرگ بودن مشکل خیلی دور از ذهن نیست. متأسفانه گوگل هیچ بازه زمانی مشخصی برای برطرف کردن این باگ اعلام نکرده است و صاحبان ساعت‌های هوشمند چاره‌ای جز صبر ندارند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات